Bölüm 1

51 8 16
                                    

~Helloooo! İlk bölüm eklem bacaklılar!
Yazım hatası olabilir lütfen takılmayın ayrıca cringe bulduğunuz yerleri yorumda belirtirseniz düzeltirim :))
Elfarto kaçar, hikaye başlar.~

Yine yoldaydım iş yerine yani kliniğe doğru gidiyordum.
Büyük ihtimal fazla hatta hiç hastam yoktu ama yine de gidiyorum çünkü niye Aylin Hanımlar kliniğe yeni psikiyatrist bakmaya başlamış bile neyse yapacak bişey yok mecbur gidiyoruz aç kalmamak gerek hele ki şu zamanlar işsiz kalırsam büyük ihtimalle evin kirasınıda ödeyemez ve sokakata aç susuz kalırdım.
Ve uzun bir metro yolculuğu sonrası klinikteydim odamın önünde durdum ve isimliğe baktım Etfal Göktekin Psikiyatrist...

Aslında burdan bakınca güzel duruyordu bir de gerçekten hastalarım olsaydı işler daha eğlenceli olurdu.

Çantamı ve üzerimdeki paltoyu askılığa asıp odadan çıktım ve danışmaya doğru ilerledim.Koridorun başına gelir gelmez geri döndüm orada kocaman 90 60 90 bir tehlike vardı ve kendisi benim patronum pardon Başhekimim Aylın Hanım vardı.
Tam arkamı döndüm gidiyordum ama o klasık ve klişe an yaşandı birine çarpmıştım. Dengemi kaybedip popomun üstüne düştüm kafamı kaldırdığımda Sinan'ın gülen yüzünü gördüm "Hiç değişmiceksin değil mi? Hep Aylin Hanımdan kaçacaksın ve o da seni yakalayamayacak." Sanki cevabını bilmiyordu aklı sora sinir edicekti beni
"Ne yapıyoruz Sinan? Cevabını bildiğimiz soruları sormuyoruz. Hadi işine hadi."
Yani bir insan neden en yakın arkadaşını savunmak varken savunmasız bırakırdı ki.
"İyi bakalım küçük hanım git ve hayalet hastalarınla ilgilen!" Ama cidden ben bu çocuğu hastanelik ederim sağ olsun anıra anıra söylediği cümle karşısında Aylinciğim beni fark etti.
"Etfal Hanımlar da teşrif etmişler sonunda. Nasılsın Eftalciğim?" Kötüydüm Aylinciğim seni gördüm daha kötü oldum eyvallah. İç sesimi takmayıp "İyiyim sağ olun siz nasılsınız Hocam?"dedim. Çünkü niye kadının tersine gidersem naneyi yerdim. "İyiyim sağ ol tatlım. Peki işler nasıl gidiyor?" Hahaha ne komiksin Aylinciğim hastam olmadığını biliyorsun şakacı kadın seniii. "İyi gitmiyor efendim malum hasta yok." Al Etfal al kendi mezarını kendin kazdın aferin. "Hastanın olmama sebebi nedir deyip seni yormayacağım. İyi değilsin Eftal. Bir an önce toparlan yoksa buradaki tüm kariyerin sona erer. Şimdi iyi çalışmalar tatlım." Ama ben bu kadını yolarım sanki bilmiyorum ben bu şeyleri. Cidden artık toparlanman gerek Etfal... Sen Etfal Ziyagilsin kendine gel.

Sonunda gitti demek tek derdi yine bendim neyse odama dönmem gerek.

Odamın kapısında durup derin bir nefes aldım. Acaba hala çok mu geçti ailemi aramam için. Aramam demeyelim de tekrar onlarla yüzyüze konuşmam için ya da her neyse ben yaklaşık 6 senedir tektim artık olsalardıda olmasalardı da aynı. Mugglelara güven olmaz zaten.

Sonunda odama girme cesaretinde bulundum ve kapıyı açtım. Ve şok! Odamda birileri vardı. Allah'ım nolur yine halisülasyon olmasın. Amin! Ve hayır halisülasyon değildi tam karşımda 2 kişi vardı biri henüz ergenliğinin ortasında olan 15-16 yaşlarında bir erkek çocuğuydu diğeri ise abisi olduğunu tahmin ettiğim yaklaşık 195 civarında tabiri caize dev adamdı. Neyse. "Merhaba, Etfal ben psikiyatrist." Bence çok açıklayıcı oldu.
Dev Adam konuşmaya başladı "Ben Ecmel, Ecmel Kutay. Bu gördüğünüz küçük beyfendi ise Nova kardeşim olur kendisi."
İsimlere bak Eftal bunlar senin halisülasyonun olamayacak kadar elit isimler. İç ses haklısın ama sus. "Öncelikle tanıştığıma memnun oldum Ecmel Bey ve Nova. Peki sizi buraya getiren nedir?" Ecmel öyle bir iç çektiki sanırım tüm oksijenimi tüketti. "Nova kendi yaşına ve karakterine yakışmayacak şeyler kullanmaya başladı Doktor Hanım." Bu doğru olmamalıydı değil mi? Daha kardeşim yaşında biri yıllar sonra ilk defa hastam olacak ve o da o lanet şeyi kullanarak mı karşıma geliyordu. "Kullanmaya başladım çünkü iyi hissettiriyor abi. Dünyadan ve beynimdeki seslerden uzaklaşıyorum." Ve bu daha şoke edici bir cümleydi o lanet şey dünyadan uzaklaştırmakla kalmıyor tüm benliğinle seni dünyadan koparıyordu küçük bey ve ben seni bu dünyada tutacağım.

"Ecmel Bey eğer tedaviye başlıyorsak ben ilk seansı bugün için ayarlayayım."
Kararlıydım bir hayat daha bu lanet yüzünden yok olamazdı...

Tadaaa ve ilk bölüm yazılmış bulunmakta.
Sanırım kendimi kendime kanıtlayacağım tek yer burası
Ve bence ben yaparım bu kitap büyüyecek hiç olmazsa yazıyorum hayallerimde büyüyecek
Konu tam oturmadı kafamda ama elbet başı olan bir şeyin devamıda gelirdi.
Aklımda fena fikirler var bakıcaz bakalım
İyi akşamlar, iyi öğlenler ve günaydınlar efendim
Elfarto kaçar,hikaye devam eder

Doktorlarda Hasta OlurHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin