17. Bölüm

157 18 34
                                    

- Okul Günü,
Jungkook'dan -

Jimin ile konuştuktan hemen sonra yan yana sokaklarda dolaşmış, sonra da evime gelmiştim.

Eve geldiğimde yanaklarım alev alev yanıyor, ellerim titremeye devam ediyordu. Kendimi bulutların üstünde gibi hissetsem de bir yandan da bayılacak gibi hissediyordum.

Çelik kapıyı arkamdan kapatıp odama çıkmış, duşa girerek kendimi sıcak yatağıma atmıştım. Ağlamanın verdiği etki ile gözlerim kapanmış, kısa süre'de de uyuyakalmıştım.

Sabah uyandığımda tekrardan duşa girdikten sonra okul kıyafetlerimi giyip çantamı da alarak evden çıkmak üzereydim ki telefonuma gelen mesajla duraksayıp gelen mesaja bakmıştım.

Jimin-sshi

Günaydın, birşeyler yedin mi?

Kook ♡

Hayır, birşey yiyebilecek gibi değilim.

Jimin-sshi

Ama bir iki lokma da olsa birşeyler yemen gerekiyor jungkook.

Zaten yeterince heyecan yapıyorsun bir de aç gidersen senin için iyi olmaz.

Kook ♡

Haklısın ama midem almıyor.

Dediğin gibi çok heyecanlıyım..

Jimin-sshi

Peki, öyle olsun.. ilk gün diye zorlamıyorum ama yarın kahvaltı etmeden okula gidersen yanına gelir ve karnının doyduğun'dan emin olmadan geri dönmem.

Kook ♡

Djkqxjqkkqlg tamam, tamam.

Söz yarın kahvaltı edeceğim.

Jimin-sshi

Güzel :)

Kook ♡

Ben okula gideceğim için erkenden kalktım.

Sen niye bu saatte uyanıksın?

Jimin-sshi

Dünü düşünmekten
uyuyamadım ki... |

Uyku tutmadı. Sabahta okula gideceğini bildiğim için yazayım dedim.

Kook ♡

Hım..

İnanmadım ama inanmışım gibi yapabilirim.

Jimin-sshi

:D

Akıllı tavşancık.

Kook ♡

Tavşancık?

Ben tavşan mıyım?

Filofobia, Jikook (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin