Umm happy Christmas Eve everyone!!🎄sorry for not posting in a while, I just don't really now what to do. BUT ANYWAYS THANK YOU GUYS SO MUCH! I didn't really expect it to get 1.12k reads!! Aside from all that hope you enjoy this special chapter ʕง•ᴥ•ʔง!
━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━
𝚃𝚑𝚎 𝚠𝚒𝚗𝚍 𝚠𝚑𝚒𝚜𝚙𝚎𝚛𝚎𝚍 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝, 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚗𝚘𝚠 𝚠𝚊𝚜 𝚍𝚊𝚗𝚌𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚒𝚝 𝚑𝚒𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚕𝚘𝚘𝚛. 𝙾𝚑 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚞𝚌𝚑 𝚊 𝚠𝚘𝚗𝚍𝚎𝚛𝚏𝚞𝚕 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚢 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙼/𝚗 𝚕𝚒𝚔𝚎𝚍 𝚒𝚝. 𝙸𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚌𝚘𝚕𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚑𝚒𝚕𝚕𝚢 𝚘𝚞𝚝𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚊𝚜 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚒𝚗𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚕𝚕 𝚠𝚊𝚛𝚖 𝚊𝚗 𝚌𝚘𝚣𝚢. 𝙼/𝚗 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍𝚗'𝚝 𝚑𝚎𝚕𝚙 𝚋𝚞𝚝 𝚊𝚍𝚖𝚒𝚛𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚎𝚊𝚞𝚝𝚢 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚒𝚗𝚝𝚎𝚛, 𝙲𝚑𝚛𝚒𝚜𝚝𝚖𝚊𝚜 𝚒𝚜 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚛𝚗𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚕𝚕 𝚘𝚏 𝙼/𝚗'𝚜 𝚜𝚒𝚋𝚕𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚎𝚜𝚝𝚊𝚝𝚒𝚌 𝚝𝚑𝚎 𝚎𝚗𝚝𝚒𝚛𝚎 𝚍𝚊𝚢. 𝚃𝚑𝚎𝚢 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚊𝚕𝚕 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚠𝚊𝚝𝚌𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚃𝚅 (𝚌𝚑𝚘𝚘𝚜𝚎 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚖𝚘𝚟𝚒𝚎) 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚎𝚊𝚝𝚒𝚗𝚐 𝙲𝚑𝚛𝚒𝚜𝚝𝚖𝚊𝚜 𝚌𝚘𝚘𝚔𝚒𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚘𝚝 𝚌𝚘𝚌𝚘𝚊. (𝚘𝚛 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚠𝚑𝚊𝚝𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚍𝚛𝚒𝚗𝚔 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚊𝚗𝚝 😑) 𝙰𝚕𝚕 𝙼/𝚗 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚍𝚘 𝚠𝚊𝚜 𝚕𝚘𝚘𝚔 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚍𝚎𝚕𝚒𝚐𝚑𝚝, 𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚕𝚊𝚞𝚐𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚊𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚕𝚒𝚟𝚎𝚜. 𝙰𝚜 𝚜𝚘𝚘𝚗 𝚊𝚜 𝙼/𝚗 𝚐𝚘𝚝 𝚌𝚘𝚖𝚏𝚘𝚛𝚝𝚊𝚋𝚕𝚎 𝚑𝚎 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚍 𝚊 𝚔𝚗𝚘𝚌𝚔 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚛𝚘𝚗𝚝 𝚍𝚘𝚘𝚛. '𝘼𝙧𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙛𝙪𝙘𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙠𝙞𝙙𝙙𝙞𝙣𝙜 𝙢𝙚!! 𝙍𝙞𝙜𝙝𝙩 𝙬𝙝𝙚𝙣 𝙄'𝙢 𝙖𝙡𝙡 𝙘𝙤𝙯𝙮..... 𝙐𝙜𝙝 𝙬𝙝𝙖𝙩𝙚𝙫𝙚𝙧' 𝚃𝚘 𝚋𝚎 𝚑𝚘𝚗𝚎𝚜𝚝, 𝚖/𝚗 𝚠𝚊𝚜𝚗'𝚝 𝚎𝚡𝚙𝚎𝚌𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚝𝚘 𝚌𝚘𝚖𝚎 𝚘𝚗 𝙲𝚑𝚛𝚒𝚜𝚝𝚖𝚊𝚜 𝙴𝚟𝚎, 𝙷𝚎 𝚑𝚊𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚖𝚊𝚢𝚋𝚎 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝙴𝚖𝚖𝚊 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚜𝚙𝚎𝚗𝚍 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚝𝚘𝚐𝚎𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚘𝚛 𝚖𝚊𝚢𝚋𝚎 𝚅𝚊𝚕𝚎𝚛𝚒𝚎 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚌𝚘𝚖𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚜𝚊𝚢 𝚑𝚎𝚕𝚕𝚘. *𝙺𝚗𝚘𝚌𝚔.𝚔𝚗𝚘𝚌𝚔* 𝙼/𝚗'𝚜 𝚏𝚒𝚜𝚝𝚜 𝚝𝚒𝚐𝚑𝚝𝚎𝚍 𝚊𝚜 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚘𝚛. "𝙽𝚘𝚠, 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚊𝚌𝚝𝚞𝚊𝚕 𝚏𝚞𝚌𝚔 𝚍𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚊𝚗𝚝?!" 𝙷𝚎 𝚑𝚒𝚜𝚜𝚎𝚍 𝚊𝚜 𝚑𝚎 𝚘𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚘𝚛 𝚗𝚘𝚝 𝚠𝚊𝚒𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚎 𝚠𝚑𝚘 𝚠𝚊𝚜 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚖𝚘𝚟𝚎 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚝𝚘 𝚊𝚕𝚕𝚘𝚠 𝚠𝚑𝚘𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚘𝚛 𝚝𝚘 𝚌𝚘𝚖𝚎 𝚒𝚗. "𝙰𝚠𝚠.... 𝚖/𝚗 𝚍𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚗𝚘𝚝 𝚠𝚊𝚗𝚗𝚊 𝚜𝚎𝚎 𝚖𝚎?" 𝙼𝚒𝚔𝚎𝚢 𝚜𝚊𝚗𝚐, 𝚑𝚒𝚜 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎 𝚑𝚊𝚍 𝚊 𝚑𝚒𝚗𝚝 𝚘𝚏 𝚜𝚊𝚛𝚌𝚊𝚜𝚖 𝚝𝚘 𝚜𝚑𝚘𝚠 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚎 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚖𝚎𝚊𝚗 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍. "𝚆𝚎𝚕𝚕, 𝚒𝚝'𝚜 𝚗𝚘𝚝 𝚖𝚢 𝚏𝚊𝚞𝚕𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚘𝚖𝚎 𝚝𝚘 𝚖𝚢 𝚑𝚘𝚞𝚜𝚎 𝚞𝚗𝚎𝚡𝚙𝚎𝚌𝚝𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚖𝚎 𝚜𝚝𝚊𝚗𝚍 𝚞𝚙 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚖𝚢 𝚙𝚘𝚜𝚒𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚌𝚑. " 𝙼/𝚗 𝚜𝚗𝚊𝚙𝚙𝚎𝚍, 𝙼𝚒𝚔𝚎𝚢 𝚗𝚎𝚠 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚗𝚐𝚛𝚢 𝚗𝚘𝚝 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚑𝚒𝚜 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎 𝚋𝚞𝚝 𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚘𝚍𝚢 𝚕𝚊𝚗𝚐𝚞𝚊𝚐𝚎 𝚊𝚜 𝚠𝚎𝚕𝚕. 𝙰 𝚌𝚘𝚞𝚙𝚕𝚎 𝚖𝚒𝚗𝚞𝚝𝚎𝚜 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚙𝚊𝚜𝚜𝚎𝚍 𝚘𝚏 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚜𝚒𝚕𝚎𝚗𝚌𝚎 𝚞𝚗𝚝𝚒𝚕 𝙼/𝚗 𝚙𝚞𝚕𝚕𝚎𝚍 𝙼𝚒𝚔𝚎𝚢 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚘𝚞𝚜𝚎. "𝙶𝚎𝚝 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚗𝚊𝚜𝚝𝚢 𝚊𝚜𝚜 𝚒𝚗 𝚑𝚎𝚛𝚎". 𝙸𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚔𝚒𝚝𝚌𝚑𝚎𝚗, 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚗𝚍 𝙼𝚒𝚔𝚎𝚢 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚜𝚝𝚊𝚗𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚝𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚠𝚑𝚊𝚝𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚝𝚘 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚖𝚒𝚗𝚍𝚜. 𝙼𝚒𝚔𝚎𝚢 𝚔𝚎𝚙𝚝 𝚝𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚐𝚎𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚘 𝚓𝚘𝚒𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚐𝚊𝚗𝚐, 𝚑𝚒𝚜 𝚜𝚎𝚎𝚗 𝚢𝚘𝚞 𝚏𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚙𝚘𝚝𝚎𝚗𝚝𝚒𝚊𝚕. "𝙿𝚕𝚎𝚊𝚜𝚎!! 𝙲𝚘𝚖𝚎 𝚘𝚗 𝙼/𝚗!!!" 𝙷𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚙𝚛𝚎𝚝𝚝𝚢 𝚖𝚞𝚌𝚑 𝚜𝚌𝚛𝚎𝚊𝚖𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚙𝚘𝚒𝚗𝚝. " 𝙵𝚒𝚛𝚜𝚝, 𝚕𝚘𝚠𝚎𝚛 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚐𝚘𝚍𝚍𝚊𝚗𝚐 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚔𝚒𝚍𝚜 𝚊𝚛𝚎 𝚝𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚠𝚊𝚝𝚌𝚑 𝚊 𝚏𝚞𝚌𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚘𝚟𝚒𝚎. 