קראתי פאנפיק נוראי שכתבתי מזמן על הפ, והיה שם קטע נחמד על אמורטנציה. ואז חשבתי: איזה מגניב זה יכול להיות אם הייתי כותבת קטע כזה גם על הדמויות שלי בהווה?
(איתן הציע שאני אעשה את זה גם על סוקיף, מחשבות?)
אז בקיצור, כמה קטעים קיטשיים וחמודים על שיפים מצל בלילה :)
רוזלנה (רוז x הלנה)
"איכס, זה לא אמור להריח ככה!" קראה רוז בבהלה, מדי הסלית'רין שלה מלוכלכים. היא אטמה את אפה ולקחה צעד לאחור.
הלנה התקרבה לקדירה, מדי הגריפינדור שלה מלוכלכים גם כן, הסיטה את שיערה מפניה והריחה את השיקוי.
"זה לא ריח מגעיל," קבעה הגריפינדורית, "יש לזה ריח של... ורדים, וניל ו... עוגת שוקולד!"
"מוזר," רוז התקרבה שוב לקדירה המבעבעת והריחה שוב. "עדיין יש לזה ריח של פחם, זיעה, ו... מוצרים לשיער?"
רוז והלנה הביטו אחת בשניה, מסמיקות שתיהן.
הלנה, עדיין אדומה כולה, שברה את השתיקה ראשונה. היא שפשפה את עורפה במבוכה, עיניה לא ידעו היכן להתמקד, ואז התמקדו בעיניה החמימות של רוז.
"הלכתי לאימון קווידיץ' הבוקר, המדים שלי נשרפו קצת ו... תודי שהמוצרים לשיער מריחים טוב?"
"כן, הם מריחים טוב," רוז צחקה ונשקה לגריפינדורית מעל הקדרה. "אבל את בהחלט זקוקה למקלחת."
טונלי (הארלי x טוני)
"אמור הייתה אלת האהבה במיתולוגיה הרומית, וכמו כן משמעותה בצרפתית היא "אהבה", טנציה משמעותה בלטינית מוחזק או נתון תחת, ומכן השם של השיקוי-"
"טוני," לחש הארלי וקצץ משהו שביאנקה לא הפסיקה להתלונן שהסריח ושהיא צריכה לנקות את מדי בית הפלפאף שלה לפחות חמש פעמים, "אני יודע מה אני עושה."
"אני יודע שאתה יודע מה אתה עושה," נאנח, "אבל תן לי רק-"
"הפרופסור הבהיר את זה בבירור," התעקש הארלי, "אתה תמיד משתלט על כל הפרויקטים שלנו ובסופו של דבר היחיד שעושה הכל, וכולם מתעצבנים כל כך."
"טוני, התבלבלנו במדים הבוקר?" שאלה ביאנקה, "אני די בטוחה שמצאתי כמה עוגיות שהארלי הכין בכיסים."
"אתה שומר את העוגיות שהכנתי לך?" סטה הארלי מהנושא.
"תזכירו לי למה ביקשתי להיות בהפלפאף?" נאנח טוני.
"כי אתה אוהב אותנו ולא תהיה מסוגל לסבול יום אחד במעונות של רייבנקלו בלעדינו." קבעה ביאנקה.
"נראה לי שהסיבה העיקרית היא העוגיות," טוני אמר וריח העוגיות של השיקוי העלה חיוך על פניו. הארלי הביט בו בחיוך, כאילו ידע.
"אתם לא הולכים לספר לי מה קורה כאן, נכון?" נאנחה ביאנקה.
YOU ARE READING
צל בלילה | קצרצרים
Casualeוואנשוטים, מימס וציורים כי למרות שזה "רק פאנפיק" אני מכורה לזה. מכיל ספוילרים לפאנפיקים !