Dün okula geri döndükten sonra kimseyle konuşmamıştım harry'e cidden üzülüyordum.üzüldüğüm bir diğer şey ise yarın derslerin başlıyor olmasıydı.
Kütüphaneye kitapları geri iade ettikten sonra harry ile karşılaştım,dünden beri uyumamış gibi duruyordu.
Cassie:Selam Harry,iyi misin?
Harry:Sanırım
Acelesi var gibi duruyordu
Cassie:Acelen var sanırım,sonra görüşürüz
Harry:Biraz var,Lupin'in yanına gidiyorum gelmek ister misin?
Aslında gitmezdim ama merakıma yenik düştüm,acaba ne konuşacaklardı diye.Lupin'in odasına girdiğimizde odada kimse yok sandım.
Cassie:E hani
Lupin:Harry,demek geldin
Yukardan harry'e bakan profesör lupin
beni fark etmemiş gibi davrandı ve konuşmaya devam etti.Lupin:Buna emin misin Harry? Biliyorsun çok gelişmiş bir büyü
Cassie:Ne büyüsü
Harry:Eminim
Lupin:Sana öğretmeye çalışacağım büyünün adı patronus.Hiç duydun mu?
Harry başını hayır anlamında salladı
Lupin aşağıya indi
Cassie:Ben duymuştum.Patronus bir çeşit pozitif güçtür.Bu gücü kullanan büyücü için bir çeşit hayat kalkanı oluşturur
Profesör Lupin sonunda bana bakıp gülümsedi,bu aferin demekti sanırım.
Lupin: Ruh emiciler büyücü yerine kalkanla beslenir.Ancak işe yaraması için bir hatıranı düşünmelisin sıradan bir hatıra olamaz çok mutlu ve güçlü olmalı.Bunu yapabilirsin değil mi?
Harry olumlu anlamda kafasını salladı.
Lupin:Gözlerini kapat,konsantre ol,geçmişini keşfet kendi içinde serbest bırak.Sonrada şu sözleri söyle Expecto Patronum.Başlayalım mı? asayı hazırla
Profesör lupin bir sandığın kapağını açarken harry'de asasını çıkarttı.Heycanlanmış bir şekilde köşeye oturmuş onları izliyordum.
Lupin sandığı açar açmaz bir ruh emici çıktı.Harry asasını ona doğru kaldırdı
Harry:Expecto Patronum! Expecto...expecto....
Harry birden bire yere düştü sanırım bayılmıştı,hemen yanına koştum.Profesör lupin ruh emiciyi hemen sandığa geri soktu.
Bir süre sonra Harry ayılmaya başladı.
Harry:Ne oldu?
Lupin:Merak etme,sadece bayıldın.İlk seferinden başarman imkansız olurdu zaten.
Bence o kadar imkansız değildi.
Profesör lupin beni hiç şaşırtmayacak bir şekilde cebindeki çikolatayı çıkartıp harry'e verdi.
Lupin:Al bunu ye,iyi olursun.
Harry:Korkunç bir ruh emiciydi
Cassie:Hayır Harry,o bir böcürttü
Bu çocukta akıl yok muydu,ruh emicileri okulun içine almak yasak.
Lupin:Ne hayal etmiştin Harry
Harry:İlk kez bir süpürgeye binişimi
Lupin:Bu yeterince güçlü değil Harry
Harry ayağı kalktı ve iskelet şeklindeki mumların yanına gitti bende köşeme oturmaya geri döndüm.
Harry:Bir anım daha var.Tam olarak mutlu sayılmaz,ama çok güçlü
Lupin:O zaman deneyelim,hazır hissediyor musun?
Harry:Evet.
Profesör lupin sandığı tekrar açtı ve böcürt olan Ruh emici çıktı.
Harry:Expecto Patronum....Expecto patronum!
Harry'in asasından çıkan beyaz ışıklar kalkanı oluşturdu ve ruh emiciyi kutuya geri soktu.Başarmasına çok sevindim,bu yüzden heycandan kalktım ve ona sarıldım o da sevinmiş olmalı ki bana sarıldı.
Lupin:Mükemmel Harry mükemmel! Bugünlük bu kadar yeter,al bunu iyi gelir.
Harry çikolatayı yine aldı.
Lupin:Bil diye söylüyorum Harry,bence baban kadar yeteneklisin ve bu önemli bir şey
Harry:Teşekkür ederim profesör,benim artık gitmem gerek
Harry ile aynı anda kalktık,kapıya doğru ilerlerken profesör lupin'in bana seslenmesiyle iç çektim.Kesin derslerimin düşmesinden bahsedecekti.
geldiğinden beridir bana takmıştı.Lupin:Cassie,sende denemek istemez misin?
Cassie:İstemem
Lupin:Emin misin? puanına çok etkili olur
Harry odadan çıktı ve bende profesör Lupin'in yanına gittim.
Cassie:Ne yapmaya çalıştığınızın farkındayım.Sırf ilk dersimizde süre yetmediği için böcürtümü hâla merak ediyorsunuz.
Lupin:Zeki kızsın Cassie,tıpkı annen gibi
Cassie:Onu tanımıyorsunuz
Lupin:Haklısın,çok tanımam.Sadece ikimizde gryffindorduk.
Cassie:Öyle mi? en sevdiği ders neydi o zaman?
Lupin:Bütün derslerden nefret ederdi ama hepsinden de iyi notlar alırdı,tıpkı senin gibi.Şimdi bana inandıysan böcürt dersimize başlayabilir miyiz?
Cassie:Hayır.Bilmediğiniz şeyler var profesör.Böcürtümü ben bile görmek istemiyorum.
lupin:Kimse istemez zaten.Yoksa böcürtünden utanıyor musun?
Daha fazla dayanamadım ve koşarak odadan çıktım.Ne ısrar ediyordu ki,böcürtüm babamdı ve görmek istemiyordum en son 10 yaşında gördüm ve hâla atlatamıyorum ne istiyor bu adam benden!
binadan biraz uzaklaştım ve
bir ağacın altına çöktüm.Babam şizofrendi,her gün annemi döverdi ve gözümün önünde ona cinsel şiddet bile uygulardı.En son yaptığı şey beni tecavüz etmeye kalkmasıydı.Annem daha fazla dayanamadı ve çok uzaklara taşındık,taşındıktan 2 yıl sonra hogwarts'dan bana mektup gelmişti hâla o anki sevincimi unutamıyorum.Hep annem gibi büyücülük okulunda okumayı istemişimdir,ki gerçekleştide.Hermione:Cassie,iyi misin?
Hermione omzuma dokunduğunda tepemde dikilen üçlüyü gördüm ve hızlıca göz yaşlarımı sildim.Hiç bir şey olmamış gibi ayağı kalktım ve hafifçe gülümsedim.
Cassie:İyiyim.Sizin burda ne işiniz var?
Ron:Hagrid gelmiş,şahgaga ile ilgili verilen kararı öğrenmeye gidiyorduk
Ha şu draco ve şahgaga olayı....
Cassie:Peki,gidelim o zaman.