Chapter 7: Gang shit 💩

1.1K 33 4
                                    

Hello so this is kind of where my extremely bad description of fighting comes into play.
🔴!TW!🔴 some sexual language, mentions of sexual harassment. * if you don't wanna read don't* anyway expect bad grammar. Enjoy 📕.
━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

𝙈/𝙣 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍𝚗'𝚝 𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝, 𝚑𝚒𝚜 𝚑𝚎𝚊𝚍 𝚠𝚊𝚜 𝚌𝚘𝚖𝚙𝚕𝚎𝚝𝚎𝚕𝚢 𝚕𝚘𝚜𝚝 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚍𝚘 𝚒𝚜 𝚝𝚛𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚏𝚒𝚗𝚍 𝚊𝚗𝚜𝚠𝚎𝚛𝚜 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚜 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝𝚜. 𝙰𝚝 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚙𝚘𝚒𝚗𝚝 𝚑𝚎 𝚐𝚘𝚝 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚋𝚎𝚍, 𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚎𝚏𝚝 𝚑𝚒𝚜 𝚊𝚙𝚊𝚛𝚝𝚖𝚎𝚗𝚝 𝚛𝚘𝚘𝚖 𝚝𝚘 𝚐𝚘 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚘𝚘𝚏. 𝙰𝚕𝚕 𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝚘𝚏 𝚠𝚊𝚜 𝙴𝚖𝚖𝚊. 𝙷𝚎 𝚕𝚘𝚟𝚎𝚍 𝙴𝚖𝚖𝚊 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚊𝚕𝚕 𝚑𝚒𝚜 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚝. 𝙸 𝚖𝚎𝚊𝚗 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜 𝚜𝚒𝚗𝚌𝚎 𝚎𝚕𝚎𝚖𝚎𝚗𝚝𝚊𝚛𝚢 𝚜𝚌𝚑𝚘𝚘𝚕. 𝙷𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚛𝚎𝚖𝚎𝚖𝚋𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚎𝚊𝚜𝚘𝚗 𝚠𝚑𝚢 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜.
↜ꊰ꒒ꋬꇙꁝꃳꋬꉔꀘ↝
"𝘎𝘌𝘛 𝘉𝘈𝘊𝘒 𝘏𝘌𝘙𝘌!" 𝘛𝘩𝘦 𝘴𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘰𝘧 𝘳𝘢𝘪𝘯 𝘱𝘰𝘶𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘢𝘭𝘭𝘦𝘺 𝘸𝘢𝘺 𝘭𝘰𝘰𝘬 𝘴𝘤𝘢𝘳𝘺. 𝘈 𝘭𝘪𝘵𝘵𝘭𝘦 𝘣𝘰𝘺 𝘸𝘢𝘴 𝘳𝘶𝘯𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘸𝘢𝘺 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘰𝘯𝘦, 𝘩𝘪𝘴 𝘭𝘦𝘨𝘴 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘢𝘭𝘳𝘦𝘢𝘥𝘺 𝘵𝘳𝘪𝘦𝘥 𝘣𝘺 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘰𝘳𝘤𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘮𝘢𝘭𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘶𝘴𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘯 𝘩𝘪𝘮. 𝘈𝘴 𝘩𝘦 𝘨𝘰𝘵 𝘰𝘶𝘵 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘢𝘭𝘭𝘦𝘺 𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘯𝘵𝘪𝘯𝘶𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘳𝘶𝘯. 𝘏𝘦 𝘬𝘯𝘦𝘸 𝘪𝘧 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘧𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘩𝘪𝘮 𝘩𝘦 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘵𝘰 𝘨𝘰 𝘵𝘩𝘳𝘰𝘶𝘨𝘩 𝘢𝘭𝘭 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘢𝘪𝘯 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯. 𝘏𝘦 𝘳𝘢𝘯 𝘧𝘢𝘴𝘵, 𝘢𝘴 𝘴𝘰𝘰𝘯 𝘢𝘴 𝘩𝘦 𝘨𝘰𝘵 𝘢𝘴 𝘧𝘢𝘳 𝘸𝘢𝘴 𝘱𝘰𝘴𝘴𝘪𝘣𝘭𝘦 𝘩𝘦 𝘴𝘵𝘰𝘱𝘱𝘦𝘥 𝘩𝘪𝘴 𝘢𝘥𝘳𝘦𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘭𝘦𝘢𝘷𝘪𝘯𝘨. 𝘏𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘵𝘳𝘪𝘦𝘥 𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘣𝘢𝘳𝘦𝘭𝘺 𝘴𝘵𝘢𝘯𝘥, 𝘣𝘶𝘵 𝘩𝘦 𝘬𝘯𝘦𝘸 𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘥 𝘵𝘰 𝘬𝘦𝘦𝘱 𝘳𝘶𝘯𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘶𝘯𝘵𝘪𝘭 𝘩𝘦 𝘬𝘯𝘦𝘸 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘤𝘢𝘯'𝘵 𝘧𝘪𝘯𝘥 𝘩𝘪𝘮. 𝘏𝘪𝘴 𝘱𝘢𝘳𝘦𝘯𝘵𝘴 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘯𝘰 𝘸𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘵𝘰 𝘣𝘦 𝘧𝘪𝘯𝘥 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘢𝘭𝘰𝘯𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘤𝘰𝘭𝘥. 𝘛𝘩𝘦 𝘳𝘢𝘪𝘯 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘤𝘰𝘮𝘦 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘧𝘢𝘴𝘵𝘦𝘳 𝘢𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘮𝘦𝘭𝘭 𝘰𝘧 𝘴𝘢𝘥𝘯𝘦𝘴𝘴 𝘧𝘪𝘭𝘭𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘢𝘪𝘳. 𝘛𝘩𝘦 𝘣𝘰𝘺 𝘳𝘢𝘯 𝘢𝘯𝘥 𝘳𝘢𝘯 𝘶𝘯𝘵𝘪𝘭 𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯'𝘵 𝘢𝘯𝘺𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘩𝘦 𝘧𝘦𝘭𝘭 𝘴𝘵𝘳𝘢𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘧𝘰𝘳𝘸𝘢𝘳𝘥 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘪𝘥𝘦𝘸𝘢𝘭𝘬. 𝘏𝘦 𝘸𝘦𝘯𝘵 𝘰𝘯 𝘩𝘪𝘴 𝘬𝘯𝘦𝘦𝘴 𝘵𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘨𝘦𝘵 𝘶𝘱 𝘰𝘯𝘤𝘦 𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘣𝘶𝘵 𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯'𝘵. 𝘈𝘭𝘭 𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘵𝘢𝘺 𝘰𝘯 𝘩𝘪𝘴 𝘬𝘯𝘦𝘦𝘴, 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘰𝘰𝘯 𝘩𝘪𝘴 𝘵𝘦𝘢𝘳𝘴 𝘧𝘦𝘦𝘭 𝘣𝘦𝘤𝘰𝘮𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘯𝘦 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘵𝘩𝘦 𝘳𝘢𝘪𝘯. 𝘏𝘦 𝘵𝘳𝘪𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘴𝘵𝘰𝘱 𝘩𝘪𝘮𝘴𝘦𝘭𝘧 𝘣𝘶𝘵 𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯'𝘵 𝘩𝘪𝘴 𝘣𝘦𝘦𝘯 𝘩𝘰𝘭𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘵 𝘪𝘯 𝘧𝘰𝘳 𝘢𝘴 𝘭𝘰𝘯𝘨 𝘢𝘴 𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘳𝘦𝘮𝘦𝘮𝘣𝘦𝘳. 𝘏𝘦 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘵𝘳𝘦𝘮𝘣𝘭𝘦 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘭𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘵𝘩𝘦 𝘢𝘭𝘭 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘢𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘭𝘦𝘵𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘶𝘵. 𝘈𝘴 𝘩𝘦 𝘵𝘳𝘦𝘮𝘣𝘭𝘦 , 𝘵𝘩𝘦 𝘳𝘢𝘪𝘯 𝘴𝘦𝘦𝘮𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘱𝘰𝘶𝘳 𝘩𝘢𝘳𝘥𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘢𝘯 𝘣𝘦𝘧𝘰𝘳𝘦 𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯'𝘵 𝘣𝘳𝘦𝘢𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘳𝘰𝘱𝘦𝘳𝘭𝘺 𝘢𝘭𝘭 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘭𝘭 𝘵𝘩𝘦 𝘦𝘮𝘰𝘵𝘪𝘰𝘯𝘴 𝘭𝘦𝘵 𝘰𝘶𝘵. 𝘏𝘪𝘴 𝘣𝘳𝘦𝘢𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘮𝘦 𝘶𝘯𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘩𝘪𝘴 𝘦𝘺𝘦𝘴 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘨𝘦𝘵𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘣𝘭𝘶𝘳𝘳𝘺, 𝘣𝘶𝘵 𝘢𝘭𝘭 𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘬 𝘰𝘧 𝘸𝘢𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘳𝘢𝘶𝘮𝘢𝘵𝘪𝘤 𝘦𝘷𝘦𝘯𝘵𝘴 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘦𝘯𝘦𝘥 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘢𝘭𝘭𝘦𝘺 𝘸𝘢𝘺. 𝘛𝘩𝘳𝘦𝘦 𝘴𝘪𝘣𝘭𝘪𝘯𝘨𝘴 𝘢𝘳𝘦 𝘴𝘦𝘦𝘯 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘰𝘮𝘦 𝘢𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘨𝘰𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘵𝘰𝘳𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘢𝘭𝘭 𝘩𝘢𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘪𝘳 𝘶𝘯𝘣𝘦𝘳𝘭𝘭𝘢𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘪𝘳 𝘫𝘢𝘤𝘬𝘦𝘵 𝘰𝘯 𝘬𝘦𝘦𝘱𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘱𝘳𝘰𝘵𝘦𝘤𝘵𝘦𝘥 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘵𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘳𝘴𝘩 𝘳𝘢𝘪𝘯. 