𝚂𝚎𝚌𝚘𝚗𝚍𝚕𝚢, 𝚝𝚑𝚎 𝚊𝚗𝚜𝚠𝚎𝚛 𝚒𝚜 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚗𝚘. 𝙸 𝚊𝚒𝚗'𝚝 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚓𝚘𝚒𝚗 𝚊 𝚐𝚊𝚗𝚐 𝙼𝚒𝚔𝚎𝚢. " 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚑𝚒𝚜𝚙𝚎𝚛𝚎𝚍 𝚗𝚘𝚝 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚜𝚒𝚋𝚕𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚊𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚗𝚟𝚎𝚛𝚜𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚗𝚍 𝙼𝚒𝚔𝚎𝚢 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚌𝚞𝚛𝚛𝚎𝚗𝚝𝚕𝚢 𝚑𝚊𝚟𝚒𝚗𝚐. 𝙼𝚒𝚔𝚎𝚢'𝚜 𝚍𝚛𝚘𝚘𝚙𝚎𝚍 𝚋𝚘𝚍𝚢 𝚑𝚊𝚍 𝚜𝚑𝚘𝚠𝚗 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚚𝚞𝚒𝚝𝚎 𝚞𝚙𝚜𝚎𝚝 𝚘𝚗 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚌𝚑𝚘𝚒𝚌𝚎. 𝚈𝚘𝚞 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚌𝚊𝚛𝚎 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎'𝚜 𝚏𝚎𝚎𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚘𝚏𝚝𝚎𝚗, 𝚎𝚡𝚌𝚎𝚙𝚝 𝚒𝚏 𝚒𝚝'𝚜 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚛𝚞𝚜𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚘𝚟𝚎. 𝚈𝚘𝚞 𝚚𝚞𝚒𝚎𝚝𝚕𝚢 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚝𝚘𝚠𝚊𝚛𝚍𝚜 𝙼𝚒𝚔𝚎𝚢, 𝚙𝚞𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚑𝚊𝚗𝚍𝚜 𝚘𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍𝚎𝚛𝚜. "𝙼𝚒𝚔𝚎𝚢 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚒𝚖𝚎𝚜 𝚢𝚘𝚞 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚐𝚎𝚝 𝚘𝚗 𝚖𝚢 𝚗𝚎𝚛𝚟𝚎𝚜, 𝚗𝚘𝚠 𝚜𝚝𝚘𝚙 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚊𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝙸'𝚕𝚕 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚊 𝚍𝚛𝚒𝚗𝚔 𝚘𝚛 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚜𝚑𝚒𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝." 𝙼/𝚗 𝚔𝚗𝚎𝚠 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚎 𝚒𝚜𝚗'𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚎𝚜𝚝 𝚊𝚝 𝚌𝚘𝚖𝚏𝚘𝚛𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎, 𝚑𝚎𝚌𝚔 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚜𝚒𝚋𝚕𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚔𝚗𝚘𝚠. 𝙼𝚒𝚔𝚎𝚢 𝚋𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝𝚎𝚗𝚎𝚍 𝚞𝚙 𝚒𝚖𝚖𝚎𝚍𝚒𝚊𝚝𝚎𝚕𝚢 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚖𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚢 𝚗𝚘𝚒𝚜𝚎𝚜. 𝚈𝚘𝚞 𝚑𝚘𝚗𝚎𝚜𝚝𝚕𝚢 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚠𝚑𝚢 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚘 𝚓𝚘𝚢𝚏𝚞𝚕 𝚊𝚕𝚕 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚞𝚍𝚍𝚎𝚗 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚚𝚞𝚒𝚝𝚎 𝚝𝚎𝚛𝚛𝚒𝚏𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚜𝚔 𝚖𝚎.
YOU ARE READING
🌺ꊰ꒒ꄲꅐꏂꋪ🌺 🌺𝙏𝙤𝙠𝙮𝙤 𝙍𝙚𝙫𝙚𝙣𝙜𝙚𝙧𝙨 𝙓 𝙈𝙖𝙡𝙚 𝙍𝙚𝙖𝙙𝙚𝙧 🌺
Fanfiction➺status : disconnected "𝚃𝚑𝚎 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚔𝚎𝚎𝚙𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚎 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚜 𝚎𝚖𝚖𝚊 𝚊𝚗𝚍 𝚖𝚢 𝚜𝚒𝚋𝚕𝚒𝚗𝚐𝚜"-𝙼/𝚗 𝙼/𝚗 𝚒𝚜 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚟𝚎𝚛𝚐𝚎 𝚘𝚏 𝚎𝚗𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚝 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎, 𝚋𝚞𝚝 𝚑𝚎 𝚖𝚞𝚜𝚝...