seviliyorsunuz,iyi okumalar💕💕
---- ----- ----
Bugün şahgaga'nın ölümle cezalandıralacağı gündü,bu yüzden derslerimizden sonra gizlice binadan çıktık.Hagrid'in evine giden yoldan geçerken şahgaga'nın kellesini alıcak olan cellatı gördüm,korkunçtu.
Ron:Onu öldüreceklerine inanamıyorum,bu korkunç.
Harry:Durum daha da kötüleşiyor
Baktıkları yere baktığımda Draco ve iki aptal arkadaşlarının az ötemizde gülüştüklerini gördüm.
Draco:Kellesini gryffindor odasına asalım çok eğlenceli olacak
Cassie:Babayı asarsın!
Draco:Aa bakın kimler gelmiş.Şovu izlemeye mi geldiniz?
Tam bir şey söyleyecektim ki hermione birden bire ona doğru ilerlemeye başladı,hemde asasını çıkartarak.
Hermione:Sen kötü kalpli iğrenç bir hamamböceğisin!
Asasını Draco'nun çenesine dayadı,tam yapmak istediğim şeyi yapıyordu.
Ron:Hermione dur,o buna değmez
Ron bir yandan haklıydı,ama bari bi tane vursaydı.
Hermione yavaşca asasını çekince draco rahatlar bir biçimde gülmeye başladı,hermione arkasını tekrar dönüp draco'nun tam burnuna geçirince zaferle alkışladım.Draco ve aptal arkadaşları koşarak uzaklaşırken arkalarından sırıtarak izledim.
Ron:Bu çok iyiydi!
Cassie:Hayır çok iyi değildi,muhteşemdi!
Koşarak hagrid'in kulübesine gittik.
Küçük pencereden şahgagayı izliyordum.Hagrid:Şuna bakın,ağaçların arasından esen rüzgara nasılda bayılıyor
Cassie:Neden onu serbest bırakmıyoruz kaçtı deriz?
Hagrid:Yapamayız,birazdan başkan ve dumbledore gelecek.Dumbledore büyük adam,yanımda olmak istiyor.Şey olduğunda...
Hermione:Bizde yanında olacağız.
Hagrid:Katiyen.Böyle bir şeye izin verir miyim? hayır.çayınızı için ve hemen gidin.Gitmeden,Ron sanırım bu şey sana ait
Hagrid arkasını döndü ve bir küçük kafesten fare çıkarttı,ha bu ron'un faresiydi doğru ya.E hani hermione'nin kedisi yemişti bunu?
Ron:Scabbers yaşıyorsun!
Hagrid:Ona daha iyi bakmalısın
Hermione:Sanırım birine özür borçlusun ron
Ron:Bir daha Crookshanks'i gördüğümde ondan özür dilerim
Hermione:Kendimi kastetmiştim
ikisinede gülerken birden bire masadaki vazo ortadan ikiye bölündü
Hermione:Bu da ne böyle?
Ve daha sonra yanımdaki harry'nin kafasına bir taş geldi.
Cassie:Harry,iyi misin!