,,why is he doing it?"

38 3 0
                                    

-Celine pov-
,,Celine!,"Zprávy už dávají tak vylez a pojď!"řve po mně mamka z obýváku, a mmě se ještě nechce..
Počkat, zprávy?ZPRÁVY!
Okamžitě vylezu z vyhřáté postele a peláším k televizi.

,, Dobré ráno vážení spoluobčané.
Chci vám oznámit s velikým žalem srdcovroucí věc.
Dnes zemřeli ve škole u Tomyho Darvence 12 dívek a kluků ve věkovém rozpětí 13 až 16 let s třemi učitelkami, které měli v tu dobu dozor.
O velké přestávce se nevinné děti rozhodli jít ven za školu posílit se vynikajícím pudingem a bohužel náš největší nepřítel se ujal vedení a když se děti zrovna nekoukali okolo, tak podal rozkaz svým poskokům aby mladoučké a nevinné děti postřílely a zabili.
S neuvěřitelným smutkem vám přímo rozkazuji abyste moc nevycházeli ven a děti zamykat doma s vaší ostrahou.
V toumhle světe už nevěřte nikomu a snažte tu být pro své blízké, které vás mají moc rádi.
My můžeme jen doufat že se toto období smutku a straty dočkáme na lepší období pro život,"říkal bez drmoleni a přeřeků ten pán v televizi, který měl v očích slzy a na sobě určitě dráhý oblek černé barvy.Ale na chvilku se odmlčel a jen koukal na obrazovku.

Chtěla jsem už odejít pryč.
Je to tu hrozné, nenávidím to tu.
Velká Británie už není jaká bývala, je tu jen nepořádek a katastrofy vytvořené člověkem...
Kdybych potkala toho, co to všechno vzpusobil, tak mu pěkně plivnu do obličeje a pustila na něho našeho zlého pejska Normana, který je německý ovčák vycvičen přímo mým dědečkem, který tu bohužel s námi není.

Když tak přemýšlím, tak nechápu proč to ten muž dělá.
Co mu ty děti udělali?A učitelky?Je to odporné, jenom tak zabít lidi na potkání.Moje hlava mi to moc nebere, proč?

,,Mami?"Oslovím svoji matku a čekám na odpověď.

,,Hm?"Řekne jen se slzama v očích.Je hodně přecitlivělá, no.

,,Proč to ten muž dělá?"Vím, že je to blbá otázka, ale zajímá mě to.
,, Nevím, Céline.
Asi je to magor co patří do cvokarny s největší ostrahou"Odpoví mi a jde se podívat na svůj mobil, který zvoní.

No nic, uvidíme jak se to dovine.
Ale zítra musím do školy.

-Zayn pov-
Nenávidím děti.
Proč musí být všude kde jsem já?Je to už otravné je zabíjet a potom slyšet po městě že je tu nějaký sériový vrah a psychopat zabíjí jejích děti.
Neví jak to všechno bylo, bylo to jinak.
Úplně jinak.

Víceméně se podívám na svůj instagram.
Vypadám tam jako obyčejný hezký muž/kluk.
Kdyby jen věděli, že za přezdívkou 'javadd.mal'byl právě Zayn Javadd Malik II.
Posrali by se strachy a volali jen policii.

,,Píp"Ozve se mi z mobilu oznámení.
Hned se kouknu, jaká kurvička chce dnes okusit moje sexy tělo za fotky jejího těla.Nudes.

Neberte to nějak pohoršeně, ale tam se holky prodávají samy za pár kaček, takže je to stejně jedno.

Přišla mi jedna žádost o sledování.
Nevypadá jako kurva s platinovými vlasy, umělé nastříkanou pletí, velkými boky, velkými prsy, velkou prdelí.

Ale obyčejná dívka s hnědými vlasy a dopici hezkým tělem!
Není vůbec hubené ani moc tlusté, je to tak akorát.

Na profilovce není vidět obličej, ale to krásné tělo v černých šatech.

Okamžitě její žádost příjmu a už se 'otevře' její profil s několika příspěvky.

Oh, před pěti minutami přidala další.
Zatím se mi líbí, tak snad si to nezkazí nějakou maličkosti.






ignorance |zayn malik|Kde žijí příběhy. Začni objevovat