Bir an gelip de küllenince
Yüreklerimiz dinlenince
Başka sevgilerde teselli bulunca
İşte biz o gün düşüneceğiz
-
Veda busesi;
Tatlı ama vedanın acı gerçeğiyle harmanlanmış bir buse.Ne kadar içinde bir sevgi söz konusu olsa da,veda için olması sevgi kelimesinin çağrıştırdığı tüm güzellikleri yok etmeye fazlasıyla yeterdi.En tatsız ,en acı verenlerdendir belki de o son anki veda busesi.
Buruk yüreklerde ardından gözyaşı,çetin yüreklerde ise kırgınlık bırakacak kadar acı.
Veda busesi sonrasındaki ayrılık ile yaşanan o boşluk, tam olarak şu anki halimi tasvir etmeye yeterdi bu tanım.Onunla gözlerimin buluştuğu ilk anı iki senedir hiç böyle hayal etmemiştim.Kader,alın yazısını değiştirmeye kimin gücü yetebilir?
Ne düşünüyorlardı kim bilir benim hakkımda?
Umarım kırgındırlar bana,umarım kızgındırlar.Umarım karşıma dikilip ' neredeydin bunca zaman,neden hiç aramadın' gibi beraberinde keşke getiren cümlelere layık görecek kadar değerim kalmıştır onların gözünde.
Demezlerse,susarlarsa,can yakan kelimelerini yüzüme söylemekten kendilerini alıkoyarlarsa karşımda,işte o zaman her şey bitmiş demek olacaktı.İstediğim en son şeydi bu.
Kim olsa silerdi böyle bir dostu,arkasına bakmadan giden dost.
Kahpe dost
Arkasına bakmadan gittiğini zannettikleriydim ben aslında
Şarkılarda bile ihaneti tattıran insanlara söylenen son sözler vardı,bana karşı da iki sitem dolu sözü çok görmezlerdi.
İhanet zannettikleri iki sene önce ailem karşısındaki acizliğimdi,bu gerçeği bilmiyorlardı.
Bilirlerdi isteyerek onları bırakmayacağımı.
Kafamı nihayetinde toparladım ve masalarına doğru ifademi bozmadan ilerledim,Baji ile göz temasım onun gözlerini kaçırmasıyla kesilmişti.Masada Misa,Rin,Kazutora,Baji,Draken Chifuyu ve tanımadığım bir kız .
[yn]:Merhaba
Sessizlik
Bakışlar üzerimde
Gerginlik,neşeli ve gürültülü masalarını hakimiyeti altına almıştı.
[yn]:Şu an,belki şaşkınsınız.Yani evet şaşkınsınız.Nerden başlayacağımı bilmiyorum.Tek istediğim benden nefret etmeyin,lütfen.Uzun uzun konuşacağız.
Kelimleriminde,sözcüklerimde bir panik vardı,belki korku.Misanın yüzündeki hayal kırıklığı,Rinin ise yüzündeki öfke,sessizliklerinin çığlığıydı yüzüme karşı.Bajinin bakışlarında ise ilk göz göze geldiğimizdeki şaşkınlık yok olmuştu,duygusuzdu.
Korktuğum,tam olarak buydu.
Ondan önce dostlarımın soru işaretlerini silmeliydim.
[Rin]:Konuşacak bir şey var mı gerçekten yn,her şey yeterince ortada değil mi?
[yn]:Gerçek zannettikleriniz zanlarınızdan ibaret.Ne olup bittiğini her kimden öğrendiyseniz gerçek değil,hele ki varsayımsa.Doğrularım benimle,dinlemek isterseni-
[Misa]:İstemiyoruz
Sessizlik
Acı verenlerden.
[Rin]:Karşımıza çıkman bile saçmalık. İşte,şuradaki kız,iş arkadaşın oluyor herhalde,bir saattir sipariş beklediğimiz,evet.Ondan bir farkın yok yn.
[Misa]:Hadi kalkın,işimizin başına
Bir adım geriye çekildim,toparlanıp masadan kalkmalarını izledim.Söyleyebileceğim her şeyi söylemiştim.
Dinlemek istemediler,anlamak istemediler.
Baji yanımdan geçerken gözlerimin içine son kez derin derin bakmıştı.
Gitmişlerdi,ben kalmıştım.
Kalktıkları yere oturup kafamı kollarımın arasına aldım.Kaybettiğim dostluklarım,sevgiler,güçlü dediğim bağlar kopmuştu.Onların varlığı bile iki senedir çevremde olan yalnızlığın ruhuma sıçramasını önlemişti.
Onlar da gitmiş miydi şimdi?
Masaların olduğu uzun kafe koridorunda duyduğum ayak sesleriyle kafamı kaldırdım.Gelen Bajiydi.
Mutlu olmuştum,çok.Neredeyse iki sene önce kaybettiğim,kaynağı dostlarım olan sonsuz gülücüklerimden birini tekrar kazanacaktım.
Yaklaştıkça gerginliğim artıyordu.
Masanın yanına geldiğinde bir şey söylemesini bekliyordum.
Söylemedi.
Masada duran sigara ve çakmağı alıp geldiği yoldan geri yürümeye başladı.
Korku dolu bakışlarımın yerini baygın bakışlara bıraktığı sırada nihayet dileğim kabul olmuştu,konuşmuştu.
[baji]:Telafisi olmayacak kadar geç kaldın.
-
-
-
-
-
-
-
hay aq ya
niye boyle oldu gayet komik kitapti
arklar kitap uzucu olmaya basladi diye cikarmayin sakin bi sonraki bolum barisirlar final is coming zaten
:3
bay
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑩𝒂𝒋𝒊 𝒙 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓 (𝑹𝒊𝒐𝒕𝒑𝒉𝒊𝒔𝒄𝒉)
FanfictionLeague of Legends aracılığıyla tanışan Baji ve yn'nin hikayesi Küfür var,rahatsız olacaklar için uyarayım. Not: Bir sene olmuş, kaldırmıştım fakat anısı var diye tekrar yüklemeye karar verdim. Komik bir kitap okuyabilirsiniz.