Yılın ilk bölümüne hoşgeldiniz🍾 Evet yanlış görmediniz hem Şeker Prens'e hem Bana İyi Bak'a aynı anda bölüm attım🥳
NEYSE HADİ OKUYUP YORUM YAPINN BOL BOLLL BEKLİYORUM🤍
14
"Baekhyun eğer şu an benimle kafa buluyorsan var ya-"
"Ya yemin ederim itiraf ettim." yatağın üstünde tepinerek kahkaha attığımda kendimi inandırmak için Chanyeol'le aramızda geçen konuşmayı en başından almayı planlıyordum ki çığlıklı bir küfür telefonun ucundan patladı.
"Sen var ya tam bir gurursuzluk abidesisin oğlum."
"Ya Yongbok! Beni gaza getirip duran sen değil miydin, sevinsene?"
"O Chanyeol'ün seninle yatıp göt gibi bırakmadığı zamanlardaki Yongbok'tu elmalı turtam."
"Pekala, asıl kozumu sona saklamıştım zaten. Şunu dinle-"
"Yine mi yattınız lan yoksa?"
"Yani teknik olarak evet." pekala tükürüğünde boğulmaması için gerçeği bir an önce açıklasam iyi olurdu. "Yani aynı yatakta yattık ama yatmadık. Yatmadık derken sevişmedik."
"Biraz daha bağır istersen bütün ev halkı duysun." söylediğiyle kıkırdayıp ses tonumu kıstıktan sonra telefonu biraz daha dudaklarıma yaklaştırıp dün gece birlikte uyuduğumuz yatağın üstünde avcumu gezdirdim.
"Bana 'Başıma gelen bütün tuzaklardan daha zorsun. Çünkü.. bir şekilde kurtulmaya niyet edemiyorum.' dedi." fısıltımın ardından bir cevap gelmediğinde ekranı kendimden uzaklaştırıp aramanın sonlanıp sonlanmadığını kontrol etme ihtiyacı duymuştum. "Yongbok?"
"Bekle, not alıyordum. İleride yazacağım romantik film senaryomda kullanırım."
"Siktir git Yongbok ciddi bir şey anlatıyoruz şurada."
"Asıl sen siktir git Baekhyun bu şimdi mi söylenir!? Adam resmen itiraf etmiş." işte aradığım tepki tam olarak buydu. Kendi kendime bir kez daha sevinçten deliye dönerken yuvarlanıp kafamı yastığa gömdüm. Çığlık atmamak için zor duruyordum.
"Öyle değil mi Yongbok? Ben yanlış anlamamışım yani. Basbayağı itiraf sayılır?"
"Olanlardan sonra seni gaza getirmemeye yemin etmiştim ama herifin kendisi malzeme vermiş. Nereden bakarsam bakayım sana karşı ilgisinin olduğunu itiraf etmiş oluyor." aralık soğuğunda bu sıcağı nereden bulmuştum bilmiyorum ancak yanaklarım magma gibi yanıyordu. Yüzümü yelleyerek toparlandığımda sırıtmaktan ağrıyan yanaklarımı ovalayarak ciddileştim.
"Yine de bana haftalarca acı çektirdi. Onu hiçbir şey olmamış gibi hemen affedemem."
"Stajınızı hangi iblisin yanında yapmıştınız acaba?" sorusuna attığım kahkaha burnumu kazıyarak fışkırsa da kısa sürede eski ciddiyetimi kazanıp yeni törpülenmiş tırnaklarımı inceleyerek devam ettim.
"Birazcık burnu sürtsün istiyorum ne var?" omuz silkerek dün yattığı yastığı kucağıma aldığımda esen kokusuna burnumu bastırdım. "Ama çok da sürtmesin." diye mırıldandım. Kararsızlıkla mücadelem beni çok yoruyordu. "Yine gidip bir daha gelmezse bu sefer dayanamam."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bana iyi bak | chanbaek
FanfictionSavcı Byun, oğlu Byun Baekhyun'u tehdit eden silah kaçakçılarından sonra onu olası tehlikelere karşı korumak için eski asker Park Chanyeol'ü görevlendirdi.