Çok geciktirdim, çok üzgünüm❤️🩹 Buna değecek bir bölüm hazırlamaya çalıştım umarım seversiniz.
Satır arası yorumlarınızı merakla bekliyor olacağım🤍 Keyifli okumalar bebekleriMM🙊16
"Yurt genelinde soğuk havalar etkisini sürdürmeye devam ederken doğu kesimlerdeki kuvvetli kar yağışı yarın itibariyle Seoul'de de bekleniyor. Uzmanlar ulaşımda aksamaların yaşanmaması adına sürücüleri şimdiden zincir konusunda uyarıyor." son cümleme kadar kusursuz gelip tam bitirecekken nasıl peltekleşebiliyordum!? "Sikeceğim ama ya!" ses kaydını durdurup kağıtları masaya bırakırken kuruyan boğazımı suyla ıslattım.
Diksiyon dersi için hava durumu sunmak tam olarak hangi müfredatta vardı bilmiyorum ama artık hocanın hepimizi delirtmek için özenle ödev konusu hazırladığını düşünmeye başlıyordum. Kulağa kolay gibi geliyor olduğunun farkındayım, ben de zaten tam bu yüzden son günlere bırakmıştım ya. Kafama tüküreyim. "Ses kayıt kontrol. Aaa-ooo. Pekala, baştan başlıyoruz." boğazımı yumuşatarak hazırladığım paragrafı diksiyon kurallarına uyarak yeniden seslendirmeye başladığımda bu sefer de karnımın gurultusu gürleyerek kaydımı baltalamıştı.
Pes ediyordum. Ciciannem haklıydı. Onu dinlemeyerek verandada çalışmaya çalıştığım için karnımı üşütmüştüm ve bağırsaklarım beni acilen tuvalete götür diye isyana kalkışmıştı. Şimdiyse altıma kaçırmak üzereydim. Telefonu da battaniyeyi de rastgele bahçe koltuğuna savurup içeri koşarak en yakın tuvalete girdim.
İşte dünya... Büyük bir rahatlamayla işimi hallettiğimde ellerimi yıkayarak aynadaki yansımamda biraz dudak hareketi çalıştım. Belki de ayna karşısında kayıt yapmalıydım? Ah, hayır unutun bunu, ciddi durmaya çalışacağım diye bu sefer de kabız olmak istemezdim.
Verandaya dönmek üzere tuvaletten çıktığımda bağırsaklarımdan sonra hayal gücümün de haddinden fazla çalışıyor olduğu sanısına kapıldım. Çünkü karşımda Chanyeol'ü görüyordum.
Babamın çalışma odasının önünde bekliyordu.
"Bu operasyonu titizlikle yürütmenizi istiyorum başkomiser. Ekip dışında bir kişinin bile haberi olursa elimizde patlar anlaşıldı mı?"
Hayır, yalnızca beklemiyordu. Tıpkı benim gibi o da babamın çalışma odasından gelen sesi dinliyordu.
"Chanyeol?" sandığımın aksine hayal gücümün iyi çalıştığı falan yoktu, Chanyeol gerçekten buradaydı çünkü bu hayal gücümün bir ürünü olsaydı muhtemelen babamın kapısında dikilmek yerine beni tuvalete sıkıştırıp öpmeye başlıyor olurdu.
"Baekhyun." beni görmeyi beklemiyor gibiydi.
"Sen evde miydin? Ne ara geldin, hiç duymadım." bugün pazardı ve eve geleceği bilgim dahilinde değildi. Zaten olsaydı şimdiye kırk farklı plan oluştururdum biliyorsunuz.
"Az önce geldim. Çalışıyorsun diye rahatsız etmek istemedim." sakince uzaklaştığı kapıyı gösterirken "Babana bir konu hakkında danışacaktım." diye ekledi. "Bir şey mi oldu?"
"Hayır? Sadece seni burda görmeyi beklemiyordum." kastettiğim şey onu evde görmeyi beklemiyor olduğumdu fakat o farklı anlamış olacak ki hızlıca koridordaki mesafemizi sıfırlayarak ikimizi de salona yönlendirdi.
"Savcımın işi uzayacak gibi görünüyor en iyisi başka bir yerde bekleyelim."
"Ben de verandada çalışıyordum, hava biraz soğuk ama odamda oturmaktan daha keyifli." hem aldığım atkıyı da takıyordu, üşümezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bana iyi bak | chanbaek
FanficSavcı Byun, oğlu Byun Baekhyun'u tehdit eden silah kaçakçılarından sonra onu olası tehlikelere karşı korumak için eski asker Park Chanyeol'ü görevlendirdi.