Bisküvi gibidir bazı hayaller çaya düşmesiyle parçalanır...
(Geçmiş 2006 yazarın anlatımıyla)
Duru bu gün altı yaşına girmişti annesi ve babası hala evdr değildi evde inunla bir tek teyzesi vardı duru bir heyecanla koşup teyzesinin yanına gitti ve hızla
"Teyze mavi çiçekli elbisemi giyebilirmiyim?" Diye sormuştu teyzesi ise
"Tabikide fındığım hadi gel giyelim" duru hızla odasına koşup elbiseyi çıkarmıştı teyzesi ise duruyu bir güzel hazırlamıştı aynadan kendini izleyen duru sarı ve siyah karışımı saçları ve masmavi kocaman olan gözleri ile kendini izliyordu elbise ona çok yakışmıştı üzerindr ayrı bir güzel olmuştu diz kapağından biraz daha uzundu ve üzerinde beyaz papatyalar vardı ve duru bu haliyle çok güzel olmuştu o arada teyzesinin telefonu çaldı ve teyzesi kıyafetleri katlamayı bıraktı hızla odaya girdi duru ise şuan annesinin ve babasının onu ne kadar çok beyeneceklerini düsünüyordu ama içini birdrn bir huzursuzluk sardı o arada teyzesinin çığlık atmasıyla hızla salona koştu genç kadın yere oturmuş hıçkıra hıçkıra ağlıyordu.
"Teyze ne oldu iyimisin?" Diye sordu duru teyzesi ise daha fazla ağlamaya başladı o arada kapıyı çalındı teyzesi kendini toparlayarak kapıyı açtı ve amcası içeri girdi durunun hızla duruyu ve teyzesi reyhanı bu halde görünce korkuyla
"Reyhan ne oldu iyimisin? Diye sordu genç kadın ise hıçkırıklar içerisinde
"Kaza yaptılar..." Dedi ama toparlayamadı amcası ragıp ise
"Reyhan adam akıllı anlat kim kaza yaptı" dedi reyhan ise sadece sustu ve ağlamaya devam etti duru ise gözleri dolu dolu dinliyordu amcasını ve teyzesini korkuyordu iliklerine kadar bir kayıp istemiyordu biliyordu biri ölürse kimse eskisi gibi olamaz onun için kayıp vermek istemiyordu...
Aradan yarım saat gecmisti ragıp amcası babasını aramıs ve olanları öğrenmişti durunun anne ve babası kaza yapmış ve ameliyattaydı hızla hastaneye gelmişlerdi ve beklemeye baslamıstı durunun içinde ise bir huzursuzluk vardı herkes buradaydı teyzeleri, halaları, amcaları, dayıları, yengeleri, enişteleri, kuzenleri, anne annesi, baba annesi, dedeleri. Herkes ama bir tek annesi ve babası yoktu içindeki kara bulutlar dahada fazlaydı herkes ağlıyordu reyhan teyzesi en sinunda bayılmıştı ve bir odaya alınmıştı o arada doktor çıktı herkes onun yanına gitti doktorun ağzından o acı kelimeler döküldü
"Hazal kahraman ve ali kahramanın yakınları kimler" dedi anneannem, dedem, babaannem,dedem felan ben ben diye atladılar herkes doktorun ağzından çıkacak bir kelime bekliyordu ama doktor
"Başınız sağolsun elimizden geleni yaptık ama malesef ikisinide kaybettik." Dediği an dünya duru için dönmeyi bıraktı yalandı bu doktor yalan söylüyordu anneannesi ve babaannesi bayılmış dedeleri ağlıyordu duru ise hiçbir tepki veremiyordu taki amcası inu sımsıkı sarana kadar ve o zaman ağlamaya başladı hemde hiç olmadığı kadar.
O GÜN DOĞUM GÜNÜYDU O GERÇEK AMA DURU İÇİN
DİĞER YARILARININ ÖLDÜĞÜ GÜN.ARTIK KİMSEDEN KENDİNE HEDİYLER BEKLEYECEK NEDE O GÜNÜ KUTLAYACAKTI BELKİDE O GÜNÜNÜ YAS TUTARAK VE ANNE VE BABASININ MEZARINDA GEÇİRECEKTİ.