𝘈𝘴 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘢𝘳𝘦 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘪𝘯𝘨, 𝘰𝘯𝘦 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘪𝘣𝘭𝘪𝘯𝘨𝘴 𝘩𝘦𝘢𝘳 𝘤𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨, 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘤𝘢𝘯'𝘵 𝘱𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘪𝘳 𝘧𝘪𝘯𝘨𝘦𝘳 𝘰𝘯 𝘪𝘵, 𝘣𝘶𝘵 𝘪𝘵 𝘴𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘤𝘭𝘰𝘴𝘦. 𝘛𝘩𝘦𝘺 𝘤𝘰𝘯𝘵𝘪𝘯𝘶𝘦 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦𝘪𝘳 𝘸𝘢𝘺 𝘶𝘯𝘵𝘪𝘭 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘮𝘦 𝘴𝘪𝘣𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘴 𝘪𝘵 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯, 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘭𝘰𝘰𝘬 𝘢𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥 𝘰𝘶𝘵 𝘸𝘩𝘰𝘴 𝘤𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘣𝘶𝘵 𝘤𝘢𝘯'𝘵 𝘴𝘦𝘦 𝘢𝘯𝘺𝘰𝘯𝘦. "𝘏𝘦𝘺, 𝙈𝙞𝙠𝙚𝙮 𝘥𝘰 𝘺𝘰𝘶 𝘩𝘦𝘢𝘳 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨? " 𝘛𝘩𝘦 𝘣𝘰𝘺 𝙈𝙞𝙠𝙚𝙮 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘯𝘰 𝘢𝘯𝘥 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘤𝘰𝘯𝘵𝘪𝘯𝘶𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘸𝘢𝘭𝘬, 𝘵𝘩𝘦 𝘬𝘪𝘥 𝘥𝘦𝘤𝘪𝘥𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘪𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘯𝘰𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘯𝘥 𝘤𝘰𝘯𝘵𝘪𝘯𝘶𝘦𝘥. 𝘛𝘩𝘢𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘶𝘯𝘵𝘪𝘭 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘨𝘰𝘵 𝘵𝘰 𝘢 𝘴𝘮𝘢𝘭𝘭 𝘱𝘶𝘣𝘭𝘪𝘤 𝘨𝘢𝘳𝘥𝘦𝘯 𝘧𝘶𝘭𝘭 𝘰𝘧 𝙛𝙡𝙤𝙬𝙚𝙧𝙨, 𝘵𝘩𝘦 𝘬𝘪𝘥 𝘢𝘭𝘴𝘰 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘢𝘴 𝙀𝙢𝙢𝙖 𝘸𝘢𝘴 𝘧𝘢𝘴𝘤𝘪𝘯𝘢𝘵𝘦𝘥 𝘣𝘺 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘦𝘢𝘶𝘵𝘪𝘧𝘶𝘭 𝘧𝘭𝘰𝘸𝘦𝘳𝘴, 𝘣𝘶𝘵 𝘪𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘢𝘭𝘭 𝘤𝘶𝘵 𝘴𝘩𝘰𝘳𝘵 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘨𝘪𝘳𝘭 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘯𝘤𝘦 𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘸𝘢𝘴 𝘪𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘤𝘭𝘰𝘴𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘢𝘯 𝘣𝘦𝘧𝘰𝘳𝘦. 𝘈𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘢 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘴𝘩𝘦 𝘧𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘭𝘰𝘤𝘢𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘰𝘧 𝘸𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘸𝘢𝘴 𝘤𝘰𝘮𝘪𝘯𝘨 𝘧𝘳𝘰𝘮, 𝘴𝘰 𝘴𝘩𝘦 𝘲𝘶𝘪𝘤𝘬𝘭𝘺 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘦𝘥 𝘵𝘰𝘸𝘢𝘳𝘥𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘳𝘺. 𝘛𝘩𝘦 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘵𝘸𝘰 𝘴𝘪𝘣𝘭𝘪𝘯𝘨𝘴 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘶𝘯𝘵𝘪𝘭 𝘵𝘦 𝘰𝘭𝘥𝘦𝘴𝘵 𝘧𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘦𝘮𝘮𝘢 𝘸𝘢𝘴𝘯'𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘪𝘳. 𝘏𝘦 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘶𝘯𝘵𝘪𝘭 𝘩𝘦 𝘧𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘩𝘦𝘳 𝘴𝘮𝘢𝘭𝘭 𝘧𝘪𝘨𝘶𝘳𝘦 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘱𝘱𝘰𝘴𝘪𝘵𝘦 𝘴𝘪𝘥𝘦. 𝘏𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘲𝘶𝘪𝘤𝘬 𝘵𝘰 𝘧𝘰𝘭𝘭𝘰𝘸 𝘩𝘦𝘳, 𝘣𝘶𝘵 𝘢𝘴 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘨𝘰𝘵 𝘤𝘭𝘰𝘴𝘦𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘤𝘭𝘰𝘴𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘧𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘩𝘦𝘳 𝘤𝘳𝘰𝘶𝘤𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘯 𝘧𝘳𝘰𝘯𝘵 𝘰𝘧 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘰𝘯𝘦. "𝘏𝘦𝘺, 𝘢𝘳𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘭𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵? 𝘞𝘩𝘺 𝘢𝘳𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘰𝘶𝘵𝘴𝘪𝘥𝘦 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘭𝘥?" 𝘛𝘩𝘦 𝘣𝘰𝘺 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘰𝘯𝘭𝘺 𝘭𝘰𝘰𝘬 𝘶𝘱 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘪𝘯 𝘤𝘰𝘮𝘱𝘭𝘦𝘵𝘦 𝘴𝘩𝘰𝘤𝘬 𝘸𝘩𝘺 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘢𝘯𝘺𝘰𝘯𝘦 𝘤𝘢𝘳𝘦 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘩𝘪𝘮. 𝘛𝘩𝘦 𝘵𝘸𝘰 𝘴𝘪𝘣𝘭𝘪𝘯𝘨𝘴 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘸𝘢𝘵𝘤𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘭𝘭 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘶𝘯𝘧𝘰𝘭𝘥. '𝙃𝙢𝙢.. 𝙒𝙝𝙤 𝙞𝙨 𝙨𝙝𝙚 𝙩𝙖𝙡𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙤𝙤' 𝘸𝘢𝘴 𝘢𝘭𝘭 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘸𝘰 𝘮𝘢𝘭𝘦𝘴 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘬 𝘰𝘧. 𝘛𝘩𝘢𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘶𝘯𝘵𝘪𝘭 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘭𝘥𝘦𝘴𝘵 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘶𝘯𝘤𝘩 𝘨𝘰𝘵 𝘤𝘭𝘰𝘴𝘦𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘢𝘸 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘪𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘢 𝘬𝘪𝘥 𝘢𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘢𝘨𝘦 𝘰𝘧 𝘔𝘪𝘬𝘦𝘺. 𝘔𝘪𝘬𝘦𝘺 𝘥𝘪𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘮𝘦 𝘩𝘦 𝘨𝘰𝘵 𝘤𝘭𝘰𝘴𝘦𝘳 𝘣𝘶𝘵 𝘪𝘯𝘴𝘵𝘦𝘢𝘥 𝘰𝘧 𝘴𝘵𝘰𝘱𝘱𝘪𝘯𝘨 𝘸𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘩𝘪𝘴 𝘴𝘪𝘣𝘭𝘪𝘯𝘨𝘴 𝘴𝘵𝘰𝘱𝘱𝘦𝘥 𝘩𝘦 𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘩𝘦 𝘨𝘰𝘵 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘢 𝘭𝘪𝘵𝘵𝘭𝘦 𝘤𝘭𝘰𝘴𝘦𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘤𝘰𝘷𝘦𝘳𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘬𝘪𝘥 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘵𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘳𝘴𝘩 𝘳𝘢𝘪𝘯 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘩𝘪𝘴 𝘶𝘯𝘣𝘦𝘳𝘭𝘭𝘢. "𝘏𝘦𝘺, 𝘪𝘵 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘬? " 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘭𝘥𝘦𝘴𝘵 𝘸𝘢𝘯𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘸𝘩𝘺 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘢𝘭𝘰𝘯𝘦 𝘣𝘺 𝘩𝘪𝘮𝘴𝘦𝘭𝘧. 𝘌𝘮𝘮𝘢 𝘸𝘢𝘴 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘢𝘴𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘪𝘮 𝘲𝘶𝘦𝘴𝘵𝘪𝘰𝘯𝘴. 