-Zayn pov-
Je sladká když se stydí, když se bojí, když neví co má dělat.Zachránil jsem jí sám, nechtěl jsem nikoho poslat ani si vzit posily.
Ten chlap to nikdy neměl udělat, teď je buď mučený, nebo mrtvý.
Po té malé puse jsem se cítil jako zasrany puberťák.
Večer si udělal dobře nad představou její krásné pusince kolem mýho ptáka.
-Celine pov-
,,Celine!"slyším od dveří tátův hlas.
Už vím co přijde... já neodnesla tu flešku!To zase bude..
,,Už jdu!Minutku!"Zakřičím zpět a začnu si oblíkat černou roztomilou sukni a bílý topík s nápisem babygirl.
,,Okamžitě sem pojď ty blbá!"Zařve docela hodně můj otec.
Bez řečí k němu pomalinku přejdu a čekám jen to nejhorší.
Ihned se natáhne a uštědří mi pořádnou facku.
Až se mi zatočí šiška a spadnu na zem..
,,Dal jsem ti jeden posraný úkol a tys ho musela posrat!-, Kvůli tobě mě vyhodí z práce a kdo uživí celou rodinu? Jestli se to stane tak se rozluč se starým životě v balnce a pošlu tě někam do těžký práce!Ja se s tebou nebudu srat!Jsi tu úplně zbytečně a nic neumíš!A koukni se jak vypadáš!Jako odporná děvka!"Hromově na mě křičel a přitom na mě prskal a občas si kopnul do mého břicha.
Odešel s salvou nadávek na můj účet.
,,To máš za to že se chováš jako spratek"Nezapoměla si Daniela rejpnout.
Ostatní se jen koukali vyčítavě a v tichosti jedli snídani.
V naštvanosti jsem vstala ze země a začla křičet na mámu která se jen koukala a nic nedělala.
,,Proč jsi nic neudělala? Jsem tvoje dcera a ty ses mě ani nezastala!Zapomela jsi kdo se postavil otcovi když tě byl a ničil tě?"Rvu na ní a hystericky brečím.
,,Nedělej z toho takový drama, měl pravdu"Odpověděla a usrkla ze svého kafe.
,,Nenávidím vás!Jste nejhorší rodina co může být!Nic po me nechtějte, skoncili jste u mě na plný čáře!"Křičím po ní a utíkám nahoru do svého pokoje.
Nenávidím je!!!!!
ČTEŠ
ignorance |zayn malik|
Fanfictionco se stane, když se zapletená oběť dostane do rukou nejzákeřnějšího může kterého kdy v životě viděla? ,,C-co po m-ě chcete?"Rozestřepaně se ho zeptám a čekám na jeho odpověď. Neodpoví, jen dopije celý drink v skleničce a odejde z místa.. • beginnin...