9

244 11 3
                                    

3 nap telt el a történtek óta. Apa és az öcsém még a tárgyalás napján haza indultak. Szerencsére Lyamtól el tudtam búcsúzni de apámmal nem találkozhattam. Azóta egyedül vagyok a szobámban csak Layla jött be minden nap ételt hozni nekem. Átköltöztettek egy nagyobb lakosztályba a 4. emeletre ahol a hercegek szobája is volt Aemond mégse jött el hozzám. Magányos voltam és szomorú de legalább a testvérem biztonságban van. Kaptam egy levelet anyámtól amiben azt írta, hogy mindenki épségben hazaért és gratulált az eljegyzésemhez. Azt is írta,hogy az esküvő előtt pár nappal ide utaznak segíteni az előkészületekben. Óvatosan fogalmazott mert tudta, hogy úgyis elolvassák a levelet mielőtt átadják. 2 őr volt folyamatosan az ajtóm előtt, hogy véletlenül se tudjak kimenni a szobámból. Vacsora időben éppen az ágyban fekve olvastam egy könyvet amit Layla hozott nekem a könyvtárból. Halk kopogást hallottam. Biztosan ő hozta éppen a vacsorám
-Tessék!- adtam engedélyt a belépésre. Nem Layla volt hanem Aemond.
-Szia. Hogy vagy?-Amikor megláttam hihetetlenül mérges lettem. Felpattantam az ágyból és felemelt hangon neki kezdtem a mondandómnak:
-Mégis hogy lennék?! Végig néztem ahogy majdnem megölted az apámat aztán pedig a cellában töltöttem az éjszakát most pedig azt akarják, hogy hozzàd menjek és örökre bezárva éljek! Mindezt miért? Valami hülye ereklye miatt! És te! - a könnyeim szép lassan elkezdtek folyni az arcomról és elcsuklott a hangom.- 3 napja vagyok itt és felém se néztél. Senki. Itt vagyok egyedül és azt tudod kérdezni hogy hogy vagyok?
-Sajnálom.
-Ennyi?
-Nem vagy fogoly. Ez csak ideiglenes állapot. Szeretnél kijönni sétálni kicsit a kertben vacsora előtt?
-Kösz kihagyom.-válaszoltam dühösen.
-Kérlek ne nehezitsd meg. Apád megtámadott, hagynom kellett volna, hogy leszúrjon?- nem akartam erre a kérdésre válaszolni. Látta rajtam, úgyhogy más fele vezette a beszélgetést.- Nagyon sajnálom, hogy megvágtalak. A kezed hogy van? Fáj nagyon?
-Nem- válaszoltam szűkszavúan. Kicsit megnyugodtam, már nem folytak a könnyeim se. Ami az arcomon volt azt a ruhám ujjával letöröltem.
-Nem hagyom hogy bárki is bántson. Megígérem- halkan de határozottan beszélt.- Innentől oda mész ahova csak akarsz. Ha a sétával kapcsolatban meggondolnád magad szólj.- már indult is volna.
-Várj!- szóltam utána.

Kint fújt a szél úgyhogy hűvös volt. A köpenyem fent felejtettem ezért a kezemmel védtem magam a hideg ellen. Aemond óvatosan a hatamra terítette a sajátját.
-Nem kell.
-De.- ennyivel le is zárta a témát, elém lépett és összefogta a köpenyt a Targaryenes kapoccsal.-Mostmár hordhatod a címerünket.- belenyúlt a zsebébe és kivett egy láncot. Az a nyaklánc volt amit a vásáron néztem ki. A kék zafíros sárkány.
-Búcsúajándéknak szántam de máshogy alakult.- a tarkóját dörzsölte zavarában ahogy a kezembe ejtette a láncot. Közelebb léptem és a vállára hajtottam a fejem.
-Köszönöm. Sajnálom, hogy apám bűne miatt el kell venned.- suttogtam neki. Óvatosan a hátamra tette a kezét ezzel magához ölelve.
-Én nem. Inkább téged mint egy idegent. Igaz, hogy megpróbáltál megölni utána meg az apád is de hát kinek kellene egy unalmas házasság.- ezen egy kicsit felnevettem bár elég hisztérikusan.
-Menjünk. Készülj el a vacsoràra. - mondta miközben hátrébb léptem tőle.
-Muszáj?- bátorítóan rám mosolygott.Azóta a nap óta nem találkoztam a királynével így hát eléggé izgulok.
-Mostmár minden rendben lesz.- az alkarját nyújtotta én meg bele karoltam és elindultunk vissza.

