"Bu kadar mı merak ediyorsun ismimi" dedi. Aslında gerçekten merak ediyordum ama sormaya fırsat bulamamıştım "evet merak ediyorum söyleyecek misin?" dedim ve kendimi biraz uzaklaştırdım. Gözlerini gözlerimden ayırmadan konuşmaya devam etti "hmm bilmem söylesem mi?" dedi alaycı bir ses tonuyla.
Gözlerimi devirdim ve tam o sırada koridordan bir ses geldi. Tam ses ne diye bakacakken birden beni düşüren çocuk "bekle şurda" dedi aşırı kabaydı o an anladım ki bizden birşey olmazdı yani aklımdan geçmişti belki olabilirdik ama suan anladım ki olamayız.
"Deniz gelir misin?" dedi bi anda kapıya doğru yöneldim ve dışarı çıktım o an karşımda Baran'ı gördüm şaşkınlıkla ona bakarken bana gülümsedi ve yanıma yaklaştı bana sarılmak isterken ona vurdum ve koridorda kosmaya başladım yangın merdiveninin yolunu bildiğim için oraya doğru koştum kapının önüne gelince hemen açıp içeri girdim ve merdiveblerin birine oturup kafamı demirine yasladım.
Bu şekilde beklemeye başladım ve gün yavas yavaş aydınlanıyordu öğrenciler gelecekti kim bilir annem ne kadar merak etti beni diye söylendim. Sonra gözlerimi kapattım ve beklemeye başladım arada gözlerimi açıp havanın aydınlanıp aydınlanmayacağına bakıyordum sonra bi anda gözlerimi açtım ve bahçede, parkta heryerde öğrenciler, insanlar vardı hemen kapıya yöneldim ve açıp çıktım.
Ne yapacağımı bilmediğim için müdürün odasına gidip ailemi aramaya karar verdim koridorda koşarak müdürün odasına geldim ve kapıya tıklayıp içeri girdim. Girdiğimde içeride annem vardı müdürle konuşuyordu ve birden gözleri bana döndü annem hemen kalktı ve gelip bana sarıldı.
SON
Üzgünüm arkadaslar çok kısa oldu vaktim yoktu birdahakine 2 bölümü aticam
Arkadaşlar bu aralar gerçekten aşırı yoğunum ve geçen gün bölüm atamadım
Bu haftadan sonra bir düzene gireceğim için hergün 1 bölüm yazcam ve paylaşıcam
birdahaki bölümde sizce ne olucak olmasını istediğiniz şeyleri belirtirseniz sevinirim belkide olur kim bilir:)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Sesi
HumorMerhaba bu benim öylesine içimden ne geçiyorsa yazdığım bir hikaye ne yazacağımı ne yapacağımı bilmiyorum ama en azından denicem :))