"Hinata!"
Koşarak iskelenin ucunda oturan çocuğun yanina gitti. Fazla uzaklaşmış olamayacağı konusunda haklıydı.
Yanına çöküp omzuna dokundu "Gel, gidelim."
Hinata sola kayarak ondan uzaklaştı "Gelmiyorum."
"Çocukluk yapma da kalk işte." Kolundan çekmeye kaldırmaya çalıştığında Hinata sertçe karşı çıkmıştı. Az kalsın dengesini kaybedip suya düşecekti.
Kageyama iç çekip çocuğun yanına oturdu. "Sabaha kadar burada mı oturacaksın."
Çocuk sessiz kalınca bir kere daha kolundan çekti. "Sen kardeşlerinle hep bu kadar ilgilenir misin?"
Kageyama sabrının sınırına yakındı, derin bir nefes alıp sessiz kaldı.
"Çiğ köfte..."
Kaşlarını çatarak durdu "Ne?"
"Çiğ köfte yemek istiyorum."
Yürümeye devam ederken konuştu "İyi. Yarın yersin."
Kageyama'nın kolunun altından sıyrıldı "Hayır."
"Ne o zaman? Çiğ köfte mi yoğurayım?"
Hinata ters yöne yürümeye başlayınca kageyama da koşar adımlarla ona yetişti "Nereye?"
"Çiğ köfteciye."
"Kapalıdır. Eve gidiyoruz."
Hinata sinirle kolunu çektiğinde sendeledi "Sen gidiyorsan git. Ben çiğ köfteciye gidiyorum."
"Kapalı."
"Değil. Gördüm."
"Ne zaman?"
"Buraya gelirken."
Kageyama ne kadar uğraşsa da çocuğun fikrini değiştiremeyeceğini fark edince iç çekti.
Hinata'nın kolunu omzuna atıp yürümeye başladı "Tamam tamam. İlk çiğ köfte yeriz. Sonra eve gideriz."
__________
Emine niye bu kadarcik bu
Neyse bu bolumu kac gunlerdir yazmaya calisiyorum bir iki kelime yazip cikiyorum KDNSKCNSİFJW
En son daha da batirmadan bitireyim dedim KDJSJJDJSKDJS
Cok opuyorum saglicakla kalin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1 değil 2 değil || Kagehina
FanficHinayoyo: 1 degil 2 degil mahvetttttin senn bu aski bana zehir ettin