Bölüm 6 ✧

971 78 60
                                    

-

Masum bir okul günündeydik,her şey normaldi.Dördüncü dersi tamamlamıştık , yirmi dakikalık teneffüse girmiştik.Misa ve Rin'le diğer öğrencilerin pek gitmediği arka bahçede geçirirdik teneffüs aralarımızı.Gidip arka bahçedeki merdivenimize oturup aldığımız atıştırmalıkları tıkınıyorduk.

Misa,bir sonraki yürüyeceği kişiyi bulmakla meşgulken Rin'se Misa'nın bu hallerine karşı tepkiyle bağırıp çağırıyordu.Bense eve gidip de lol girsem kafasındaydım.

Okulun yan tarafındaki demirliklerden okula birilerinin atladığını görmemizle tüm huzurumuz kaçmıştı.

Kekolar

Tokyo Manji üyeleri

Baji Keisuke ve arkadaşları.

Chifuyuysa geleceklerinden haberdar gibi orada bekliyordu.

Burada ne işleri vardı?Yoksa beni bulmaya mı gelmişlerdi?

[Misa]:Harbi geldiler amk

[Rin]:Sakin

Bense nedensizce acayip gerilmiştim.Rin bu halimi fark etmiş olacak ki,sakin olmamı işaret ediyordu.

[Misa]:Saçının teline zarar gelse dünyayı yakarım,niye geriliyorsun sen

[yn]:Hatırlatayım,ben daha iki hafta önce bu cocugun agzina sictim bunlarin merkez yerinde.Yani şu anki stres sebebim korku degil.Başka bir şey ama-

[yn]:Ananı sikeyim buraya mı geliyorlar

[rin]:Sakin ol sadece,halledeceğiz.

Benimse ellerim çoktan titremeye başlamıştı.Korkmuyordum,anlık çok heyecanlanmıştım.

[rin]:Hayırdır bi sıkıntı mı var arkadaşlar?

[Baji]:Yok da,birini arıyoruz.Siz Chifuyu ile aynı sınıftaymışsınız.Sınıfınızda oyun oynayan bir kız var mı?

[Misa]:Varsa ne olmuş?

[Baji]:Sen misin o?

[Misa]:Ya bensem?

Misa çocuğun üstüne yürüyünce kolunu tutup onu hafifçe geri çektim.

[Baji]:Senin olmadığından eminim,bana gereken cevabı ver sadece.Uğraştırma

[misa]:Bana bak kardeş,sen kimin evinde kime artistlik yapıyorsun,düzgün konuşsana bi,uğraştırma falan hayırdır yani?Ne diye geldin okula,siktir git çıkışta hallet işini burda milleti rahatsız etme.

[Baji]:Anlaşıldı,sizden bi hayır gelmiycek

[misa]:Canımı sıkma bak benim,bi hayır getiririm kafana görürsün.

Baji,Misa'nın bu söylediğine tepki vermemişti.Çete halinde yürüyüp okula yönelmişlerdi.

[yn]:Ahanda sictim NAPCAM SİMDİ YA OF

[misa]:Ne yapacağını keşke tomanın merkezini basıp Baji'nin suratında bir morluk bırakmadan düşünseydin.

Bacaklarım titriyordu.

[Rin]:Kızım manyak mısın sen amk,adamların evini basmayı biliyorsun,burda üç beş kişi gelince mi bu kadar strese giriyorsun?Okulu basmaları tamamen artistlik zaten başka bir şey değil.Endişelenme,dur bi.

[yn]:Of elimde değil.O hayvanın suratına bi yumruk atsam düzelirim,orası sıkıntı değil de işte.

[misa]:Sınıfta varmı lol oynadığını bilen

[yn]:Şey

[misa,rin]:Ney

[yn]:Benim sınıftaki takma adım lolcü selen-

[rin]:E bu chifuyu mal mı

[yn]:O sınıftan soyut baya,bilmemesi normal.

[misa]:Heh,çok güzel.Hazırlan abi kavgaya hazırlan.Bugün kıyamet var.

[yn]:Okuldan sonra ama okulda bişey yapamayız sicile işlenmesin,çıkışta halledemezsek tek giderim yine bişi olmaz

[rin,mis]:Tabi efendim

[yn]:Ya amk ben niye strese giriyorum ki,sikerim belasını serçe parmağımlaaaaa

[misa]:Ettiğin küfürleri bi hatırla bakim,sonra çocuğun suratına boş boş bakmazsın.

[yn]:Heh evet hatırladım,artık anasını sikebilirim

[misa]:Babasını bile sikmiştin ya

[yn]:He doğru

-

-

-

-

-

-

-

Abi bise diyimmi ben bu bolumleri yazarken o kadar hissediyorum ki o anki duygusunu

Karaktere gercwkten kendimi yansittim ins begenirsiniz

𝑩𝒂𝒋𝒊 𝒙 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓 (𝑹𝒊𝒐𝒕𝒑𝒉𝒊𝒔𝒄𝒉)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin