16. Bölüm

126 18 21
                                    

Buradayım, tam kalbinde.

Kook ♡

Jimin?..

Jimin-shi

Efendim kook?

Kook ♡

Şey..

Seni arasam?.. kendimi endişeli hissediyorum ve sesini duymaya ihtiyacım var sanırım.

Müsait misin?

"Jimin-shi arıyor.."

Ekranda gördüğü yazı ile kocaman gülümseyip aramayı yanıtlamıştı küçük olan.

"Jungkook?"

"Ef-endim jimin?" Jimin'in sesini duymayı kendisi istemiş olsa da kekelemesine engel olamamıştı. Hâlâ çok korkuyor olsa da jimin ona huzur veriyordu.

"Sorun ne, neden endişelisin?"

"Biliyorsun bugün günlerden pazar ve.."

"Yarın okulun başlıyor. Bu yüzden mi endişelisin?"

"Hım hım.."

Küçük olan sıkıntılı bir nefes verip bahçeye adımlarken büyük olan sessizdi.

"Daha önce de bu haldeyken okula gittiğini söylemiştin... Başka birşey olmadığından emin misin?"

"Bilmiyorum jimin-ah.. nedense içim hiç rahat değil." jungkook bahçesinde bulunan ağacın altına oturduğunda, karşı taraftan jimin'in iç çektiğini duymuştu.

"Bebeğim.. bunun nedeni hakkında hiçbir fikrim olmasa da yanında olduğumu bilmelisin. Gerçi bulunduğun durumda yanında olmam sana ne kadar iyi gelir bilmiyorum ama yine de bana ihtiyaç duyduğun her an yanında olacağım.."

"Ama nasıl? Okula mı geleceksin?" jungkook'un büyük bir ciddiyetle sormuş olduğu soru Jimin'in gülümsemesine sebep olurken tıpkı sevdiği çocuk gibi bahçeye çıkmış, büyük ve oldukça yaşlı olan ağacın hemen altına oturmuştu.

"Hayır canımın içi, okula gelmeyeceğim." jungkook jimin'in bu hitâpları yüzünden yanaklarının kızardığını hissederken nefesi sıklaşmış, kalbi tekrardan hızlanmıştı. Hoş, Jimin'i ne zaman görse ya da sesini duysa böyle olurdu zaten. Hatta şu sıralar sadece düşünmesi bile kalbini hızlandırmaya yetiyordu.

"O zam-an nasıl yanımda olacaksın?"

"Ben her zaman yanındayım kook."

"Neden bir anda bilmece gibi konuşmaya başladın ki? Ne demek istediğini anlayamıyorum.."

Jimin bir kere daha kendini tutamayıp kıkırdadığın'da jungkook'da farkında olmadan gülümsemişti.

Filofobia, Jikook (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin