"Çiçek almaya üşendiğini söyleme bana" dedim çatılan kaşlarımla. Sarper baygın bakışlarla bana baktı ardından omzumdan ittirerek beni çiçikçiye soktu. "Uğraştırmasana beni kızım, hangisini beğendiysen al" gözlerimi devirdim ve "öküz" diye mırıldandım. Kısılan gözlerimle önümdeki çiçekleri incelemeye başladım.
Yanımda duran adama işaret ettiğim çiçekleri kollarımın arasına alırken Sarper bana onaylamaz bir bakış attı. Sırf beni gıcık etti diye en pahalı çiçeklerden bir buket yaptırmıştım. Çiçekçiden çıkıp arabaya doğru ilerlerken Sarper ellerimizi kenetledi ve gülümsedi.
Katıksız bir öküz olsa da, bir çiçek almaya bile üşense de, beni tüm herkesten kıskansa da, beni futbol maçlarına götürüp özel günleri kutlatsa da, "iyi geceler öpücüğünü" almak için gece gece odamın penceresine dayanıp uykumu mahvetse de yanımda duran öküzü seviyordum. Yıllardır süren ilişkimiz ve bizi destekleyen ailelerimiz vardı. Tek sorun yanımdakinin hala bir evlenme teklifi etmemiş oluşuydu.
"Hazal !! Bütün mahalle ayakta ve senin eve girmeni bekliyor. İn artık, güzelim" oflayarak arabadan indim. Ona trip attığımı anlaması için ayağımı yere vurarak gidiyordum. Arabadan ineli iki saniye olmadan yine seslendi. Arkamı döndüğüm gibi yanagımdan öptü ve "Seni seviyorum" dedi. Cevap vermeme fırsat tanımadan arabasına bindi. Durup dururken söylemezdi. Dudagımı büzerek evin kapısını açtım. Bunların hepsi kıyamet alameti yoksa nerde...
Annem elimde ki bukete baktı ve "Ne kadar düşünceli bu çocuk... Tarık , koş hem de en pahalılarından almış. " "Ya anne ne demezsin. Olmaz dedim. Kabul edemem dedim ama anlatamadım. " kıkırdayıp çiçekleri vazoya yerleştirdim. Annem Sarper'i o kadar çok seviyordu ki, elinde olsa yarın nikahımızı basacaktı. Toz da kondurmazdı Sarper'ine. Annem Sarper'in evlenme teklifi etmiyor oluşuna 'para biriktiriyordur' diye saçma bir fikir bile öne sürmüştü. Sarperlerin holdingleri var annem. Uyan uyan annem zengin koca buldu kızın deyince de terliği fırlatırdı tam alnımın ortasına.
Anneme yemeği hazırlarken yardım etmeye başladım. Masayı bahçeye kurarken babama sarıldim. Elinde ki gazeteyi bırakıp o da bana sarıldı. "Nasılsın?" "İyiyim" "Sarper sana iyi bakıyor galiba, sırıtıp duruyorsun." sırıttığımı fark ettiğim an somurtup gözlerimi devirdim. "Sarper sevdanızı anlamış değilim." Benim için oldukça keyifli geçen akşam yemeğimizin ardından çaylarımızı alıp kalan sohbetimize bahçedeki çardaklarda devam ettik.
Bugün ağızlarından düşürmedikleri Sarper'i özletmişlerdi en sonunda. Öküzü özlüyordum. Babam kollarını anneme sararken gözleriyle geçen hafta aldığı kolyeyi süzüyordu. Babam hayatımda gördüğüm en romantik adamdı. Babam kolyenin anneme çok yakışacağı için almıştı ama Sarper... Beyefendinin ayaklarına kapanarak bir buket çiçek aldırabiliyorduk. Fincanı masaya bırakıp ayağa kalktım. "Sohbetinize dooyum olmuyor ancak yatma vakti" elinle olmayan saatimi işaret ettim.
Odama girdiğim gibi vazoyu çalışma masama koydum. Yatağımın üzerinde ki siyah kareli pijama takımını elime aldığımda gülümsedim. Bu takımı Sarper den çalmıstım. Çaldım çünkü Sarper Bey isteyince vermiyor. İnsancıl bir şekilde rica ettim izin vermedi bende aldım. Bu kadar yani. Kapatalım şu konuyu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YUKARI BAK
ChickLitSarper. Sarper Yüksel... Bana bu 6 yılda en iyi arkadaş , en iyi dost , en iyi sevgili ve en iyi eş olmuştu. 6 yıl bir rüyanın sonu için çok kısa değil miydi ? Daha yapacaklarımız vardı. Hayallerimiz vardı. Yarım bıraktığımız bir evlilik vardı. Onun...