6

49 10 7
                                    


- 3. kişi anlatımı ile-

Snape:İntikam daima tatlıdır,hep seni yakalayan ben olmak istedim sirius.

Lupin:Snape ben-

Lupin öne adım atıp kendini savunmaya geçecekken snape asasını tehtid edercesine onada uzattı.

Snape:Dumbledore'a arkadaşını gizlice şatoya soktuğunu söyledim ama inanmadı.İşte kanıt

Sirius:Harika snape,bir kes daha o keskin aklını kullandın ve yanlış sonuca vardın.Şimdi izin verirsen remus ve benim bitirmem gereken bir işimiz var

Sirius snape'e yaklaştığı anda snape asasını onun boğazına dayadı.

Snape:Bir neden ver,sana yalvarıyorum!

Lupin:Aptallık etme

Sirius:Elinde değil alışkanlık olmuş

Lupin:Sirius sus

Sirius:Sen sus!

Snape:Şu halinize bakın aynı evli çiftler gibisiniz.

Sirius:Neden gidip deney tüplerinle oynamıyorsun?

Sirius bunu söylediğinde boynundaki asanın ucu daha sert batmaya başlamıştı.

Snape:Bunu yapabileceğimi biliyorsun.Ama ruh emicileri neden mahrum edeyim? seni görmek için sabırsızlanıyorlar.Ruh emicilerin öpücüğünün nasıl olduğunu sadece tahmin edebilirim ama görmek için elimden geleni yapacağım.

Lupin:Severus lütfen...

Bunlar yaşanırken,Cassie kendi asasını Harry'e verdi.Harry ne istediğini anlayıp asayı aldı.

Harry asasını sirius'a tuttu ama saniyeler içinde asa snape'i buldu.

Harry:Expelliarmus!

Snape kırık dökük olan yatağın içine doğru uçtu ve yatak başına yıkıldı.

Cassie:Umarım sadece bayılmıştır

Ron:Harry,ne yaptın?!

Hermione:Bir öğretmene saldırdın!

Harry:Bana pettigrew'den bahsedin!

Harry titreyen eline aldırış etmeden asasını sirius ve remus ikilisinde tuttu.

Lupin:Okulda bizimle birlikteydi,onun bizim dostumuz olduğunu sanıyorduk!

Harry:Yalan,O pettigrew'ı öldürdü!

Lupin:Pettigrew'ı haritada gördüğünü söyleyene kadar ben de öyle sanıyordum.

Harry:O zaman harita yalan söyledi!

Sirius:Harita asla yalan söylemez! pettigrew yaşıyor ve işte orda!

Sirius eliyle Ron'u işaret edince diğerleri şaşırmıştı.

Ron:Ben mi? o delirmiş!

Sirius:Sen değil,faren!

Ron:Scabbers uzun zamandır benimle

Sirius:12 yıl mı? bir fareye göre gayet uzun bir yaşam değil mi? bir parmağıda yok değil mi?

Ron:yani?

Harry:Pettigrew'dan geriye kalan tek şeyi-

Sirius:Parmağıydı! korkak herkes onu öldü sansın diye parmağını kest sonrada fareye dönüşüp saklandı

Cassie:Öyleyse göster!

sirius kıza ters ters baktı ve sonra ron'dan zorla fareyi aldı.

Ron:Scabbers! ona dokunmayın!

Fare remus ve lupin'in yaptığı büyülerden kaçarken en sonunda bir duvarın içinden insan olarak geçti.

Sirius ve remus onu sıkıştığı yerden çıkarttı.Cassie,bu adamın insan haliyle bile fareye ne kadar çok benzediğini düşünmeden edemedi.

P:Sirius? remus? eski arkadaşlarım!

Tam kapıdan koşup kaçıcakken onu sertçe tutup ittirdiler.Cassie stresten harry'nin koluna girmişti.Kapının köşesinden pettigrew'e bakıyorlardı.

Onları gören pettigrew yanlarına yaklaştı.

P:harry,bu sen misin? şu haline bak aynı babana benziyorsun.Cassie? annen seni kopyalamış mı?

Pettigrew ikisinede dokunmaya çalışınca
Sirius öfkeli bir şekilde konuştu

Sirius:Harry ile nasıl konuşursun,Cassie'nin yanında onun annesinden nasıl söz edersin?!

Pettigrew eski bir piyanonun arkasına kaçtı.

Lupin:James ve Lily'i voldemorta sattın!

P:İsteyerek olmadı! karanlık lordun silahlarını bilmiyorsunuz.Düşünsene sirius,sen olsan ne yapardın?

Sirius:Canımı verirdim! arkadaşlarıma ihanet etmektense canımı verirdim!

Pettigrew bir fare gibi davranarak piyanonun altından çıktı ve kapıya doğru ilerledi.Harry ve Cassie önünü kesti.

P:Çocuklar,babanız olsa bana kızmazdı bana merhamet gösterirdi

Pettigrew tekrardan ikili tarafından geriye çekildi.

lupin:Bunu bilmen gerekirdi peter! seni voldemort öldürmezse biz öldürürdük!

Harry:Hayır!

Lupin:Harry bu adam-

Harry:onun ne olduğunu biliyorum.Ama onu şatoya götüreceğiz.

P:Minnettarım evlat,minnettarım

peter harry'nin ayaklarına kapanacakken cassie onun ellerine bastı.

Cassie:Dokunma ona! seni şatoya götüreceğiz,sonrada ruh emicilere vereceğiz.

---                            -----                 -----

Harry Potter - 𝑻𝑯𝑬 𝑵𝑰𝑮𝑯𝑻 𝑾𝑬 𝑴𝑬𝑻Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin