Bölüm 2:"Gerçek miydi?"

57 6 5
                                    

Bi anda arkamdan biri çarptı ve yere düştüm. Yere düşerken bileğimi çok sert vurduğum için acıyordu ben acı içinde yerde otururken bir anda bir el uzandı. Kim olduğunu merak edip yüzüne baktım ve tek gördüğüm siyah saçları ve kahverengi gözleriydi. O an nutkum tutulmuş gibiydi birsüre öylece baktim.Bu çocuk gerçek miydi? çünkü fazla yakışıklıydı. Çocuk artık dayanamayıp "kalkıcak mısın" dedi. Aslında öyle deyince kendimi biraz kötü hissettim bıkmış bir ses tonuyla söylemişti çünkü.

Çocuğun elini tuttum ve kalktım bi anda bileğimi tuttu ve canım acıdığı için bağırdım. "pardon acıtmak istememiştim"
dedi çocuk "önemli değil düşünce bileğimi yere sert vurdum sanırım" dedim. "Revire gidelim istersen" dedi "gerek yok geçer birazdan" dedim ve uzaklaşmaya başladım revire gitmeyi reddetmiştim fakat bileğim gerçekten çok acıyordu.

Acımı umursamayıp danışmaya gittim ve sınıfımı sordum "10/E dediler. Nerede olduğunu bilmiyordum ama arayıp bulurum diye düşündüm yürümeye başladım ve öğrencilerin çıktığı merdiveni gördüm merdivenden çıkmaya başladım sınıflara tek tek bakıyordum ama burda yoktu burda sadece 11/A, 11/B, 11/C vardı.

Tekrar merdivenden çıkmaya başladım ve merdivenin başında toplanmış 3lü bi kız grubu vardı artık aramak istemediğim ve elimin ağrısı arttığı için kızlara sormaya karar verdim.

"Ee selam 10/E nerede biliyor musunuz"
kızlar bi anda gülüşmeye başladılar "komik birşey söylediğimi düşünmüyorum cevap vericek misiniz" dedim kızlardan biri lafa atlayıp loş ışıklı bir koridoru gösterdi ve orda olduğunu söyledi. Teşekkür edip yanlarından ayrıldım ve yürümeye başladım koridorda yürürken birden birisi kolumdan çekti ve bi odaya girdik kim olduğuna bakmak için arkamı döndüğümde bugün beni yerden kaldıran çocuğu gördüm. Anlamsız gözlerle bakıyordum "noluyo ya" dedim bi anda.

Çocuk sırıtmaya başladı."Ne gülüyorsun be!" dedim sinirli bir şekilde, resmen alay ediyordu benimle bi anda dayanamayıp dışarı çıkmak için kapıyı açtım. Çıktığımda koridor fazla karanlıktı "biri ışığı kapatmış sanırım" diye söylendim ve yürümeye başladım. Koridor boştu kimse yoktu "dersteler sanırım bu kadar boş olması normal değil" dedim kendi kendime.

Ben yürümeye devam ederken arkamdan biri dokundu ve korktuğum için bağırdım arkamı dönüp hemen kim olduğuna baktım ve bugün bana yolu gösteren kızdı. "Seni hoca çağırıyor" dedi. Okulda olduğum aklımdan çıkmıştı kız yürümeye başlayınca peşinden gittim ve adını sordum. " Adım Gaye" dedi. "Peki Gaye bugün beni neden yanlış yola yönlendirdin" dedim durdu, cevap vermeyip yüzüme bakmaya başladı "öğreneceksin Deniz" dedi. "adımı nerden biliyorsun söylediğimi hatırlamıyorum" dedim şaşkın bir sesle "yakında öğreneceksin" dedi ve yürümeye devam etti.

Bende hemen peşinden gittim. 4. kata çıktık sırayla sınıfların önünden geçtik ve işte 10/E oradaydı. Kapıyı tıklayıp içeri girdik kapının tam önünde tahtaya birşeyler yazan hocayla bakıştık ve bana gülümseyip yanına çağırdı. Ağır adımlarla hocanın yanına giderken sınıftaki en köşede oturan çocuk dikkatimi çekti öndeki arkadaşıyla konuşup gülüyordu ve birden bana dönüp bakmaya başladı hala gülüyordu.

Bakışmaya devam ederken hoca bi anda "sana diyorum hey" dedi. Gözlerimi çocuktan ayırıp hocaya baktım "sen Emre'nin yanina otur şimdilik" dedi. Emre kim bilmediğim için sınıfa baktım ve az önce bakıştığım çocuk elini kaldırıp " buraya geleceksin Emre benim" dedi. Yanına gitmek için yürüyordum ama içimden bir ses gitmememi söylüyordu.






SON









Çok uzun oldu sanırım ama yazmaya başlayınca kendimi durduramıyorum

yazım hatalarım cok fazla:(

yazdığım bu hikayeyi okuyup olmadığınızı belirtir misiniz?

Gecenin SesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin