Väsynyt Little Man (4/4)

136 12 0
                                    

Timeskip:
Joonas:

Olimme käyneet Aleksin kanssa lääkärissä, tuo kirjoitti kuukauden sairasloman, eli kaikki ylimääräinen stressi saisi nyt jäädä. Mahdollisimman paljon lepoa.

Bändin osalta se tarkotti että perutaan pari keikkaa, oltas tietty voitu vetää ne ilman Aleksia niinku joskus ennen kuin tuo oli bändissä, mut se ei tuntunu oikeelta.

Oltiin sovittu jätkien kanssa aikataulua jonka mukaan käytiin moikkaamassa Aleksia miten se voi.

Parin ensimmäisen päivän visiiteillä Aleksi joko nukkui tai vaan lojui peiton alla. Välillä oli pakko herättää se ja tarkistaa että tuo oli syönyt.

Hiljalleen Aleksin vointi parani ja se saattoi olla hereillä kun joku kävi, tai sitte tuo saattoi istua olkkarissa ja kattoo elokuvaa.

Aleksi:

Olin todella väsynyt, oli päiviä kun vaan nukuin tai makasin peiton alla tai lojuin sohvalla. Jätkät kävi kerran päivään moikkaamassa ja tarkistamassa että olin elossa.

Samalla ne toi ruokaa, sillä mua ei huvittanu paljon liikkua. Välillä kiusasin jätkiä bändi ryhmässä ja pidin omaa kivaa ja hajoilin jutuille. Välillä joku sai jonkun paniikin ja oli jo lähdössä tulemaan mun luokse, nopeasti kuitenkin korjasin että kaikki oli ok.

Joonas:

"Moro Allu!" huikkasin ovelta
"Mörööö.." kuului takaisin

Ääni tuntui tulevan keittiöstä, sinne siis.

"Kokki kolmonen vauhdissa?" naurahdin tuon säätöä
"Pakko, jos haluaa syödä!" Aleksi sanoi
'Täst riittää sulleki, jos haluut.." Aleksi jatkoi

Olipa helpotus nähdä Aleksi lähes omana itsenään, päätin laittaa lyhyen viestin bändi ryhmään, Aleksi näkisi sen myöhemmin.

Istuin syömään Aleksin kanssa, jotain ihme kasvispöperöä, mikä hiton pupu tosta oli tullu?

"Pupuks oot sitte ruvennu?" heitin
"Öö ei, mut mieli voi paremmin kun syö.." tuo sanoi
"Sä oot outo, mut hyväl tapaa.." heitin

PING, sekä mun ja Aleksin puhelimet kilahti:

Tommi ja teletapit:

Olli: Jaksako pikkumies tuolla huomenna piipahtaa treenikselle?
Aleksi: Jaksaa, jos ette töihin laita!
Tommi: No ei tod, sä oot vielä saikulla!
Joonas: DIILI!
Aleksi: Joonas, haista sinä!
Joonas: No sori, mut oon syntyny nopeeks!

"Oliko ihan pakko?" Aleksi naurahti
"Mitä? Mä nyt vaan satuin näpyttelee viestiä.." heitin

Timeskip, seuraava päivä treenis:

Joel:

Meillä oli kova hinku nähdä Aleksi pitkästä aikaa paremmassa kunnossa. Minä, Tommi ja Olli oltiin odotettu jo hyvä tovi. Pian ovi kävi, Niko ja Joonas tulivat ensin perässään Aleksi.

"Little maaaaan!" huusin

Pian minä, Olli ja Tommi hyökättiin halaamaan Aleksia, pitihän tuota nyt vähän kiusata

"Noni, antakaa toisen nyt ees tulla sisään.." Niko heitti

Nopeasti istuimme kukin vakkari paikoilla ja jauhettiin yhtä sun toista. Taas oli kuusi apinaa yhdessä.

Kului muutama viikko ja Aleksi oli taas normaalisti meidän mukana lusittuaan sairaslomansa loppuun. Elämä kulki taas normaalisti ja kaikilla oli kivaa.

... ... ...

410 sanaa, ennen höpinöitä :)

3/4, siinä teille kolmas neljästä ;)

Tää oli se kaikista lyhyin, joten tässä vaan 4 osaa, koitin kyllä pidentää tätä mut en ihan saanu 5 lukua.

Tässä ei ollu suurempia muutoksia ainoastaan noi watsapp hässäkät, niiden kanssa tästä tuli ehkä selkeempi

Että näin, neljäs ja viimenen tulee sitte joskus, jos noi shotit alkaa yhtään sotkee ;)

Ps. kaikki 4 pitäs olla julki ennen joulua ja kiireitä ;)

1 Bändi, 4 Tarinaa (1) [VALMIS] ✔️Onde histórias criam vida. Descubra agora