O ARTIK EKSİKTİ YARIM KALMIŞTI ARTIK ANNESİ VE BABASIYLA OLAN HİKAYESİ SON BULMUŞTU BİTMİŞTİ BİRDAHA BAŞLAMAMAK ÜZERE.
SABAH NE KADARDA HUZURLU BİR GÜNE UYANMIŞTI DOĞUM GÜNÜ OLDUGU İÇİN ÇOK MUTLU VE HEYECANLIYDI AMA ŞİMDİ NEYDİ BU ŞAKAMIYDI ŞAKAYSA HUÇ KOMİK DEĞİLDİ DAHA KAÇ YAŞINDAYDI DURU 6 EN NEFRET ETTİĞİ SAYI HER AKLINA GELDİĞİNDE O SAYI BU GÜNÜ HATIRLAYACAK VE DERİN BİR YASA GÖMÜLECEKTİ YA SOKAKTAN GEÇEN HER ÇOCUĞA ÖZENECEK VE ONU KISKANACAKMIYDI? HEO KEŞKE DİYECEK MİYDİ? PEKİ YA TOPLANTILARA KİMİ ÇAĞIRACAKTI NASIL DİYECEKTİ BENİM ANNEM VE BABAM YOK DİYE? AKLINA HER GELDİĞİNDE BU ŞİİRİMİ ZİHNİNDE CANLANDIRACAKTI.
VURULDUM BEN ANNE
SEN YOKKEN SAHİPSİZ BİR KURŞUNA
İZLER BIRAKARAK KANADIM YILLARCA
ANILAR BUZ TUTMUŞ YÜREĞİMİN ÇEMEBERİNDE...
SAAT KAÇ HABERİN VARMI ANNE?
SALLANAN ELİNİ İNDİRDİNMİ YANINA?
OKŞADIĞIN SAÇIMA KARLAR YAĞIYOR ANNE?
YILDIZLAR BAHÇESİNDE KOŞMUYOR ÇOCUKLAR
BESTE YAPIYOR SENSİZLİK SERÇELERİN DİLİNDE.
GÖK AĞKIYOR GELMEYİNCE HER SEFERİNDE
NEREDESİN
NEREDESİN
NEREDESİN ANNE!!Ya babası ona ne diyecekti
HUÇ UNUTMAM O GECEYİ BABA.
BUR BUHRANA KURBAN GİTTİN AMA.
ÖZLEM DUYUYORUM SANA
ÇOK ÖZEDİM BABA!
NEREDESİN SES VER
GUZEM DOLU FISILTILARDA ARAR OLDUM SENİ BABA.
DÖN GERİYE BAK BANA
BEN BURADA MUTLU DEĞİLİM Kİ BABA.
SESSİZLİGİN ÇIĞ GİBİ BÜYÜDÜĞÜ BİR ANDA SEN GELDİN KARŞIMA.
NEREDESİN BABA.
BEN ÖZLEDİM SENİ AMA...Artık duru için zaman durmuştu her şey sona ermişti mutlu günler bitmiş mutsuzluk hakim olmuştu duru o gün ölmüştü...
Sevgili okurlar merhaba biliyorum baya bir garip olabilir ama durunun hayatından kısa bir alıntı yazmak istedim gizemli yabancımızın hayatını çocukluk dönemini ilerki zamanlarda anlatacağım inşallah gizem ve gerilim vardır yani istediğim gibi olmuştur lütfen yorumlardada belirtinki hatalarımı ve eksik yerlerimi halledeyim sizi seviyorum görüşmek üzere diyor ve kapatıyorum...
Not:kırıklar final aşk hüzün ve gizemli yabancı ile devam ediyoruz ha bu arada sesimi duylada yeni bir başlangıç yapıyoruz. Gerçek bir hayat hikayesinden uyarlayarak yazıyorum sadece bazı yerlerini degistiriyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli yabancı
Mystery / ThrillerBEN DELİ DEĞİLİM SADECE YAŞADIKLARIMA KİMSE İNANMIYOR... Mum olmak kolay değildir. Işık saçmak için önce yanmak gerekir;)