Vacsoránál próbáltam lazának és jókedvűnek tűnni. Aemond reakcióiból ítélve nem igazán sikerült amikor látta, hogy feszengek a kezét gyengéden a combomra tette bár bevallom ettől nem megnyugodtam hanem inkább zavarba jöttem. Akárhányszor az anyja hozzám szólt éreztem, hogy görcsbe rándul a gyomrom. Már Aemond mellett ültem. Többé nem vendégként kezeltek hanem a jegyeseként. A szolgálók és az őrök sokkal kimértebben beszéltek velem. Az ikrek és Haelena sokat javítottak a hangulatomon. Jaehaerys éppen hozott nekem fügét, hogy kóstoljam meg mert ez a kedvenc gyümölcse. Örömmel elfogadtam. Tényleg finom volt még sosem ettem ilyet.
-Jó látni, hogy kijössz a gyerekekkel. Remélem nemsokára Aemondot is megajándékozod pár utóddal.- a királynő szavaitól majdnem félrenyeltem. Aegon az arcom látva hangos nevetésben tört ki ami miatt az anyja szigorú tekintetet vetett rá.
-Anyám még van pàr hét az esküvőig ráér ilyen témákkal foglakozni.-Mondta Aemond, hogy ne kelljen válaszolnom.
-Már ha vártok addig!-Kacsintott ránk Aegon. Éreztem, hogy elönt a pír. Aemond semleges arccal váltott témàt. Annyira lazán kezelte ezt a helyzetet, biztos volt már együtt nővel. Főleg, hogy olyan helyekre járnak a testvérével amit múltkor a városban mutatott. Én teljesen tapasztalatlan vagyok ebben a témában. Most,hogy belegondolok hogy pár hét múlva meg kell tennem vele az esküvő után még feszültebb lettem.
Vacsora után Aegon lépett hozzánk.
-Mit szólnátok ha megünnepelnénk az eljegyzést? Elviszlek titeket egy nagyon jó helyre.-arcán gyanús mosoly ült.
-Mégis hova?- kérdezte Aemond.
-Titok. 10 perc múlva indulunk.-az ellenkezésünket meg se várva elsietett.

Felmentem a szobámba felvenni a köpenyem, az asztalon megláttam az Aemondtól kapott nyakláncom. Végülis miért is ne vehetném fel? Hiszen egy Targaryen menyasszonya vagyok.
Miután elkészültem elindultam Aemond szobája felé, amikor oda értem bekopogtam.
-Gyere.- beléptem a szobába és becsuktam magam mögött az ajtót.
-Sz..szia- akadt el a szavam amikor ránéztem. Az inge teljesen ki volt gombolva mutatva ezzel izmos mellkasát és hasat. Lesütöttem a szemem.-sajnálom kint megvárlak.
-Ugyan már nem vagyok szégyenlős.- óvatosan felnéztem ő már elkezdte begombolni az ingét. Megláttam az oldalán a heget amit a nyílvessző okozott, késztetést éreztem, hogy hozzá érjek. Szó nélkül elé léptem és végig simítottam rajta az ujjam. A bőre nagyon sima volt ott, ahogy hozzá értem kissé összerezzent. A teste meleg volt és kemény az izmoktól, kissé elkalandoztam és végig simítottam a kezem a hasán is épphogy hozzá érve.
-Mit csinálsz?- kérdezte mély hangon olyan közelről, hogy ahogy felnéztem az orrunk majdnem összeért. A kezét az arcomra tette hüvelykujjával felemelve az állam. A szemében tűz égett. A szívem majd kiugrott a helyéről, olyan közel volt hozzám, hogy a lehelete melegét is éreztem. A kezem még mindig a hasán pihent, óvatosan elvettem róla.
-Én csak... meg akartam nézni a heged.
-Ha ilyeneket csinálsz félre fogom érteni a szándékaidat.- elvette az állam alól az ujját és végig simította vele a számat majd hátrébb lépett és folytatta az inge begombolását. Én vörös fejjel ácsorogtam a szobája közepén olyan zavarban, hogy szinte megszólalni se tudtam. Amikor elkészült lementunk Aegonhoz.

Szarvas a sárkányok között (Aemond Targaryen)Where stories live. Discover now