Liukas jää (5/5)

120 11 0
                                    

Tommi:

Kului muutama viikko kun Niko ja Aleksi pääsivät kotiin. Niko liikkui kyynärsauvojen kanssa, välillä vähän turhan lujaa, mikä kostautui hengästymisenä. Aleksi puolestaan hiihti maltillisemmin ja varoen liikkeitään.

Oltiin jälleen treeniksellä ja vaan tuhottiin aikaa. Oltiin tilattu pizzat. Haluttiin että Niko ja Aleksi saivat toipua tutussa paikassa, toki koti ois ollu paras, mut näistä ois tullu mökkihöperöitä.

Joonas, siitä oli tullut ehkä hieman rasittava, se häselsi ja oli joku auttavakäsi, ei tuo normaalisti oo tollanen hyperaktiivinen häslä, nyt se kokoajan auttoi Nikoa ja Aleksia vaikka ne pysty tekee jo paljon ite. Välillä me muut jäätiin jalkoihin.

"Porko vetää henkee ja rauhottuu taas!" Olli sanoi
"Mutku.." Joonas aloitti
"Mutku ja mutku, turpa kiinni!" Niko sanoi ja irvisti
"Allu kaikki okei?" kysyin
"Joo, meinaa vaa väsyttää.." Aleksi sanoi ja haukotteli
"Mee tonne sohvalle huilaa.." sanoin
"Ja Porko pitää sen perseen tuolissa!" Joel sanoi

Pian Aleksi siirtyi sohvalle ja nukahti todella nopeasti.

Timeskip n kuukausi eteenpäin:
Joonas:

Niko ja Aleksi olivat toipuneet suht hyvin, uskallettiin buukata keikka ja kattoo miten se sujuisi.

"Kuka vittu vei mun sukat?" Olli huusi
"Kuka kelvoton piilotti mun puhelimen?" Joel huusi
"Onko joku nähny ylimääräsiä kapuloita?" Aleksi kysyi
"Ja kuka urpo menny tukkii vessan?" Tommi murahti
"Maa kutsuu Porkoa, kuuleeko Porko?" Niko tuntui sanovan
"Joo, mietin vaa tätä kaikkee.." sanoin
"Mieti rauhassa, mut mä käyn laittaa fledan.." Niko sanoi ja hävisi.

Ai että mä nautin kun pääsi taas keikalle riehumaan, tuon pakollisen sairasloma hässäkän takia. Katselin kun Niko ja Aleksi häselsi omiaan, oltas voitu menettää molemmat jätkät, se ois ollu bändin loppu, mutta eipä ollut onneks.

... ... ...

257 sanaa, ennen höpinöitä ;)

2/4, siinä teille toinen neljästä ;)

Tää kässäri koki kans aika monta muutosta, suurin osa säily mut toisaalta muokkasin vaan joitain kohtia paremmaks..

Kolmannen jutun eka osa tulee viikonlopun aikana, ellei tule muuta mikä sotkis kirjotusta!

1 Bändi, 4 Tarinaa (1) [VALMIS] ✔️Where stories live. Discover now