Bölüm 7 ✧

933 77 67
                                    

-

Elim ayağım tam anlamıyla birbirine dolanmıştı,ellerim buz gibiydi.

Olacaklar beni geriyordu.

[misa]:Nerde bu yarraklar

Tüm okulda gizliden onları arıyorduk.

Zil çoktan çalmıştı,Rin ve Misa beni sınıfıma bırakmaya gelmişti.Bölüm sebebiyle hepimizin sınıfları ayrıydı.Sınıfımın önünde bekleyen Baji'yi görmemle zaten yüksek seviyede olan adrenalin hormonu salgım,tavan yapmıştı bile.

[yn]:Anasını sikeyim,şu dilimi sikeyim.Nerden söyledim bu orospu çocuğuna bunu.

[Rin]:Ya abartma yn yürü

[yn]:Dur dur,ya tutarsa bizi.

[misa]:Tutamaz,yürü.

Sınıf koridoruna girdiğimiz sırada Baji ve arkadaşları gözlerini üstümüze dikmişti bile.Bense göz temasından kaçınıyordum.

[baji]:Yn

İsmimi biliyordu.İsmimi de öğrenmişti,tabiki normaldi.İsmimi seslenmesiyle dönüp suratına baktım.

[yn]:Tanışıyor muyuz?

Kekelememek için kendimi zor tutsam da,karşısında bir aptala gibi kalmamıştım tabiki.

(Ben aptal gibi kalirm bu arada siz?)

[baji]:Bilmem,iyi bak suratıma.

[yn]:Çıkartamadım.

[baji]:Çıkarttırırız.

[misa]:Ya bana bak,senin bu dayılanmanı anlamış değilim.Çıkarttırırız ne demek amk sen kimsin de çıkarttırıcaksın

[baji]:Arkadaşının ağzı yokmu,yedi ceddime sövmeyi biliyor,suratımda koca bir morluk oluşturuyor.Karşıma gelince kedi kesiliyor.Klavye hanımefendisi

[yn]:Kaşınma istersen,bi yumruk daha yemek istemezsin değilmi?

[Rin]:Yn,derse gir yok yazılacaksın.

Bajinin suratına son bir kez bakıp sınıfa girdim.Sırama oturduğumda az önce ne yaşadığımı düşünüyordum. Artist artist koridor duvarına yaslanıp racon kesen biriyle nasıl bu kadar sakin konuşabilmişti?

Chifuyuya baktığında Chifuyu gözlerini kaçırmıştı.Bir bu eksikti zaten.

Dersin zar zor geçmesini bekledim.Teneffüs vakti geldiğinde hızlıca sınıftan dışarı yönelen Chifuyuyu koşup yakaladım ve sınıftan dışarı çıkamadan kenara çektim.

[yn]:Bir daha,o sakat elidor reklam yüzü arkadaşını okula getirirsen çok kötü şeyler olacak anladın mı!Artist artist davranıp canımı sıkmasın.

[chifuyu]:Artistlik yapan bi tık senmişsin gibi geldi

Bunu söylemesiyle suratına sağlam bir yumruk patlattım.Yumrukla kafası sağa yatmıştı.Kendime hakim olamamıştım.Sınıfın hemen önündeki rehber öğretmen bu olaya şahit olmuştu.

Rin ve Misa ise koridorun başından sınıfa doğru geliyordu.

[öğretmen]:Noluyor burda?Hemen müdürün odasına yürüyün!

[misa]:YN,NOLDU!BU İBNE BİR ŞEY Mİ DEDİ?

[yn]:Of yok yok,durun siz de dahil olmayın.Boş bir şey

Misa chifuyunun boğazına yapışacaktı ki Rin önüne geçti ve Misa'yı tuttu.

[yn]:Misa,kendine hakim ol.Kimseye dalma ben gelene kadar.

Müdürün odasına gittiğimizde azarlar başlamıştı bile.Chifuyunun yüzüne basit olmayan bir darbe yaptığımdan dolayı kolay kurtulamayacağımı söylüyordu hocalar.Bir ders bitmek üzereydi ve konu hala çözülmemişti.Ama dikkat etmiştim ki Chifuyu bana suç atacak her hangi bir ifadede bulunmamıştı.

Bu,pişman olmamı sağlayan tek şeydi.

Tabiki de durduk yere yapmamıştım,beni kışkırtmıştı resmen.Farkında olmadan kışkırtsa da kendimi tutamamıştım.

[müdür]:Çocuğa dua et ki şikayet etmiyor,hatalı olduğunu kısmen kabul etti.Sen de bu yüzden uzaklaştırma almayacaksın.Uyarı yazalım.

-

-

-

-

-

-

-

-

-

Ekşınlar başlasın

𝑩𝒂𝒋𝒊 𝒙 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓 (𝑹𝒊𝒐𝒕𝒑𝒉𝒊𝒔𝒄𝒉)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin