-Harry'in anlatımı ile-
Korkudan donmuş bir şekilde,profesör lupin'in kurtadama dönüşmesini izliyorduk.Evet izliyorduk,ne de olsa her zaman gördüğümüz bir şey değildi
Cassie Sirius ve Lupin'e bir adım atınca kolundan kavradım,ölmek filan istiyordu herhalde.
Sirius:Kaçın!
Profesör Lupin dönüşümünü bitirince Sirius'u havaya fırlattı.Önümüzde ki kurtadam sessizce ürkek bir şekilde duruyordu.Hermione ve ben Ron'u revire götürmek için Ron'un omuzlarının altına girdik.
Harry:Çabuk,gidelim
Tam gidecekken Cassie profesör lupin'e yaklaşmaya başladı.
Hermione:Cass,saçmalama ne kadar tehlikeli olduğunu biliyorsun
Yinede Cassie durmadı ve profesör lupin'in karşısında durdu.Merlin,aralarında 5 adım vardı sadece!
Cassie:Profesör?
Kurtadama dönüşmüş olan profesör lupin,kafasıni kaldırdı ve Cassie'ye baktı.Bakışları insansı gözüksede bir kaç saniye sonra vahşileşti.
Cassie:Profesör lupin,beni anlıyor musunuz?
Kurtadam vahşice uğlayınca Cassie geri adım atıp yanımıza geldi.Profesör lupim yavaş bir şekilde bize yaklaşıyordu.
Ron:Güzel köpek...cici köpek
Cassie:Köpeğe benzer bir hali mi var ron?
Birden bire profesör snape önümüze geçti,onu gördüğüme ilk kez seviniyordum sanırım.
Snape:Potter,demek burdasın!
Snape arkasındaki kurtadamı fark edince bizi arkasına aldı.Kurtadam elini havaya kaldırdı ve profesör Snape'e bir pençe geçirdi.Hepimiz yere düşmüştük,kurtadam tam bana pençesini kaldırmışken bir köpek onun üzerine atladı.Bu köpek tabii ki sirius'tu.Bir kaç dakika önce arkadaş olan bu adamlar şimdi düşmancasına kavga ediyordu.Profesör lupin sirius'u uçurumdan aşağıya fırlatınca kendi hayatımı umursamadan diğerlerini arkamda bırakıp koştum.
-Cassie'den-
Harry birden bire koşunca ben de peşinden koştum,ben koşunca hermione'de peşimden koşmaya başladı.Ron'u snape ile bırakmak nasıl bir fikirdi bilmiyorum.
Harry'i sonunda bulduğumuzda,kurtadam pençesini ona kaldırmıştı.Tam Harry'i çekecektim ki bir uğlama sesi geldi,bu seferki başka bir kurtadamdandı.Kurtadam gidip gitmemek konusunda kararsız kalsada en sonunda koşarak gitti.
Harry:Cassie,hermione peşimden gelmeyin,Ron'u revire götürün
Cassie:Ama-
Harry koşarak uzaklaşınca Hermione ile Ron'un yanına geri döndük.
-
Cassie:Harry
Yarım saatlik ugraşmalar sonucu harry sonunda gözünü açmıştı.
Harry:Babamı gördüm
Cassie:Ney?
Harry:Gölün karşısında gördüm.Ruh emicileri kaçırdı
Elimi harry'in alnına götürdüm,ateşide yoktu ki.
Hermione:Bak harry,sirius'u yakaladılar onu ruh emicilere verecekler
Harry:Ne yani,onu öldürecekler mi!
Cassie:Hayır daha kötüsü,çok daha kötüsü.Ruhunu emecekler
Harry yatakta oturur pozisyona gelince kapı açıldı ve dumbledore içeriye girdi.
Harry:Sayın müdür onları durdurmalısınız,yanlış adamı yakaladılar!
Cassie:Bu doğru,sirius masum!
Ron:Asıl suçlu scabbers
Yatakta ayağı sargılanmış olan ron kısılmış sesiyle konuşunca ona döndük.
Albus:Scabbers mı?
Ron:Farem efendim.Yani fareydi.Kardeşim Percy'in faresiydi.
Albus:Size yardım etmek isterdim ama ne yazık ki 14 yaşındaki iki büyücünün sözleri pek ikna edici olmaz.
Dumbledore aramızdan geçip Ron'un baş ucuna gitti ve kırık olan ayağının üstüne elini yerleştirdi.Ron'un yüz ifadesi komikti.
Albus:Bir çocuğun sesi ne kadar dürüst olsada dinlemeyi unutanlar için anlamsızdır
-basladi yine felsefe yapmaya canim ya-
Albus:Zaman gizemli bir şey.Güçlü.Onunla oynamak tehlikelidir
Dumbledore kapıya doğru yöneldi,neyden bahsettiğini şimdi anlamıştım.
Albus:Eğer dönerseniz Cassie bu gece başarırsanız,birden fazla masumun hayatı kurtulur üç kere çevirmek yeterli olacaktır.Adımlarımı geriye doğru takip etmeyi hep akıllıca bulmuşumdur,iyi şanlar.
Dumbledore odadan çıktı.
Ron:Bu da ne demekti böyle?
Hermione:Cassie,sen harry ile beraber git ben ron ile kalırım
Cassie:Pekâla
Hermione ortak kullandığımız time turner kolyeyi çıkarttı ve avcuma koydu.
Hermione:Lütfen çok dikkatli olun
Kolyeyi Harry'nin boynuna ve kendi boynuma geçirdikten sonra çevirmeye başladım.
Harry:Napıyoruz biz?
Cassie:Her zamanki gibi kahramancılık oynuyoruz harry
----
Ay sonunda bölüm atabildim.
Artik cassie ve harry arasinda bir sey olsun aq 7. bölüme geldik yahu
neys ben şimdi lupin'e bölüm yazicam sonra sirius kitabi yazmaya calisicam