𝘛𝘩𝘦 𝘣𝘰𝘺 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯'𝘵 𝘣𝘦𝘭𝘪𝘦𝘷𝘦 𝘩𝘪𝘴 𝘦𝘢𝘳𝘴 𝘢𝘵 𝘢𝘭𝘭, 𝘸𝘩𝘺 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘵𝘰 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘪𝘧 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘰𝘬 𝘢𝘳𝘦 𝘯𝘰𝘵?.... "𝘐-𝘪... " 𝘸𝘢𝘴 𝘢𝘭𝘭 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘮𝘢𝘯𝘢𝘨𝘦. 𝘛𝘩𝘦 𝘣𝘰𝘺 𝘯𝘢𝘮𝘦𝘥 𝘔𝘪𝘬𝘦𝘺 𝘥𝘦𝘤𝘪𝘥𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘢𝘴𝘬 𝘢 𝘲𝘶𝘦𝘴𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘯𝘰𝘸 𝘴𝘦𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳𝘴 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘬𝘪𝘯𝘥 𝘰𝘧 𝘱𝘳𝘦𝘴𝘴𝘶𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘪𝘮. "𝘏𝘦𝘭𝘭𝘰 𝘐'𝘮 𝘮𝘢𝘯𝘫𝘪𝘳𝘰, 𝘣𝘶𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘤𝘢𝘯 𝘤𝘢𝘭𝘭 𝘮𝘦 𝘔𝘪𝘬𝘦𝘺. 𝘋𝘰 𝘺𝘰𝘶 𝘯𝘦𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘺 𝘩𝘦𝘭𝘱 𝘰𝘧 𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘴𝘰𝘳𝘵. " 𝘛𝘩𝘦 𝘣𝘰𝘺 𝘰𝘯𝘭𝘺 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘶𝘱 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘢𝘸 𝘵𝘩𝘦 𝘬𝘪𝘯𝘥 𝘧𝘢𝘤𝘦 𝘰𝘧 𝘔𝘪𝘬𝘦𝘺 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩 𝘩𝘪𝘴 𝘦𝘺𝘦𝘴 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘬𝘪𝘯𝘥 𝘰𝘧 𝘥𝘦𝘢𝘥. "𝘐 𝘥𝘰!- 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘯𝘦𝘦𝘥 𝘩𝘦𝘭𝘱..... " 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘢𝘭𝘭 𝘸𝘰𝘳𝘳𝘪𝘦𝘥 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘩𝘪𝘮, 𝘣𝘶𝘵 𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯'𝘵 𝘴𝘢𝘺 𝘢 𝘸𝘰𝘳𝘥 𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘪𝘧 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘧𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘰𝘶𝘵 𝘩𝘦 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘣𝘦 𝘥𝘦𝘢𝘥. "𝘈𝘭𝘭 𝘐 𝘤𝘢𝘯 𝘵𝘦𝘭𝘭 𝘺𝘰𝘶 𝘪𝘴 𝘮𝘺 𝘯𝘢𝘮𝘦 𝘪𝘴 𝘯/𝘯.... " 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘰𝘰𝘯 𝘢 𝘤𝘢𝘳 𝘱𝘶𝘭𝘭𝘦𝘥 𝘶𝘱 𝘯𝘦𝘹𝘵 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦𝘮. 𝘈 𝘸𝘰𝘮𝘦𝘯 𝘤𝘢𝘮𝘦 𝘰𝘶𝘵 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘢𝘳 𝘢𝘯𝘨𝘳𝘺. "𝘞𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘰𝘳𝘭𝘥 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘺𝘰𝘶!!? 𝘋𝘰 𝘺𝘰𝘶 𝘯𝘰𝘵 𝘩𝘰𝘸 𝘮𝘶𝘤𝘩 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘸𝘢𝘴𝘵𝘦𝘥!!! 𝘜𝘨𝘩.. 𝘛𝘩𝘪𝘴 𝘪𝘴 𝘸𝘩𝘺 𝘺𝘰𝘶'𝘳𝘦 𝘢 𝘶𝘴𝘦𝘭𝘦𝘴𝘴 𝘤𝘩𝘪𝘭𝘥! 𝘕𝘰𝘸 𝘩𝘶𝘳𝘳𝘺 𝘶𝘱 𝘺𝘰𝘶'𝘷𝘦 𝘸𝘢𝘴𝘵𝘦𝘥 𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘯 𝘯𝘦𝘦𝘥! " 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘰𝘮𝘢𝘯 𝘴𝘤𝘳𝘦𝘢𝘮𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘰𝘺, 𝘵𝘩𝘦 𝘚𝘢𝘯𝘰 𝘴𝘪𝘣𝘭𝘪𝘯𝘨𝘴 𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘰𝘯𝘦 𝘣𝘪𝘵. 𝘛𝘩𝘦 𝘣𝘰𝘺 𝘸𝘢𝘴 𝘲𝘶𝘪𝘤𝘬 𝘵𝘰 𝘨𝘦𝘵 𝘰𝘯 𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘦𝘦𝘵 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘪𝘧 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘩𝘶𝘳𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘪𝘧 𝘩𝘦 𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘵𝘰𝘰. 𝘛𝘩𝘦 𝘸𝘰𝘮𝘢𝘯 𝘨𝘳𝘢𝘣𝘣𝘦𝘥 𝘩𝘪𝘴 𝘢𝘳𝘮 𝘢𝘯𝘥 𝘥𝘳𝘢𝘨𝘨𝘦𝘥 𝘩𝘪𝘮 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘢𝘳. 𝘛𝘩𝘦 𝘰𝘭𝘥𝘦𝘴𝘵 𝘚𝘢𝘯𝘰 𝘢𝘭𝘳𝘦𝘢𝘥𝘺 𝘩𝘢𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘰𝘮𝘢𝘯. 𝘌𝘮𝘮𝘢 𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘦𝘷𝘦𝘯𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘨𝘰𝘯𝘯𝘢 𝘤𝘳𝘦𝘢𝘵𝘦 𝘢 𝘯𝘦𝘸 𝘣𝘰𝘯𝘥.
↜ꏂꋊ꒯ ꄲꊰ ꊰ꒒ꋬꇙꁝꃳꋬꉔꀘ↝
𝙼/𝚗 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚜 𝚊𝚙𝚊𝚛𝚝𝚖𝚎𝚗𝚝 𝚛𝚘𝚘𝚖 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚊 𝚌𝚘𝚞𝚙𝚕𝚎 𝚑𝚘𝚞𝚛𝚜 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚘𝚘𝚏. 𝙰𝚜 𝚑𝚎 𝚐𝚘𝚝 𝚒𝚗 𝚋𝚎𝚍 𝚑𝚎 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚐𝚘 𝚌𝚑𝚎𝚌𝚔 𝚑𝚒𝚜 𝚙𝚑𝚘𝚗𝚎 𝚊𝚜 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚌𝚑𝚎𝚌𝚔, 𝚑𝚒𝚜 𝚙𝚑𝚘𝚗𝚎 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚛𝚒𝚗𝚒𝚗𝚐. '𝙬𝙝𝙤 𝙩𝙝𝙚 𝙖𝙘𝙩𝙪𝙖𝙡 𝙛𝙪𝙘𝙠 𝙞𝙨 𝙘𝙖𝙡𝙡𝙞𝙣𝙜 𝙢𝙚 𝙖𝙩 𝙡𝙞𝙠𝙚 4 𝙞𝙣 𝙩𝙝𝙚 𝙛𝙪𝙘𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙢𝙤𝙧𝙣𝙞𝙣𝙜' 𝚋𝚞𝚝 𝚖/𝚗 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚖/𝚗 𝚊𝚗𝚜𝚠𝚎𝚛𝚎𝚍 𝚒𝚝. " 𝚑𝚎𝚕𝚕𝚘?...... 𝙼/𝙽!!! 𝙸 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚜𝚠𝚎𝚛!!!....... 𝙴-𝚎𝚑 𝚠𝚑𝚘 𝚊𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞?........ 𝚈𝚘𝚞 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚛𝚎𝚖𝚎𝚖𝚋𝚎𝚛 𝚖𝚎?! 𝚆𝚘𝚠 🙄...... 𝚆𝚊𝚒𝚝- 𝙼𝚒𝚔𝚎𝚢!! 𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚊𝚌𝚝𝚞𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚏𝚞𝚌𝚔 𝚊𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚞𝚙 𝚊𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 4 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚞𝚌𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚘𝚛𝚗𝚒𝚗𝚐!!?...... 𝙷𝚎𝚑𝚎. 𝙸 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍𝚗'𝚝 𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙 𝚋𝚞𝚝 𝚊𝚗𝚢𝚠𝚊𝚢 𝙸 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚊𝚜𝚔 𝚢𝚘𝚞, 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚠𝚎 𝚖𝚎𝚝 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎?....... 𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚍𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚖𝚎𝚊𝚗 𝚋𝚢 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙼𝚒𝚔𝚎𝚢??....... 𝙸𝚝'𝚜 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚎𝚎𝚖 𝚊 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚏𝚊𝚖𝚒𝚕𝚒𝚊𝚛 𝚊𝚗𝚍- 𝚢𝚘𝚞 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚖𝚒𝚗𝚍...... 𝚠𝚑𝚊𝚝𝚎𝚟𝚎𝚛 𝙼𝚒𝚔𝚎𝚢 𝚐𝚘 𝚝𝚘 𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙 𝚒𝚝𝚜 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚕𝚊𝚝𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚒𝚝'𝚜 𝚔𝚒𝚗𝚍𝚊 𝚜𝚘𝚞𝚗𝚍𝚜 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚢𝚘𝚞'𝚛𝚎 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚝𝚛𝚒𝚎𝚍....... 𝙱𝚞𝚝 𝙸 𝙳𝙾𝙽'𝚃 𝚠𝚊𝚗𝚗𝚊 𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙...... 𝙼𝚒𝚔𝚎𝚢 𝚌𝚘𝚖𝚎 𝚘𝚗 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚐𝚘 𝚝𝚘 𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙 𝚒𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚠𝚎 𝚌𝚊𝚗 𝚑𝚊𝚗𝚐𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚗𝚎 𝚍𝚊𝚢, 𝚋𝚞𝚝 𝚐𝚘 𝚝𝚘 𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙....... 𝚁𝙴𝙰𝙻𝙻𝚈??!! ....... 𝚢𝚎𝚜 𝚋𝚞𝚝 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚐𝚘 𝚝𝚘 𝚋𝚎𝚍..... 𝙶𝙾𝙾𝙳𝙽𝙸𝙶𝙷𝚃 𝙼/𝙽.... 𝚢𝚎𝚊𝚑 𝚢𝚎𝚊𝚑 𝚐𝚘𝚘𝚍 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝...." 𝚃𝚑𝚎 𝚙𝚑𝚘𝚗𝚎 𝚌𝚊𝚕𝚕 𝚑𝚊𝚍 𝚎𝚗𝚍𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚑𝚘𝚠 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚒𝚎𝚛 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝙼𝚒𝚔𝚎𝚢 𝚑𝚊𝚍 𝚌𝚊𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚖.
☛꓄꒐ꂵꏂ ꇙꀘ꒐ꉣ ☚
𝚃𝚑𝚎 𝚜𝚖𝚎𝚕𝚕 𝚘𝚏 𝚝𝚊𝚖𝚊𝚕𝚎𝚜 𝚏𝚒𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚊𝚒𝚛 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚒𝚝𝚜 𝚜𝚠𝚎𝚎𝚝 𝚜𝚎𝚗𝚝. 𝙰𝚖𝚊𝚢𝚊 𝚠𝚘𝚔𝚎 𝚞𝚙 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚖𝚎𝚕𝚕 𝚖𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚝𝚘𝚖𝚊𝚌𝚑, 𝚜𝚑𝚎 𝚗𝚎𝚠 𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚑𝚞𝚗𝚐𝚛𝚢. "𝙼/𝚗!! 𝙶𝚘𝚘𝚍 𝚖𝚘𝚛𝚗𝚒𝚗𝚐!! " 𝙰𝚖𝚊𝚢𝚊 𝚢𝚎𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚘 𝙼/𝚗, 𝙰𝚖𝚊𝚢𝚊 𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚑𝚎𝚛 𝚛𝚘𝚘𝚖 𝚊𝚗𝚍 𝚛𝚊𝚗 𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚛 𝚘𝚕𝚍𝚎𝚛 𝚋𝚛𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛. "𝙷𝚘𝚠 𝚊𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚘𝚒𝚗𝚐 𝙰𝚖𝚊𝚢𝚊? " 𝙷𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚖𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚞𝚛𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚊𝚗𝚌𝚊𝚔𝚎𝚜 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍𝚗'𝚝 𝚋𝚞𝚛𝚗. "𝙸'𝚖 𝚍𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚒𝚗𝚎!! 𝙱𝚞𝚝 𝙸 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝 𝙸 𝚜𝚖𝚎𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚝𝚊𝚖𝚊𝚕𝚎𝚜 𝚋𝚞𝚝 𝙸 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚜𝚎𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚖. " 𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚊 𝚙𝚘𝚞𝚝. "𝙰𝚖𝚊𝚢𝚊, 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚊𝚗 𝚎𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚕𝚊𝚝𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚎𝚢'𝚛𝚎 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚌𝚘𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐. " 𝚜𝚑𝚎 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚗𝚘𝚍𝚍𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚐𝚘 𝚠𝚊𝚜𝚑 𝚑𝚎𝚛 𝚑𝚊𝚗𝚍𝚜, 𝚜𝚑𝚎 𝚚𝚞𝚒𝚌𝚔𝚕𝚢 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚒𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚎𝚊𝚝 𝚑𝚎𝚛 𝚙𝚊𝚗𝚌𝚊𝚔𝚎𝚜. 𝙰𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚊 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎, 𝙰𝚖𝚒 𝚊𝚗𝚍 𝙺𝚎𝚒 𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚛𝚘𝚘𝚖𝚜 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚊𝚕𝚕 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚝𝚊𝚕𝚔. 𝙼/𝚗 𝚠𝚊𝚜 𝚌𝚕𝚎𝚊𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚒𝚛𝚝𝚢 𝚍𝚒𝚜𝚑𝚎𝚜 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚠𝚑𝚢 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚞𝚌𝚔 𝚗𝚘𝚝. 𝚆𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛𝚜 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚜𝚒𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐. "𝙼/𝚗, 𝚊𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚗𝚘𝚝 𝚐𝚘𝚗𝚗𝚊 𝚎𝚊𝚝? " 𝙰𝚖𝚒 𝚊𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚜𝚊𝚠 𝙼/𝚗 𝚎𝚊𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚘 𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚊 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚌𝚘𝚗𝚌𝚎𝚛𝚗𝚎𝚍. "𝙷𝚖𝚖... 𝙽𝚘 𝙸'𝚖 𝚗𝚘𝚝 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚑𝚞𝚗𝚐𝚛𝚢 𝚋𝚞𝚝 𝙸'𝚕𝚕 𝚎𝚊𝚝 𝚕𝚊𝚝𝚎𝚛 𝚘𝚔? " 𝙰𝚖𝚒 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚗𝚘𝚍𝚍𝚎𝚍 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚒𝚏 𝚜𝚑𝚎 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚋𝚎𝚕𝚒𝚎𝚟𝚎 𝚑𝚒𝚖. 𝙱𝚘𝚝𝚑 𝙰𝚖𝚒 𝚊𝚗𝚍 𝙰𝚖𝚊𝚢𝚊 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚌𝚘𝚗𝚌𝚎𝚛𝚗𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚑𝚊𝚟𝚎𝚗'𝚝 𝚜𝚎𝚎𝚗 𝙼/𝚗 𝚎𝚊𝚝 𝚒𝚗 𝚊 𝚌𝚘𝚞𝚙𝚕𝚎 𝚍𝚊𝚢𝚜. "𝙾𝚑 𝚢𝚎𝚊𝚑 𝙸 𝚏𝚘𝚛𝚐𝚘𝚝 𝚝𝚘 𝚜𝚊𝚢 𝙸'𝚖 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚕𝚊𝚝𝚎𝚛 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜, 𝚅𝚊𝚕𝚎𝚛𝚒𝚎 𝚒𝚜 𝚐𝚘𝚗𝚗𝚊 𝚋𝚎 𝚌𝚘𝚖𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚒𝚗 𝚊 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎. " 𝚃𝚑𝚎 𝚔𝚒𝚍𝚜 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚖 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚜 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚎𝚢𝚎𝚜. "𝚁𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢?! 𝙸 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚖𝚒𝚜𝚜 𝚑𝚎𝚛. " 𝙰𝚖𝚒 𝚊𝚗𝚍 𝙰𝚖𝚊𝚢𝚊 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚖𝚎 𝚝𝚒𝚖𝚎. "𝙽𝚘𝚠, 𝚐𝚘 𝚌𝚕𝚎𝚊𝚗 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚛𝚘𝚘𝚖 𝚊𝚗𝚍 𝚐𝚘 𝚐𝚎𝚝 𝚍𝚛𝚎𝚜𝚜𝚎𝚍." 𝙱𝚘𝚝𝚑 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚒𝚛𝚕𝚜 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚜𝚑𝚊𝚛𝚎𝚍 𝚛𝚘𝚘𝚖, 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝙼/𝚗 𝚠𝚊𝚜 𝚌𝚕𝚎𝚊𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚘𝚞𝚜𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝙺𝚎𝚒 𝚎𝚊𝚝𝚒𝚗𝚐. 𝙰𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚘𝚞𝚜𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚌𝚕𝚎𝚊𝚗 , 𝙼/𝚗 𝚐𝚘𝚝 𝙺𝚎𝚒 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚜 𝚛𝚘𝚘𝚖. " 𝙼/𝚗... 𝙼𝚎 𝚜𝚑𝚘𝚠𝚎𝚛..." 𝙼/𝚗 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛𝚜𝚝𝚊𝚗𝚍 𝙺𝚎𝚒 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚘𝚘𝚔 𝚑𝚒𝚖 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚑𝚘𝚠𝚎𝚛.
☛꓄꒐ꂵꏂ ꇙꀘ꒐ꉣ☚
𝙰𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚘𝚞𝚜𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚌𝚕𝚎𝚊𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚘𝚘𝚖𝚜 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚌𝚕𝚎𝚊𝚗. ' 𝙄 𝙨𝙝𝙤𝙪𝙡𝙙 𝙬𝙚𝙖𝙧 𝙤𝙣𝙚 𝙤𝙛 𝙩𝙝𝙚 𝙤𝙪𝙩𝙛𝙞𝙩𝙨 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙀𝙢𝙢𝙖 𝙜𝙤𝙩 𝙢𝙚 𝙚𝙝..... 𝘽𝙪𝙩 𝙬𝙝𝙖𝙩 𝙞𝙛 𝙞𝙩 𝙙𝙤𝙚𝙨𝙣'𝙩 𝙡𝙤𝙤𝙠 𝙜𝙤𝙤𝙙 𝙤𝙣 𝙢𝙚?? 𝙒𝙚𝙡𝙡 𝙛𝙪𝙘𝙠 𝙄'𝙢 𝙜𝙤𝙣𝙣𝙖 𝙬𝙚𝙖𝙧 𝙞𝙩 𝙚𝙞𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙬𝙖𝙮𝙨.' 𝙼/𝚗 𝚐𝚘𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚞𝚝𝚏𝚒𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚜𝚑𝚘𝚠𝚎𝚛. '𝘿𝙖𝙢𝙣 𝙀𝙢𝙢𝙖 𝙄 𝙩𝙝𝙞𝙣𝙠 𝙡𝙤𝙤𝙠 𝙜𝙤𝙤𝙙 𝙞𝙣 𝙩𝙝𝙞𝙨' 𝙼/𝚗 𝚒𝚜 𝚜𝚎𝚎𝚗 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚖𝚜𝚎𝚕𝚏 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚒𝚛𝚛𝚘𝚛 𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚠𝚑𝚢 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚞𝚌𝚔 𝚗𝚘𝚝✋.
•This is the outfit•

🌺ꊰ꒒ꄲꅐꏂꋪ🌺       🌺𝙏𝙤𝙠𝙮𝙤 𝙍𝙚𝙫𝙚𝙣𝙜𝙚𝙧𝙨 𝙓 𝙈𝙖𝙡𝙚 𝙍𝙚𝙖𝙙𝙚𝙧 🌺Where stories live. Discover now