I took a break but now I'm back! 😁. Sooo. How have y'all been?? You do not need to answer that.. But anyway spring break is almost here! Anyways enjoy \ʕ •ᴥ•ʔ/
━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━
𝙽𝚘 𝚘𝚗𝚎𝚜 𝚙𝚘𝚟𝙸𝚝'𝚜 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚊 𝚌𝚘𝚞𝚙𝚕𝚎 𝚠𝚎𝚎𝚔𝚜 𝚜𝚒𝚗𝚌𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚑𝚘𝚕𝚎 𝚏𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚘𝚗 𝙰𝚞𝚐𝚞𝚜𝚝 3𝚛𝚍. 𝙳𝚛𝚊𝚔𝚎𝚗 𝚑𝚊𝚜 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚛𝚎𝚌𝚘𝚟𝚎𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚜𝚒𝚗𝚌𝚎 𝚐𝚎𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚟𝚒𝚜𝚒𝚝𝚜 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜. 𝙱𝚞𝚝 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝙼/𝚗? 𝙷𝚒𝚜 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚍𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚏𝚒𝚗𝚎. 𝚆𝚎𝚕𝚕 𝚑𝚒𝚜 𝚘𝚋𝚟𝚒𝚘𝚞𝚜𝚕𝚢 𝚖𝚊𝚍 𝚊𝚝 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚎, 𝚎𝚡𝚌𝚎𝚙𝚝 𝚎𝚖𝚖𝚊, 𝚏𝚘𝚛 𝚏𝚘𝚛𝚐𝚎𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎 𝚎𝚡𝚒𝚜𝚝𝚎𝚍. 𝙰𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚠𝚎 𝚊𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚜𝚒𝚋𝚕𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚝𝚘 𝚟𝚒𝚜𝚒𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚢𝚘𝚞 𝚑𝚊𝚍 𝚠𝚘𝚔𝚎𝚗 𝚞𝚙. 𝙳𝚎𝚗𝚒𝚜𝚜𝚎 𝚑𝚊𝚜 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚌𝚊𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚢𝚘𝚞 𝚙𝚛𝚎𝚝𝚝𝚢 𝚖𝚞𝚌𝚑 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚜𝚒𝚗𝚐𝚕𝚎 𝚍𝚊𝚢. 𝙰𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚠𝚎 𝚊𝚛𝚎 𝚗𝚘𝚠.
𝙽𝚘 𝚘𝚗𝚎𝚜 𝚙𝚘𝚟:
"𝚆𝙰𝙰𝙰! 𝙱𝙸𝙶 𝙱𝚁𝙾𝚃𝙷𝙴𝚁!!!" 𝚃𝚑𝚛𝚎𝚎 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚏𝚒𝚐𝚞𝚛𝚎𝚜 𝚌𝚘𝚖𝚎 𝚛𝚞𝚗𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚘𝚛𝚜. 𝚃𝚘 𝚜𝚊𝚢 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚖𝚒𝚜𝚜 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚋𝚎 𝚊 𝚑𝚞𝚐𝚎 𝚕𝚒𝚎. 𝚈𝚘𝚞 𝚖𝚒𝚜𝚜𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚊 𝚕𝚘𝚝. "𝙰-𝚊𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚘𝚔?!" 𝙰𝚖𝚊𝚢𝚊 𝚠𝚊𝚜 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚟𝚎𝚛𝚐𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚎𝚊𝚛𝚜, 𝚠𝚑𝚒𝚌𝚑 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚖𝚒𝚗𝚍 𝚜𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚝𝚘 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚜𝚌𝚊𝚛𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚝𝚘 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚜𝚊𝚍. "𝙸'𝚖 𝚍𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚏𝚒𝚗𝚎 𝙰𝚖𝚊𝚢𝚊." 𝚈𝚘𝚞 𝚙𝚕𝚊𝚌𝚎𝚍 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚑𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚗 𝚑𝚎𝚛 𝚑𝚎𝚊𝚍, "𝙰𝚖𝚊𝚢𝚊 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚒𝚍 𝚊𝚗 𝚊𝚖𝚊𝚣𝚒𝚗𝚐 𝚓𝚘𝚋 𝚝𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚌𝚊𝚛𝚎 𝚘𝚏 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚜𝚒𝚋𝚕𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚐𝚘𝚗𝚎... 𝙸'𝚖 𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚙𝚛𝚘𝚞𝚍 𝚘𝚏 𝚢𝚘𝚞."
"𝙱𝚛𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛... 𝚆𝚑𝚎𝚗 𝚢𝚘𝚞 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚋𝚎𝚝𝚝𝚎𝚛 𝚌𝚊𝚗 𝚠𝚎 𝚐𝚘 𝚜𝚑𝚘𝚙𝚙𝚒𝚗𝚐....?" 𝙷𝚎𝚛 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚘𝚏𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚘𝚠 𝚋𝚞𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚖𝚒𝚗𝚍 𝚝𝚘 𝚖𝚞𝚌𝚑. 𝚈𝚘𝚞 𝚑𝚎𝚕𝚍 𝚔𝚎𝚒 𝚒𝚗 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚊𝚛𝚖𝚜 𝚊𝚜 𝚑𝚎 𝚌𝚕𝚞𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚊 𝚔𝚘𝚊𝚕𝚊. "𝙸 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚜𝚎𝚎 𝚠𝚑𝚢 𝚗𝚘𝚝. 𝚆𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚊𝚕𝚜𝚘 𝚐𝚘 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚊𝚛𝚔." 𝚃𝚑𝚎 𝚐𝚕𝚘𝚘𝚖𝚢 𝚏𝚎𝚎𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚊𝚒𝚛 𝚚𝚞𝚒𝚌𝚔𝚕𝚢 𝚕𝚎𝚏𝚝. 𝚃𝚑𝚎𝚢 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚊𝚕𝚕 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚊𝚝'𝚜 𝚊𝚕𝚕 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚊𝚛𝚎 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝. 𝚈𝚘𝚞 𝚜𝚙𝚎𝚗𝚝 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚙𝚕𝚊𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚐𝚊𝚖𝚎𝚜 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚑𝚎𝚖, 𝚝𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎𝚖, 𝚊𝚗𝚍 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚛𝚎𝚊𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚋𝚘𝚘𝚔𝚜. 𝚈𝚘𝚞 𝚖𝚒𝚜𝚜𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚊 𝚕𝚘𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚑𝚘𝚠 𝚢𝚘𝚞 𝚕𝚎𝚏𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚊𝚕𝚘𝚗𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚊 𝚌𝚘𝚞𝚙𝚕𝚎 𝚠𝚎𝚎𝚔𝚜.
YOU ARE READING
🌺ꊰ꒒ꄲꅐꏂꋪ🌺 🌺𝙏𝙤𝙠𝙮𝙤 𝙍𝙚𝙫𝙚𝙣𝙜𝙚𝙧𝙨 𝙓 𝙈𝙖𝙡𝙚 𝙍𝙚𝙖𝙙𝙚𝙧 🌺
Fanfiction➺status : disconnected "𝚃𝚑𝚎 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚔𝚎𝚎𝚙𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚎 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚜 𝚎𝚖𝚖𝚊 𝚊𝚗𝚍 𝚖𝚢 𝚜𝚒𝚋𝚕𝚒𝚗𝚐𝚜"-𝙼/𝚗 𝙼/𝚗 𝚒𝚜 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚟𝚎𝚛𝚐𝚎 𝚘𝚏 𝚎𝚗𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚝 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎, 𝚋𝚞𝚝 𝚑𝚎 𝚖𝚞𝚜𝚝...