~Gizemli Adam~
"Anne savcı olmak nasıl birşey ?"
"Büyük bir sorumluluk gerektiren birşey."
"İlerde bende savcı olmak istiyorum!"
"Neden savcı olmak istiyorsun?"
"Herkesin sana duyduğu saygıyı duymaları ve senin gibi nice davalarda başarılı olmak için."
"İşte benim kızım."
🌲
Bu bakışı, ifadesi annem hakkında birşey bildiğini açık açık söylüyor."Sen kimsin de annem hakkında bir dava ortaya koyabiliyorsun?!"
"Var olan birşeyi nasıl ortaya koyabilirim ki ?"
Bu adam yıllardır peşinden koştuğum davadan bir haber."Ayrıca tehlike altındasınız." Aniden doğum günümde çıkıp annemin davası hakkında teklifte bulun hemde tehlike de olduğumu söyle.
"Bak seni kim gönderdi niye geldin bilmiyorum ama aniden karşıma çıkıp bunları söylemeni pekte inandırıcı bulamadım açıkcası." Daha da olaylar kafamda karışıyordu.
"Siz teklifi kabul ediyor musunuz?"Ortaya adam akıllı bir teklif mi sundun da kabul edeyim.
"Teklifi ettiğini sanmıyorum ki kabul edeyim?"Açık olmalı bana, aniden hayatıma girip annemden söz edip beni etkileyemez etkilememeli de.
"Savcı hanım bakın yıllardır sizi gözlemliyoruz takip ediyoruz ama iş ciddiye bindi ve bende buraya gelmek zorunda kaldım."Yıllardır birileri tarafından izlendiğimi biliyordum çünkü normal bir savcı normal bir insan değilim.
"Neden önceden çıkmadınız karşıma ne istiyorsunuz benden?" Sakinim merak ediyorum gerçekten neden yani neden ?
"Şuraya patronumun numarasını bırakıyorum emin olun siz ne kadar yasal yürütseniz de davayı, patronum da o kadar yasadışı yürütüyor."Karşımda düşman yoktu aksine benim gibi kendini bu davaya adayanlar vardı ama güvenemiyorum işte.
"Ve beni olacaklardan korumak istiyor ha!"Birde işin bu kısmı vardı ne için korumak istiyor yine düğümü çözemeyip elimde kalması beni şimdiden tedirgin ediyor.
"Doğrudur. Aldığınız son davadaki sonuçta bunun göstergesidir." Bir dakika şu evimin yan sokağındaki adam cinayetini kastediyor.
"Patronun niye kendi gelmedi de seni yolladı?" İyice durum ciddiye biniyor.
"Bunu benimle değil patronumla konuşun. Benim gitmem gerek iyi günler dilerim savcı hanım." Ayağa kalktı ve sanki onun kulübesiymiş gibi kapıya doğru gidip çıktı.
"Hay ben böyle işin bee!" Düğüm çözülmüyordu aksine daha da düğüm oluyordu gerçekten davayı çözsem neler olacak? Beni neler bekliyor ?
🌲
Saatlerdir koltukta oturup beyin fırtınası yapıyorum. Elimde gizemli adamı aramaktan başka çare kalmıyor.Söz konusu annem olunca o günkü kadar çaresiz ve güçsüz kalıyorum.
Telefonumu elime alıp numarayı aradım. Çalıyordu hemen 5 dakika sonra açtı.
"Savcım bende senin aramanı bekliyordum."
Bu ses hiç tanıdık değildi. Gür bir erkeksi sesi vardı."Neden gelmeyip adamını yolluyorsun kendin çıksaydın karşıma." Umarım sende adamın gibi eveleyip gevelemezsin aksi halde baya işimiz var demektir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜ RUH(ASKIDA)
Teen FictionDoğuya doğru efil efil esen bir hikaye... "Aşk beni yenemez,ben annem değilim!" -E.Y.- "Aşk kalple ilgilidir.Bana düşen akıl olduğundan yanılmam!" -D.A.- "Dibine kadar karanlığa batsam da intikam istiyorum, adalet istiyorum!" -E.Y.- "Karanlıkta...