Bölüm 4:"Beni düşüren çocuk"

43 5 3
                                    

Tam önümde durup bana bakarken bi anda konuşmaya başladı "seni 1 kere gördüğümü mü sanıyorsun seni aylardır hatta yıllardır izliyorum Deniz" dedi. 'Yıllardır mı? nasıl ya bu imkansız" dedim "Baran" dedi gözlerimin tam içine bakarak.
Baran benim İstanbuldaki okulumda olan arkadaşımdı ama onu nereden tanıyordu?, ben ne alakaydım? hiçbirşey anlamamıştım. "Ya açık açık söyle işte uğraşamicam" dedim sinirli bir şekilde dudaklarını araladı  ve konuşmaya başladı;

"Deniz Baran benim arkadaşım 2 yıl önce Antalya'ya taşındı birgün onun yanına Antalya'ya gelmiştim. Ne yapacağız diye tartışırken okuluna gidip basketbol oynayabileceğimizi söyledi tamam dedim ve gittik oynarken bi anda okuldan birisi çıkıp banklara oturdu o sendin Deniz elinde bir kitap vardı çok dalgın bir şekilde okuyordun Baran'a kim olduğunu sordum. Onun sınıfından ve adının Deniz olduğunu söyledi o günden sonra hergün Baran'ı arayıp seni sordum Baran bilerek seninle daha yakın oldu hergün fotoğrafını attı ve artık dayanamayıp annenle konuştum ve cok zor da olsa ikna oldu ama senin haberin yoktu.

O an Baran'ın neden sürekli fotoğraf çekilmek istediğini anlamıştım çok garip ve saçma geliyordu yıllarca beni takip ettiren biri, sürekli fotoğrafımı çekip hiç tanımadığım bir çocuğa atan arkadaşım hepsi çok garip geliyordu.

"Deniz iyi misin?" dedi "İyiyim dedim ve kapıya doğru yürümeye başladım "Deniz gitme" dedi. Bir anda ona döndüm ve "seni tanımıyorum ve karşıma geçmiş bana neler söylüyorsun ne yapmamı bekliyordun" dedim kafam karışıktı şuan ne yapacağımı nereye gideceğimi hiçbirşeyi bilmiyordum. Peşimden gitme demesini umursamadım ve yürümeye başladım bildiğim yoldan giderek yangın merdivenlerine çıktım en azından orası aydınlıktı.

Yangın merdivenlerinde oturmaya devam ederken sadece Ay'a bakıyordum "gece ve karanlık çok güzel" diye söylendim. Bir anda alt katin merdiveninden "evet çok güzel" diye bir ses duydum hemen alt kata inip baktım şaşırmayacağınız bir şekilde evet o ordaydı "beni düşüren çocuk" ismi bu olmuştu artık.

O bana bakıyordu ben ona artık adını öğrenmeliydim bu yüzden yanina oturdum ve "senin adın ne aklıma sormak hiç gelmedi de" dedim. Yüzünü bana çevirdi ve durup öylece baktı en sonunda dudakları aralandı ve konuşmaya başladı.


SON

Deniz'in oturduğu yangın merdiveni bu arkadaşlar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Deniz'in oturduğu yangın merdiveni bu arkadaşlar

Sizce çocuğun adı ne olucak

Bu arada bu bölümü 15 dakikaya atacağımı söyledim fakat işlerim olduğu için atamadım:(

Gecenin SesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin