TANITIM | Anlaşma

99 286 16
                                    

merhabaaaa...

yeni kurguma hoş geldiniz <3

sık sık bölüm atacağım kurgum hakkında bildirmek istediğim bir şey var; yaz dizileri yok diye kendimizi eğlendirecek bir yaz dizisi tadında kurgu yazmak istedim. Ama ben acı kadınıyım hafif kurguyu tatlandıracak acılarrrr olacakk neysemmm o yüzden biraz klişe sahnelere klişe cümlelere denk gelebilirsiniz öylesine yazdığım bir kurgudur

3  adet kurgum vardır. 2 si aynı yaz dizisi tadında olacak. 1 i de bilim kurgu olacak haftada her birine bölüm gelecek.  Hatta iki bölüm atacağım, diğer kurgularıma da bakmayı unutmayınız.. Tanıştığıma memnun oldum yorumlarınızı bekliyorummm<3<3<3<3


Gözlerindeki nefretin yoğunluğuna yakalanmamak için toplantı salonunun dört bir köşesini dikkatle inceliyordum. Defne, aramızdaki gerginliğin yarattığı suskunluğu bozmak amacıyla teklifi yeniden dile getirdi. Teklifi duyduğumuz an, ikimiz de derin bir nefes verdik. Odanın içinde yankılanan nefeslerimizin birbirine karışmasından ötürü göz göze geldik.

Ona bakarken gözlerimde alaycı bir tavır vardı; onun bakışlarında ise tiksinti. "Bu atmosfer beni rahatsız ediyor. Ne istediğinizi belli ediyor, ne istemediğinizi. Karar verin artık, benim Karadeniz damarımı zorlamayın!" Haklıydı bir konuda: Hayır demek istemiyordum ama evet demek de mantığıma yatmıyordu. Bu tür kandırmacalardan nefret ediyordum. Buna benzer olayda hayatım tepetaklak olmuşken, buna benzer bir olayın içinde olmak beni rahatsız etmez miydi?

"Sahte bir ilişki yaşayacaksınız, ne var bunda?" dedi arsızca gülerek. "Güvenlik ve oyuncunun arasındaki gerilim görüntüleri hem magazin hem de hayranları mutlu edecek."

Aras'ın tepkisini görmek için ona döndüğümde, gözleriyle beni süzdüğünü fark ettim. İki elini masada birleştirip çenesini ellerine koyarak, "Neden adımın seninle anılmasını isteyeyim ki?" dedi.

"Peki, köşede kalmış, tanınmamış yapımcıların reddettiği bir senarist olarak mı kalmak istersin?" dediklerim onu rahatsız etmiş olmalı ki, sandalyesine geri çekildi. Onu sindirmek hoşuma gitmişti. Bu çatışmamız beni keyiflendiriyordu.

Onu daha da kızdırmak amacıyla ayağa kalktım. Masanın etrafından dolaşıp yanına geldim. Cüretkarca ellerimi kollarından omuzuna, sonra tekrar kollarına gezdirdim. Eğilip kulağına doğru yaklaştım, "Sektörde adı duyulmamış biri olmak çok yazık..."

"Beni köşeye sıkıştırıp adı sektörde kirlenmiş biriyle anılmak isteyeceğimi mi sanıyorsun?" dedi.

"Evet."

"Bu özgüven nereden geliyor sana? Seni korkak sanardım."

"Hırslı birisin. Kazanmak için tüm çirkin olaylara karışırsın."

"Seninle anılmayı çirkin olarak adlandırıp beni yormadığın için teşekkür ederim," dedi. Sandalyeyi çevirdiği an, arkasında kalan bedenimle yüz yüze geldik.

"Ateşle oynamak istiyorsan, bu pist senin alanın değil," dedi.

"Kabul ediyorum!" İkimiz aynı anda Defne'nin bu sahte ilişkisine onay verdik. Bizi neyin beklediğini bilmiyordum. Hayatımı mahveden olayı başka biriyle düzeltmeye çalışıyordum. Sektörün dibine batmış, gömülmüş ismimi yeniden yüceltmek için uğraşıyordum. Bu yolun doğru bir yol olup olmadığını bilmiyordum. Kabullenişim ya beni yüceltecek ya da daha kötü bir sona götürecekti. Hırsımın kötü bir sonla bitmemesi için uğraşmaya hazırdım.

Kalem ve NotalarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin