Bölüm 2

241 10 13
                                    

1948 yılı

Severus'un Anlatımından

Bu geçen yıllarda Lily'e herşeyi öğrettim ve tüm anıları gösterdim. Artık o da o acıları çekmişti. Ne yazık ki ona alışmıştım ve o herşeyi tüm gerçeği bilmesine rağmen bana hâla baba diyordu. Ona duygularını saklamayı, gerektiğinde soğuk ve acımasız olmayı öğrettim. Ama okulda sıcakkanlı olmasını tembihledim. Zaten öyleydi. Büyüdükçe olağanüstü bir güzelliğe sahip oldu.

( Lily )

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Lily )

Normalde Lilyle aynı yıl Hogwarst'a gitme kararı almıştık ama Dumbledore son anda Tom'un şüphesine çekmemem için o okula geldiği ilk yıllardan beri karanlık sanatlara karşı savunma dersini ortaya çıkarıp o dersin profesörlüğünü yaptım. Bu yıl Dumbledore Lily'e davetiye göndericek ve okula başlıycak.

Lily'nin Anlatımından

Yıllardır babamın imtikamına hazırlanıyordum. Babamın yıllar sonrasından beni kurtarmak için geldiğini öğrenmiştim. Tom denen kişinin gelecekte neler yaptığını görmüştüm. Ama herşeyden önce Godrik Gryffindor'un varisi olduğumu biliyordum. Bilmediğim şey birinin öldürebilirmiydim ve Tom denen çocuğun Voldemort'a neden dönüştüğünü öğrenme isteğimi bastırabilir miydim. Hep anılarımda o zalim, güçe aç kişiyi gördüğümde merak etmiştim, bir büyücü nasıl bu kadar kötü olabilir herşeyden önce neden diye düşünmüştüm. Peki ya babamın ona olan nefreti. Hakkı vardı babamın, çünkü anılarında görmüştüm çektiği acıyı, sevdikleirni kaybetmesini.

Bugün Dumbledore bana Hogwarts'a katılmam için mektup göndermişti. Hazırdım. Son sınıftan başlıycak olamam Tom Riddle'ı şüpheye düşürücekti ama benim hikayem hazırdı. Babam Hogwarst'a profesör olmak için beni Amerika'da bir aileye bıraktı. Koruycu ailem ölünce Dumbledore beni Hogwarst'a davet etti. Ben 6 yıl İlvermorny'de okumuş biriyim. Tabi gerçekte sadece bu malikanede babamdan ders aldım. İlvermorny hakkında herşeye sahibim. Tom Riddle da dahil birçok öğrenci ve öğretmen bu okulu merak edip sorular sorar diye herşeyi öğrenmiştim. Sırrımızı sadece Profesör Dumbledore ile babam biliyordu. Ev cinimiz Dobby'e bile söylememiştim.

Babam :
- Bugün Hogwarst'a herkesin önünde seçmen şapka bölümünüseçicek . Dedi.

Ben :
- Ya Slytherin'e seçilirsem? Diye sordum umursamazca.

Babam :
- Farketmez. Slytherin'in bölüm başkanı benim sonuçta. Yapman gereken usluca oturmak. Herkesin gözü üstünde olucak, benim kızım olduğunu biliyor olucaklar. Ama bana okulda baba deme Profesör de. Dedi soğukça. Babamla aramızda öyle bir uçurum varki belki intikamı bitince o uçurum kapanır umuduyla yaşıyorum.

Ben :
- Peki anladım baba. Dedim soğukça.

Birlikte Hogwarst'a doğru trene bindik. Babam :
- Okulda arkadaş edinirken dikkat et. Ayrıca O ( TOM RİDDLE ) çoktan ölüm yiyenleri seçti. Ona göre. Arkadaşları safkan kişiler. Bunlar Antonin Dolohov Abraxas Malfoy, Regulus Black, Bellatrix Lestrange. Bunlar en güçlü müttefikleri ve safkan olanlar. Dedi.

Varislerin AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin