ɴᴏ.8 ~ ᴜɴᴡᴀɴᴛᴇᴅ ᴠɪsɪᴛ.

61 4 23
                                    

A/N; Tʜɪs ɪs ᴀ ʙɪᴛ ᴏғ ᴀ sᴡɪᴛᴄʜ ᴜᴘ I ᴡɪʟʟ sᴀʏ, ᴛʜᴇ ᴘɪᴄᴛᴜʀᴇ ᴀʙᴏᴠᴇ IS MINE! I ᴡᴀs ʙᴏʀᴇᴅ sᴏᴍᴇ ʀᴀɴᴅᴏᴍ ᴅᴀʏ ᴀɴᴅ ᴅᴇᴄɪᴅᴇᴅ ᴛᴏ ᴅʀᴀᴡ ᴏʟɪᴠᴇʀ/035(Bʟᴀᴄᴋ ʟᴏʀᴅ), ᴛʜᴏᴜɢʜ ᴛʜᴀᴛ ɪs ɴᴏᴛ ᴀ ғᴜʟʟ ᴘʜᴏᴛᴏ, ɪғ ʏᴏᴜ ᴡᴀɴᴛ ᴛʜᴇ ғᴜʟʟ sᴇᴛ ᴊᴜsᴛ sᴇᴛ ᴀ ᴄᴏᴍᴍᴇɴᴛ ʙᴇʟᴏᴡ ᴀsᴋɪɴɢ ғᴏʀ ɪᴛ ᴀɴᴅ I ᴄᴏᴜʟᴅ ᴀᴅᴅ ɪᴛ ᴛᴏᴏ ᴍʏ ɴᴇxᴛ ᴘɪᴇᴄᴇ! }

----------------------------------------------

▸  ʏᴏᴜʀ ᴘᴏᴠ  ◂

Tʜᴇ ᴊᴇsᴛᴇʀ ᴡᴀs ғʀᴏᴢᴇɴ, ʜᴇ ᴡᴀs ɢʟᴀʀɪɴɢ ᴀᴛ ᴛʜᴇ ᴍʏsᴛᴇʀɪᴏᴜs ғɪɢᴜʀᴇ ᴛʜᴀᴛ sᴛᴏᴏᴅ ᴜᴘᴏɴ ʜɪᴍ ᴀɴᴅ ᴛʜᴇ ᴋɪɴɢ.

ʟᴇᴀᴠᴇ. ɪ sʜᴀʟʟ ғᴏʀᴄᴇ ʏᴏᴜ.

Oʟɪᴠᴇʀ ᴅɪᴅɴ'ᴛ ᴡᴀɴᴛ ᴛᴏ ᴅᴇᴀʟ ᴡɪᴛʜ ᴛʜᴀᴛ. Nᴏᴛ ʏᴇᴛ. Sᴏ ʜᴇ ᴛᴏᴏᴋ ᴛʜᴇ ᴀᴍʙᴀssᴀᴅᴏʀs ᴡᴏʀᴅs ᴛᴏ ʜɪᴍsᴇʟғ ᴀɴᴅ ʟᴇғᴛ ǫᴜɪᴄᴋʟʏ. Lᴇᴀᴠɪɴɢ ᴛʜᴇ ᴄᴀsᴛʟᴇ ᴀs ʜᴇ ᴡᴀᴛᴄʜᴇᴅ ᴛʜᴇ ᴄɪᴠɪʟɪᴀɴs ʀᴇᴠɪᴠᴇ, ᴅᴀɴᴄɪɴɢ, ғᴏᴏʟɪɴɢ, ᴀɴᴅ ᴡʜᴀᴛ ɴᴏᴛ. Hᴇ ᴛʜᴇɴ ᴡᴏɴᴅᴇʀᴇᴅ... Wʜᴀᴛ ʜᴀᴅ ʜᴀᴘᴘᴇɴᴇᴅ ᴡɪᴛʜ ᴛʜᴇ ᴅᴏᴄᴛᴏʀ? Hᴇ ɴᴇᴇᴅᴇᴅ ᴛᴏ ᴄʜᴇᴄᴋ ᴏɴ ʜɪᴍ. Sᴏ ᴊᴜsᴛ ᴀs ᴛʜᴀᴛ, ʜᴇ ᴄᴏʟʟᴇᴄᴛᴇᴅ ʙᴀᴄᴋ ʜɪs ᴇᴍᴏᴛɪᴏɴs ᴀɴᴅ ʀᴀɴ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴅᴏᴄᴛᴏʀ ᴄʟɪɴɪᴄ ᴛᴏ ғɪɴᴅ ᴛʜᴇ ᴅᴏᴄᴛᴏʀ.


▸  ᴋɪɴɢs ᴘᴏᴠ  ◂

Tʜᴇ ᴋɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴛʜᴇ ᴀᴍʙᴀssᴀᴅᴏʀ ʜᴀᴅ ǫᴜɪᴛᴇ ᴄᴏɴғᴜsᴇᴅ sᴛᴀʀᴇs ᴡʜᴇɴ ᴛʜᴇʏ ᴡᴇʀᴇ ᴛᴏɢᴇᴛʜᴇʀ, sᴏᴍᴇ ᴡᴏɴᴅᴇʀᴇᴅ ʜᴏᴡ ᴛʜᴇʏ ɢᴏᴛ ᴀʟᴏɴɢ, sᴏᴍᴇ ǫᴜᴇsᴛɪᴏɴᴇᴅ ᴡʜᴀᴛ ᴛʜᴇ ᴀᴍʙᴀssᴀᴅᴏʀ ᴅɪᴅ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴋɪɴɢ. Oɴʟʏ ᴛʜᴏsᴇ ᴡʜᴏ ʟɪᴠᴇ ʙᴇʜɪɴᴅ ᴛʜᴇ ᴡᴀʟʟs ᴏғ ᴛʜᴇ ᴄᴀsᴛʟᴇ ᴋɴᴇᴡ. Exᴄᴇᴘᴛ ғᴏʀ ᴛʜᴇ ᴋɪɴɢ.

ᴡᴇʟᴄᴏᴍᴇ ʙᴀᴄᴋ ʏᴏᴜʀ ᴍᴀᴊᴇsᴛʏ.. I ᴀᴍ ɢʟᴀᴅ ʏᴏᴜ ᴀʀᴇ ʙᴀᴄᴋ. Hᴏᴡ ᴡᴀs ʏᴏᴜʀ sʟᴜᴍʙᴇʀ?

Tʜᴇ ᴀᴍʙᴀssᴀᴅᴏʀ sᴘᴏᴋᴇ.
Tʜᴇ ᴋɪɴɢ ᴏғ ᴄᴏᴜʀsᴇ ᴄᴏᴜʟᴅ ɴᴏᴛ ᴛᴀʟᴋ sᴏ ᴡᴇʟʟ, ʜɪs ᴠᴏᴄᴀʟs ᴡᴇʀᴇ ᴍᴇssᴇᴅ ᴜᴘ ғʀᴏᴍ sᴜᴄʜ ᴍᴀᴅɴᴇss ᴛʜᴀᴛ ʜᴀᴘᴘᴇɴᴇᴅ ʙᴇғᴏʀᴇ, ʜᴇ ᴡᴀs ɪɴ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴘᴀɪɴ ʜᴇ ᴄᴏᴜʟᴅɴ'ᴛ ᴇᴠᴇɴ ᴍᴏᴠᴇ. Sᴏ ᴀs ᴘᴏᴏʀʟʏ ᴏғ ᴀ ᴄᴏɴᴅɪᴛɪᴏɴ ɪɴ sᴘᴇᴀᴋɪɴɢ. Hᴇ ᴍᴀɴᴀɢᴇᴅ ᴛᴏ ᴄʀᴏᴀᴋ ᴏᴜᴛ sᴏᴍᴇ ᴡᴏʀᴅs.

❝-ɪᴋᴇ,, ᴛʜᴇ ᴘʀɪɴ- ss ᴀɴᴅ ᴛʜᴇ ᴘᴇᴀs

𝓟𝓪𝓻𝓪𝓭𝓮 𝓸𝓯 𝓭𝓮𝓪𝓽𝓱Where stories live. Discover now