A/N; Hᴇʟʟᴏ ᴀɢᴀɪɴ ᴍʏ ᴅᴀɴᴅᴇʟɪᴏɴs! I ᴊᴜsᴛ ᴡᴀɴᴛᴇᴅ ᴛᴏ sᴀʏ ᴛʜᴀɴᴋ ʏᴏᴜ ᴀɢᴀɪɴ ғᴏʀ ᴛʜᴇ ʀᴇᴀᴅs, ᴀɴᴅ I ᴡᴀɴᴛ ᴛᴏ ᴀᴅᴅ.➪ ɪғ ᴡᴇ ʀᴇᴀᴄʜ ᴜᴘ ᴛᴏ 400 ʀᴇᴀᴅs, I ᴍɪɢʜᴛ ᴀᴅᴅ ᴀ ᴠᴇʀʏ sᴘᴇᴄɪᴀʟ ᴄʜᴀᴘᴛᴇʀ ᴛᴏ ᴛʜɪs sᴛᴏʀʏ!
---Nᴏᴡ ʙᴇsɪᴅᴇs ᴛʜᴀᴛ, ᴛʜɪs ᴄʜᴀᴘᴛᴇʀ ɪs ᴀ ᴠᴇʀʏ ɢᴏᴏᴅ ᴏɴᴇ, ʜᴏᴘᴇғᴜʟʟʏ, I ᴡɪʟʟ ʙᴇ ᴀᴅᴅɪɴɢ ᴀ ᴡᴀʀɴɪɴɢ ғᴏʀ ᴛʜɪs ᴄʜᴀᴘᴛᴇʀ ᴀɴᴅ ᴏᴛʜᴇʀ ᴏɴᴇs ᴀs ᴡᴇʟʟ, I ʜᴀᴠᴇ ᴀʟsᴏ ᴀᴅᴅᴇᴅ ᴛʜᴀᴛ sᴏɴɢ, ᴍᴏsᴛʟʏ ʙᴇᴄᴀᴜsᴇ ɪᴛ ɪs ᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ғᴀᴠᴏʀɪᴛᴇ ʙᴀɴᴅs, ᴀɴᴅ ᴛʜᴇ sᴏɴɢ ғɪᴛs ᴘᴇʀғᴇᴄᴛʟʏ ғᴏʀ ᴛʜɪs ᴄʜᴀᴘᴛᴇʀ! Wɪᴛʜᴏᴜᴛ ғᴜʀᴛʜᴇʀ ᴀ ᴅᴏᴏᴏᴏᴏ..
Eɴᴊᴏʏ! }
✯ ; MENTIONS OF DEATH, BLOOD, AND NON KID FRIENDLY SITUATIONS!
---------------------------------------▸ Oʟɪᴠᴇʀ ᴘᴏᴠ ◂
Oʟɪᴠᴇʀ ᴡᴀs ǫᴜɪᴛᴇ ғʀɪɢʜᴛᴇɴᴇᴅ ᴏᴠᴇʀ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ ᴛʜᴀᴛ ᴡᴀs ʜᴀᴘᴘᴇɴɪɴɢ ʀɪɢʜᴛ ɴᴏᴡ. Cɪᴠɪʟɪᴀɴs ᴡᴇʀᴇ ᴅʏɪɴɢ, ᴅᴏᴄᴛᴏʀs ᴡᴇʀᴇ sᴛᴀʀᴛᴇᴅ ᴛᴏ ɢᴏ ᴍᴀᴅ ᴀɴᴅ ғʟᴇᴇ sᴏᴍᴇᴡʜᴇʀᴇ ᴇʟsᴇ ɪɴ ᴛʜᴇ sᴛᴀᴛᴇ, ᴄʀᴏᴡs ᴡᴇʀᴇ ʟᴀᴜɢʜɪɴɢ ᴏᴜᴛ ᴛʜᴇ ʟᴏᴜᴅᴇsᴛ ᴄᴀᴡs ᴛʜᴇʏ ᴘᴏssɪʙʟʏ ᴄᴏᴜʟᴅ, ʙᴏᴅɪᴇs ғᴀʟʟɪɴɢ ɪɴᴛᴏ ʀɪᴠᴇʀs, ʀɪᴠᴇʀs ᴄʜᴀɴɢɪɴɢ ᴛᴏ ᴀ ᴛʜɪᴄᴋ ʙʟᴏᴏᴅ ʀᴇᴅ sᴛʀᴇᴀᴍ.Aɴᴅ ɴᴏᴛ ᴊᴜsᴛ ᴛʜᴀᴛ.
A ʙᴏᴅʏ ᴡᴀs ʀɪsɪɴɢ ғʀᴏᴍ ᴀ ɢʀᴀᴠᴇ.
Hᴇ ʜᴀᴅ sᴛᴏᴏᴅ ᴜᴘ ᴀɴᴅ ʙᴀᴄᴋᴇᴅ ᴀᴡᴀʏ ǫᴜɪᴄᴋʟʏ, ᴊᴜsᴛ ᴛᴡᴏ ғᴇᴇᴛ ғʀᴏᴍ ᴛʜᴇ ʙᴏᴅʏ, ᴡᴀᴛᴄʜɪɴɢ ᴀs ɪᴛ ᴡᴀs ʀɪsɪɴɢ ғʀᴏᴍ ᴛʜᴇ ɢʀᴏᴜɴᴅ, ᴛʜᴇ ʜᴀɴᴅ ʜᴀᴅ ᴀʟʀᴇᴀᴅʏ sᴛᴀʀᴛᴇᴅ, sᴏᴏɴ ᴄᴀᴍᴇ ᴏᴜᴛ ᴀɴᴏᴛʜᴇʀ, ᴛʜᴇɴ ᴀʀᴍs, ᴀ ʜᴇᴀᴅ, ᴜᴘᴘᴇʀ ᴛᴏʀsᴏ, ʟᴏᴡᴇʀ ᴛᴏʀsᴏ, ᴀɴᴅ ʟᴇɢs.
Tʜᴇ ғɪɢᴜʀᴇ sᴛᴏᴏᴅ ᴜᴘ ᴠᴇʀʏ ᴡᴇᴀᴋʟʏ, ʙᴜᴛ ʜᴇ ǫᴜɪᴄᴋʟʏ ʀᴇᴀʟɪᴢᴇᴅ ᴡʜᴏ ɪᴛ ᴡᴀs. Tʜᴇ ᴋɪɴɢ.
Hɪs ʙᴇʟᴏᴠᴇᴅ ᴋɪɴɢ ʜᴀs ʀᴇᴛᴜʀɴᴇᴅ!
Hᴇ ᴡᴀs sᴏ ʜᴀᴘᴘʏ ʙᴜᴛ ǫᴜɪᴄᴋʟʏ ʀᴇᴀʟɪᴢᴇᴅ ʜᴏᴡ ᴡᴇᴀʟ ᴏғ ᴀ sᴛᴀᴛᴇ ᴛʜᴇʏ ᴡᴇʀᴇ ɪɴ ʀɪɢʜᴛ ɴᴏᴡ, sᴏ ʜᴇ sᴛᴇᴘᴘᴇᴅ ғᴏʀᴡᴀʀᴅ ᴀɴᴅ ᴋɴᴇᴇʟᴇᴅ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴋɪɴɢ ʙᴇғᴏʀᴇ ʜɪᴍ.
❝ᴡᴇʟᴄᴏᴍᴇ ʙᴀᴄᴋ ʏᴏᴜʀ ᴍᴀᴊᴇsᴛʏ,❞
Hᴇ ᴛʜᴇɴ sᴛᴏᴏᴅ ᴛᴏ sᴛᴀʀᴇ ᴜᴘ ᴀᴛ ᴛʜᴇ ᴋɪɴɢ ᴡʜᴏ ɢʟᴀʀᴇᴅ ᴅᴏᴡɴ ᴀᴛ ʜɪᴍ, ʜᴇ ᴄᴏᴜʟᴅ ʙᴀʀᴇʟʏ ᴇᴠᴇɴ sᴇᴇ ʜɪs ᴇʏᴇs, ʜᴇ ʜᴀᴅ ɴᴏᴡ ᴊᴜsᴛ ɴᴏᴛɪᴄᴇᴅ ᴛʜᴇ ᴋɪɴɢ ᴡᴀs ᴡʀᴀᴘᴘᴇᴅ ɪɴ sᴏᴍᴇ ᴋɪɴᴅ ᴏғ ᴍᴀᴛᴇʀɪᴀʟ, ʟɪᴋᴇ ᴏɴᴇ ɪɴ ᴛʜᴇ Eɢʏᴘᴛɪᴀɴ ᴇʀᴀs, ᴏɴᴇ ᴡʜᴏ ᴡᴀs ᴍᴜᴍᴍɪғɪᴇᴅ.
Tʜᴀᴛ ᴅɪᴅɴ'ᴛ ʙᴏᴛʜᴇʀ ʜɪᴍ ᴛʜᴏᴜɢʜ, ᴀʟʟ ʜᴇ ᴄᴀʀᴇᴅ ғᴏʀ ᴡᴀs ʜɪs ᴋɪɴɢ ᴡʜᴏ ᴡᴀs ʙᴀᴄᴋ, ʜᴇ ᴡʀᴀᴘᴘᴇᴅ ᴀɴ ᴀʀᴍ ᴀʀᴏᴜɴᴅ ᴛʜᴇ ᴋɪɴɢs ᴛᴏʀsᴏ ᴛᴏ ʜᴇʟᴘ ʜɪᴍ sᴛᴀɴᴅ ᴀɴᴅ ᴍᴏᴠᴇ, ʟᴇᴀᴅɪɴɢ ʜɪᴍ ʙᴀᴄᴋ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴄᴀsᴛʟᴇ, ʜɪs ᴋɪɴɢ ʜᴀᴅ sᴀᴛ ᴅᴏᴡɴ ᴀʟᴏɴɢ ʜɪs ᴛʜʀᴏɴᴇ, ʙᴜᴛ ᴀ ʟᴏᴡ ᴄʀʏ ʟᴇғᴛ ʜɪᴍ,ᴏɴᴇ ᴏғ ᴘᴀɪɴ, ᴡʜʏ? Wʜʏ ᴡᴀs ʜᴇ ᴄʀʏɪɴɢ? Wᴇʟʟ ɪғ ʏᴏᴜ ᴄᴏᴜʟᴅ sᴇᴇ ᴄʟᴏsᴇ ᴇɴᴏᴜɢʜ.. Sᴘɪᴋᴇs ᴄᴏᴠᴇʀᴇᴅ ᴛʜᴇ ᴛʜʀᴏɴᴇ. Aɴᴅ ᴛʜᴇ ᴋɪɴɢs ʙᴏᴅʏ ᴡᴀs ᴘɪᴇʀᴄᴇᴅ ᴏғ sᴘɪᴋᴇs. Sᴏ ʜᴇ ᴄᴏᴜʟᴅ ʙᴀʀᴇʟʏ ᴇᴠᴇɴ ᴍᴏᴠᴇ ᴍᴏʀᴇ ɴᴏᴡ, ᴛʜᴇ ᴊᴇsᴛᴇʀ ǫᴜɪᴄᴋʟʏ ʀᴀɴ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴋɪᴛᴄʜᴇɴ, ɢᴇᴛᴛɪɴɢ ᴛʜᴇ ᴋɪɴɢ ᴏɴᴇ ᴛʜɪɴɢ ʜᴇ ᴋɴᴇᴡ ᴡᴏᴜʟᴅ ʜᴇᴀʟ ʜɪᴍ. Tʜᴇ ʟᴀᴜɢʜɪɴɢ ʙʀᴏᴛʜᴇʀs ʙʟᴏᴏᴅ. (Oʀɪɢɪɴᴀʟʟʏ ᴡʜᴏ ᴀʀᴇ ɴᴏᴡ ᴛʜᴇ 'ʟᴀᴜɢʜɪɴɢ ᴄʀᴏᴡs') ʜᴇ ᴘᴏᴜʀᴇᴅ ɪᴛ ɪɴ ᴀ ɢᴏʟᴅᴇɴ ᴄᴜᴘ, ǫᴜɪᴛᴇ sᴜʀᴘʀɪsᴇᴅ ᴛʜᴇʏ ᴡᴇʀᴇ sᴛɪʟʟ ʜᴇʀᴇ, ʜᴇ ғɪʟʟᴇᴅ ɪᴛ ᴛɪʟ ɪᴛ ᴡᴀs ᴀᴛ ᴛʜᴇ ᴠᴇʀʏ ᴛᴏᴘ. Cᴀʀᴇғᴜʟʟʏ Aɴᴅ ᴠᴇʀʏ ᴛᴀʟᴇɴᴛᴇᴅ ʜᴇ ᴡᴀs ᴛᴏ ᴘɪᴄᴋ ɪᴛ ᴜᴘ ᴀɴᴅ ᴡᴀʟᴋ ʙᴀᴄᴋ ᴛᴏ ʜɪs ᴋɪɴɢ, ʙᴏᴡɪɴɢ ᴛᴏ ʜɪᴍ ᴀɴᴅ ʜᴏʟᴅɪɴɢ ᴛʜᴇ ᴄᴜᴘ ᴏᴜᴛ ᴛᴏ ʜɪs ᴋɪɴɢ.
Tʜᴇ ᴋɪɴɢ ᴡᴇᴀᴋʟʏ ʟɪғᴛᴇᴅ ʜɪs ʜᴀɴᴅ ᴜᴘ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴄᴜᴘ, ɢʀᴀʙʙɪɴɢ ɪᴛ ᴀs ᴍᴜᴄʜ ᴀs ʜᴇ ᴄᴏᴜʟᴅ, ʙᴜᴛ ǫᴜɪᴄᴋʟʏ ʟᴏsɪɴɢ ᴛʜᴇ ɢʀɪᴘ, ᴛʜᴇ ᴄᴜᴘ ғᴇʟʟ, ᴛʜᴇ ʙʟᴏᴏᴅ ɴᴏᴡ ᴀʟʟ ᴏᴠᴇʀ ᴛʜᴇ ɢʀᴏᴜɴᴅ, ᴛʜᴇ ᴛᴡᴏ sᴛᴀʀᴇᴅ ᴀᴛ ᴛʜᴇ ɢʀᴏᴜɴᴅ ᴛʜᴇɴ ᴀᴛ ᴇᴀᴄʜ ᴏᴛʜᴇʀ, ᴛʜᴇ ᴋɪɴɢ sᴏᴏɴ ʟᴀᴜɢʜɪɴɢ ɪɴ ᴀ ᴡᴇᴀᴋ sᴛᴀᴛᴇ ᴀs ᴛʜᴇ ᴊᴇsᴛᴇʀ ғᴏʟʟᴏᴡᴇᴅ ɪɴ ʟᴀᴜɢʜɪɴɢ ᴍᴜᴄʜ ᴍᴏʀᴇ ʟᴏᴜᴅᴇʀ, ᴀʟᴍᴏsᴛ ʟɪᴋᴇ ᴏɴᴇ ᴏғ ᴀ ᴍᴀᴅ ᴍᴀɴ's ʟᴀᴜɢʜ.
---------------------------------------------▸ ɴ.ᴏ. ᴘᴏᴠ ◂
Jᴜsᴛ ᴏᴜᴛsɪᴅᴇ ᴛʜᴇ ᴄᴀsᴛʟᴇ, ᴀ ᴍᴀᴅ ᴄɪʀᴄᴜs ᴡᴀs sʟᴏᴡʟʏ ғᴏʀᴍɪɴɢ ʙᴀᴄᴋ ᴛᴏɢᴇᴛʜᴇʀ. Eᴠᴇʀʏᴏɴᴇ ᴡʜᴏ ʜᴀᴅ ᴅɪᴇᴅ ᴡᴀs sʟᴏᴡʟʏ ʀᴇᴠɪᴠɪɴɢ ʙᴀᴄᴋ ᴛᴏ ʟɪғᴇ. Bᴜᴛ ᴅɪғғᴇʀᴇɴᴛʟʏ. Tʜᴇʏ ʜᴀᴅ ᴅɪғғᴇʀᴇɴᴛ sᴋɪɴ. Tʜᴇ sᴛᴀᴛᴇ ᴡᴀs ᴄʜᴀɴɢɪɴɢ, ᴇᴠᴇʀʏᴏɴᴇ ᴡᴀs ᴄʜᴀɴɢɪɴɢ. Tʜᴇ ᴏɴᴄᴇ ᴄᴏʟᴏʀғᴜʟ ᴍᴀsᴋs ᴇᴠᴇʀʏᴏɴᴇ ᴡᴀs ᴡᴇᴀʀɪɴɢ. Cʜᴀɴɢᴇᴅ. Eɪᴛʜᴇʀ ᴘʟᴀɪɴ ᴡʜɪᴛᴇ. Oʀ ᴡʜɪᴛᴇ ᴡɪᴛʜ ʀᴇᴅ, ʏᴇʟʟᴏᴡ, ᴏʀ ʙʟᴀᴄᴋ. Aɴᴅ ᴛʜᴇʏ ᴡᴇʀᴇ ᴛʜᴇ ᴏɴᴄᴇ ᴅᴇᴀᴅ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ's ғᴀᴄᴇs ɴᴏᴡ. Eᴠᴇʀʏᴏɴᴇ ᴡᴀs ᴍᴀᴅᴇ ᴏғ ᴘᴏʀᴄᴇʟᴀɪɴ sᴋɪɴ ɴᴏᴡ. Sʜɪɴʏ ᴀɴᴅ 'ᴄʟᴇᴀɴ'.
Eᴠᴇʀʏᴏɴᴇ ᴡᴀs ʟᴀᴜɢʜɪɴɢ, ᴄʜᴇᴇʀɪɴɢ ɪs ᴡʜᴀᴛ ɪᴛ sᴏᴜɴᴅᴇᴅ ʟɪᴋᴇ.
Tʜᴇʏ ᴀʟʟ ᴅᴀɴᴄᴇᴅ ᴛᴏɢᴇᴛʜᴇʀ.
Bᴜᴛ...
Tʜᴇ ᴍᴏʀᴇ ʏᴏᴜʀ ʟᴏᴏᴋᴇᴅ.
Tʜᴇ ᴡᴇɪʀᴅᴇʀ ᴛʜᴇʏ sᴇᴇᴍᴇᴅ.
Tʜᴇʏ ᴅɪᴅɴ'ᴛ ʜᴀᴠᴇ ɴᴏʀᴍᴀʟ ʙᴏᴅɪᴇs.
Tʜᴇʏ ᴡᴇʀᴇ ᴇɪᴛʜᴇʀ ʜᴀʟғ ᴏғ ᴀɴɪᴍᴀʟ ʟɪᴋᴇ ғᴇᴀᴛᴜʀᴇs.
Eɪᴛʜᴇʀ ᴀ ʙᴜʟʟ, ʜᴏʀsᴇ ᴏʀ ᴀ ᴄᴇɴᴛɪᴘᴇᴅᴇ.
Sᴏᴍᴇ ᴇᴠᴇɴ ʜᴀᴅ ᴍᴜʟᴛɪᴘʟᴇ ʟɪᴍʙs.
Tʜᴏᴜɢʜ, ᴛʜᴇ ᴅᴏᴄᴛᴏʀs sᴇᴇᴍᴇᴅ ᴛʜᴇ sᴀᴍᴇ, ᴛʜᴇʏ ᴊᴜsᴛ ʜᴀᴅ ᴛʜᴇɪʀ ᴍᴀsᴋs ᴀs ᴛʜᴇɪʀ ғᴀᴄᴇs ɴᴏᴡ ᴀs ᴡᴇʟʟ.
Iᴛ ᴡᴀs ᴀs ɪғ ᴇᴠᴇʀʏᴏɴᴇ ᴏɴᴄᴇ ʜᴀᴛᴇᴅ ᴛʜᴇ sᴛᴀᴛᴇ, ɴᴏᴡ sᴡɪᴛᴄʜᴇᴅ ᴛᴏ ʟᴏᴠɪɴɢ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴇᴠᴇʀʏᴏɴᴇ.
Aɴᴅ ɴᴏᴛ.. Iɴ ᴀ ᴠᴇʀʏ ғʀɪᴇɴᴅʟʏ ᴡᴀʏ.
Sɪɴ ᴡᴀs sʟᴏᴡʟʏ sᴘʀᴇᴀᴅɪɴɢ ᴀᴄʀᴏss ᴛʜᴇ sᴛʀᴇᴇᴛs ᴏғ ᴀʟᴀɢᴀᴅᴅᴀ.
Nᴏ ᴍᴀᴛᴛᴇʀ ᴡʜᴇʀᴇ ᴛʜᴇʏ ᴡᴇʀᴇ, ɪᴛ ᴡᴀs ᴀ ғɪɢʜᴛ ʙᴇᴛᴡᴇᴇɴ ᴀɴʏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴇᴠᴇʀʏᴏɴᴇ ᴛʀʏɪɴɢ ᴛᴏ ᴅᴏᴍɪɴᴀᴛᴇ ᴇᴀᴄʜ ᴏᴛʜᴇʀ.
-----------
▸ ᴏʟɪᴠᴇʀ ᴘᴏᴠ ◂
Tʜᴇ ᴊᴇsᴛᴇʀ ᴡᴀs ᴘʀᴏᴜᴅ ᴀɴᴅ ʜᴀᴘᴘʏ ɴᴏᴡ ᴛʜᴀᴛ ᴛʜᴇ ᴋɪɴɢ ᴡᴀs ʙᴀᴄᴋ! Hᴇ ᴛʜᴏᴜɢʜᴛ ʜᴇ sʜᴏᴜʟᴅ ᴄᴇʟᴇʙʀᴀᴛᴇ ʜᴇʀᴇ ᴀɴᴅ ɴᴏᴡ. Bᴜᴛ ᴛʜᴀᴛ ᴄᴀɴ ᴡᴀɪᴛ ᴀɴᴏᴛʜᴇʀ ᴛɪᴍᴇ.
Tʜᴇ ᴊᴇsᴛᴇʀ ʜᴇᴀʀᴅ ғᴏᴏᴛ sᴛᴇᴘs ʙᴇʜɪɴᴅ ʜɪᴍ. Hᴇ ᴋɴᴇᴡ ᴛʜᴏsᴇ ғᴏᴏᴛ sᴛᴇᴘs.
❝ ʟᴇᴛ ᴍᴇ ᴛᴀʟᴋ ᴡɪᴛʜ ᴛʜᴇ ᴋɪɴɢ.. Aʟᴏɴᴇ. ❞
YOU ARE READING
𝓟𝓪𝓻𝓪𝓭𝓮 𝓸𝓯 𝓭𝓮𝓪𝓽𝓱
Actionɪɴ ᴛʜᴇ ʟᴀɴᴅ ᴏғ Aʟᴀɢᴀᴅᴅᴀ, ᴛʜᴇ sᴇᴄʀᴇᴛ ᴄɪᴛʏ, ᴛʜᴇ ᴡᴏʀʟᴅ ɴᴏ ᴏɴᴇ ᴏᴜᴛsɪᴅᴇ ᴄᴀɴ ғɪɴᴅ, ᴀ ᴄᴀsᴛʟᴇ ʜɪᴅᴅᴇɴ ᴡɪᴛʜɪɴ ᴛʜᴀᴛ ʜᴏʟᴅs ᴛʜᴇ ᴡᴇᴀᴋᴇɴᴇᴅ ᴋɪɴɢ, ᴛʜᴇ ᴀᴍʙᴀssᴀᴅᴏʀ, ᴀɴᴅ ᴛʜᴇɪʀ ғᴏᴜʀ sᴛʀᴏɴɢ ʟᴏʀᴅs ᴏғ Aʟᴀɢᴀᴅᴅᴀ, ᴀ ᴍᴀsᴋᴇᴅ ᴍᴀɴ ᴡᴀʟᴋs ᴡɪᴛʜɪɴ ᴛʜᴇ ᴄʜᴀɪɴs ᴏғ ɴᴇᴀʀ ᴅᴇᴀᴛʜ ʙᴇsɪᴅᴇ ʜɪs...