Farkında olmadan başımıza açtığımız işlerden gelen zararlı ve belirsiz karşılıklar gibi, bile isteye yaptıklarımız da bizden bir şeyler eksiktir gibiydi.Kim Taehyung'u hayatıma dahil etmek isteyen bendim ve bunun peşine düşüp, uğraştıktan sonra nihayet ondan karşılık alıyordum. Olumlu yönde olan bu karşılıkların devamının gelmesi için bu gece onu memnun etmem gerektiğini biliyordum.
Yüzümü görmeyeceğini söylemişti ama aynı zamanda bana bu gece dokunacağını da biliyordum. Nasıl yapacağı ile ilgili hiçbir fikrim yoktu. Yalnızca şoförün beni getirdiği büyük eve yerleşmiş ve ardından onun için hazırlanmıştım. Etrafımda onlarca hizmetçi, onlarca koruma olmuştu.
Malikâne gibi olan bu evde onlarca oda, onlarca kapı vardı. Nerede ne yapacağımı şaşırmıştım. Belki de hizmetçiler olmasa çoktan kaybolmuştum. Bu evde neden yaşamadığını anlayabiliyordum. Ev o kadar büyük ve zevk işi düzenlenmişti ki! Burada yalnız yaşamak zordu. Hatta yalnızca günlük yaşam için kullanılmayacak kadar zor bir evdi. Burada nasıl yaşayacağım ise hâlâ meçhuldü.
Bildiğim tek bir şey varsa o da bu gece Kim Taehyung benden istediğini aldıktan sonra, beni de kazançlı hâle getirecekti. Tıpkı istediğim gibi.
"Bay Kim gelmiş. Onu karşılamaya gidin. Diğer herkes çıkabilir."
Benimle başından beri ilgilenen kadın büyük yatak odasındaki hizmetçilere doğru bağırmış ve herkes bir anda panikle odadan çıkmaya başlamıştı. Üstümdeki pijama takımına çeki düzen veren genç kız ise yine aynı panikle işine son verip, çıkmıştı.
Kişisel temizliğim dışında her şeyim ile ilgilenmişlerdi. Her şeyi düşünmüştü. Her şeyi planlamıştı. Üstelik bunu bu kadar kısa sürede yapacak kadar güçlü ve zengindi. Kim Taehyung ile ilgili beni cezbeden en büyük şey de onun gücüydü.
"Bay Jeon"
Orta yaşlı kadın bu sefer bana hitaben konuştuğunda ona döndüm. Üstümdekileri süzmüş ve "Bir isteğiniz var mı?" diye eklemişti. Başımı olumsuz anlamda sallayıp, karşımdaki aynada son kez kendime bakmıştım.
Aslında bu odanın her yanı aynalar ile kaplıydı. Tavanda bile aynalar mevcuttu. Ayrıca kameralar, büyük ekranlar, dolaplar, kostümler ve daha onlarca şey bulunuyordu bu geniş odada.
Üstümde ise siyah bir pijama takımı dışında hiçbir şey yoktu. O böyle olmasını istemişti ve sanırım ışıkların kapatılması da onun isteği doğrultusunda olmuştu. Kadın çıktığı gibi tüm ışıklar kapanmış ve odada öylece karanlıkta kalmıştım. Dışarıdaki bahçe ışıkları bile kapanmıştı.
İçerisi zifiri karanlıktı. Başta biraz korkmuş ama bunu üstümden atıp, olduğum yerde beklemeye devam etmiştim.
Ve beklediğim birkaç dakikanın ardından kapının açılmasıyla birlikte kulağıma dolan adım sesleri karanlıkta olsam bile gözlerimi kapatma isteği doğurmuştu. Gözlerimi sımsıkı kapatıp, adımlarını dinlemeye devam etmiştim.
Attığı her adıma karşılık nefes sesleri de ortama yayılıyor ve heyecanımı körüklüyordu. Amacına ulaşıyor olmak bir yana , amacımın Kim Taehyung oluşu da bambaşka bir keyifti.
Adım adım yaklaşıyordu bana, tok sesler çıkaran güçlü adımlar...
Bir adım,
Bir adım daha,
Tok bir ses,
Nefes alış verişi,
Son bir adım,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Venice B!tch | taekook
FanfictionJungkook, ünlü iş adamı Kim Taehyung'un seks partneri olmak ister.Kendini ona fark ettirmek için ise Taehyung'un sevgilisiyle uğraşmaya başlar.