0 - Tanıtım

121K 1.1K 645
                                    

selamss.

hoş geldiniz, kısa bir tanıtım bölümü getirdim sizlere, hikaye şimdilik başlamayacak sadece tanıtım ile başlıyorum.

Asil ve Mısra'yı çok özlediğinizi biliyorum, bende çok özledim!!

iyi okumalar.

Benim ismim Mısra, Mısra Haznedar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Benim ismim Mısra, Mısra Haznedar. Yılların eskitemediği o kült dizilerden biri olan dizide ki karakterin soyismi yüzünden arkadaşlarım arasında alay konusu olurdum ama bu durum umursayacağım kadar önemli değildi.

Babam ve ailesinin soyu İstanbul'un en önemli ailelerinden birine dayanıyordu, anlattıklarına göre büyük büyük büyük dedeleri Osmanlı saraylarında yaşam sürdürecek kadar önemli insanlardı.

Kocaman bir evde annem, ben ve küçük kardeşim yaşıyorduk. Babam ise aylar önce bizi genç bir kız için terk edip gitmişti, kız benden üç yaş büyüktü ve babam ona aşık olduğunu söylemişti, kız onun asistanıydı ve ne olduysa o an olmuştu. Babam bize göstermediği sevgiyi o kıza göstermek için ailesini geride bırakıp gitmişti. Babam benim için önemli değildi, varlığı bile benim için bir şey ifade etmiyordu, bir kere bile saçımı okşamamıştı sadece ihtiyaçlarımı gidermekle hükümlüydü. Benim için bir baba figürü yoktu, o benim sadece para kaynağımdı.

***

Okula gitmek için evden çıktım ve koşar adımlarla kapının önüne getirilmiş aracıma bindim. Büyük ihtimal ilk derse geç kalacaktım bunun için arabayı hızla sürmeye başladım. İstanbul Teknik Üniversitesinde Fizik Mühendisliği okuyordum, Türkiye'de sadece beş üniversitede olan bu bölümü isteyerek seçmiştim, tabii ki ailem tarafından desteklenen bir bölüm değildi ama her zaman bu bölüme ilgim vardı. Şimdi ise üçüncü sınıftım ve güz dönemindeydik, bölümün en zor derslerinden biri olan Modern Fizik dersini ise okulun en genç akademisyenlerinden biri olan Asil Yıldızdoğan veriyordu.

Genç olmasına rağmen oldukça sert, asi ve mükemmeliyetçi bir adamdı. Sadece iki hafta ders işlemiştik ve bu üçüncü haftaydı, buna rağmen herkesin gözünü korkutmuştu ama derslerine çalışan bir öğrenci olduğum için bu adamdan korkmuyordum.

Amfi tümüyle dolmuştu ve geç kalan tek kişi büyük ihtimalle bendim, bakışlarım akademisyene kaydığında yüzünde dersinin bölünmesinden dolayı kızgın bir ifade vardı. Alnına düşen siyah saçları ona ayrı bir hava katarken koyu kahverengi gözleri sertçe yüzümde geziniyordu. Siyah gömleğinin kollarını dirseğine kadar sıyırmış aynı renk dar pantolonu kalçalarını sarmıştı.

Adam gerçekten seksiydi.

"Evet?" sert ses tonunu duyduğumda afalladım ve ona baktım, başını olumsuz anlamda salladı ve kollarını göğsünde birleştirdi. Bakışlarım kollarını gerdiği için şişen kaslarına takıldı, siktir adam gerçekten çok iyiydi.

***

"Sana diyorum duymuyor musun beni?" Kolumun dürtülmesiyle ateşli düşüncelerimden vazgeçip kaşları çatık adama baktım.

"Ben mi?" dedim işaret parmağımı göğsüme bastırırken, alayla başını salladı ve çenesiyle beni gösterdi.

"Evet sen, hem derse geç giriyorsun birde dersimi bölüyorsun, buda yetmez gibi sorduğum soruyu umursamıyorsun bile, senin aklın nerede?"

"İsmin ne senin?" dudağımı kemirmeye başladığımda bir boka bulaştığımı anlamıştım, Asil Yıldızdoğan gerçekten dominant bir hocaydı.

"Mısra Haznedar." Başını salladı ve tahtayı gösterdi bakışlarım tahtaya kaydığında yazmış olduğu soruyu okumaya başladım çok zor değildi ama çözmem biraz zamanımı alacaktı.

"Dersimden çık Mısra Haznedar." Bakışlarım tahtadan ona kaydığında sinirli gözlerinin hınçla dolduğunu gördüm, bana neden bu kadar kurulmuştu anlamamıştım, o mükemmelliyetçi bir insan olabilirdi ama ben değildim.

***

"Birini araştırmanı istiyorum, ona dair her şeyi öğrenmeli ve bana aktarmalısın."

"Kim?" dedi yuvarlak gözlüklerini gözüne yaklaştırırken."

"Asil Yıldızdoğan." dedim sigarayı küllükte söndürürken. "Asil Yıldızdoğan'ı araştırmanı istiyorum, en ince detayına kadar bana lazım tamam mı?"

"Akşam bütün bilgileri elinde olur bebeğim." dediğinde gülümseyerek garsonu çağırdım, bunun üzerine güzel bir tatlı iyi olacaktı.

***

"Dur dur asıl bomba geliyor, Asil bir dönem ailesiyle büyük bir kavga etmiş, bu dönemde üniversitenin ikinci yılına denk gelmiş. Asil beyciğimiz dediğin gibi fazlasıyla burnu havada birisi olduğu için ailesinden herhangi bir maddi yardım almamış ve belirli dönem bir işte çalışmış."

"Ne işi?" diye sordum, artık işime yarayacak bilgilere ihtiyacım vardı.

"Porno çekmiş." dediğinde gözlerim yerinden çıkacak kadar büyük açıldı, siktir! Duyduğum gerçek miydi yoksa bir rüyada mıydım.

***

Tanıtım sonu.

Devamlı olarak BGG ne zaman gelecek tarzı yorumlar, mesajlar alıyorum mesaj kutum ve panom neredeyse hep BGG daha önce birkaç kez açıkladığım halde hala soruluyor bunun için kısa bir tanıtım yayınladım, ne zaman gelecek belli değil şu anlık Süveyda'da bölüm biriktirmek istiyorum daha sonra BGG başlayacak.

Sadece Süveyda ve BGG ile devam edeceğim şimdilik, ilerde diğer hikayelerde tekrardan gelmeye başlayacak, bunlara ise sizler karar vereceksiniz.

Bölüm gelene kadar hikayeyi bol bol okuyup, arkadaşlarınıza önermeyi ve oy verip yorum yapmayı unutmayın. Eskisi gibi olmamız için bunlara ihtiyacımız var.

Görüşmek üzere hoşçakalın, Asil hocamızı ve çılgın kızımızı biraz daha özleyin, bomba gibi döneceğiz!!


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 30 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BİR GÜNAH GİBİ +21 | DREAMEDA |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin