-Celine pov-
Při cestě je mi úzko.
Bojím se a je mi zima, protože jsem si vzala jen obyčejnou černou dlouhou mikinu a taktéž černé legíny.Když už jsem u práce, tak mám pocit že mě někdo pozoruje.
Začnu se otáčet a koukat všude jestli tu není něco podezřelého.
Když v tu dobu co se chci otočit na levou stranu, tak mě někdo přepadne a jednou rukou zacpe mi pusu, abych asi nekřičela.
Jsem natolik vyděšená, že mám hlasivky někde až v patách a srdce mi bije o sto šest.
,,Taková krásná kočička venku?ty si o to zádáš"Promluví strašně nepříjemnej hlas a začne si otevírat poklopec u jeho džín.
Chci se vzpírat, řvát o pomoc, ale vyjde ze mě jen slabé zakručení.
Když si sundá půlku kalhot, tak mě navede k nedaleké lavičce směrem zadkem k jemu, takže ležím na břiše.
,,Být tebou, tak si ho okamžitě schovám nebo ti ho useknu, ty zkurvysyne?"Řekne někdo vedle toho chlapa, který se mi snaží sundal legíny a solidně mě znásilnit.
Jeho hlas byl hrubý, ale takový uklidňující.
Chlap se lekne a naprahne se na toho druhého, který má na sobě něco jako oblek superpadoucha.
(nevim proc to je tak špatně zaostřené, tak si pusťte song od něj:Sour Diesel)
,,Vypadni, teď jsem si ji našel já, mladej"Odpoví mu a začnou se prát hlava nehlava.
Nejdřív to vypadalo, že ten v obleku prohraje, ale chytil druhej dech a udeřil staršího do hlavy, čím mu způsobil omdlení..
,,Jsi v pohodě?"Upře na mě jeho pohled a sundá si masku.
Má blonďaté vlasy, na očích černou barvu a jde vidět jeho krásný sexy obličej.
Neodpovídám, jsem až dost stydlivá a zděšená.
,,Umíš mluvit?"Zeptá se mě.Jen zakyvu hlavou v souhlasu a koukám se do jeho hnědých očích, které moc nejdou vidět.
,Pojď, pomůžu ti"Přijde ke mně a zvedne ze země.
,,D-ěkuji"Poděkuju mu a koukám na něj.
Má krásnou postavu, jako pravý muž.
,, Neměla bys chodit takhle v noci ven.
Je to tu nebezpečné."Řekne mi.,,Sama bych sem nikdy nešla, ale táta chtěl"Odpovím mu hodně potiše a on si vezme svojí helmu/masku a sebejistým krokem přejde ke své motorce.
,,Vylez, svezu tě domu"Naskočí na ní a couvne abych měla místo i já.
Mám jít k někomu cizímu do motorky?
Ale zachránil tě.
Co když mi něco udělá?
Ne, neudělá.
Je hodný.
Nejspíš vidí jak valčím válku sama se sebou, tak se rozhodně promluvit.
,, Nemusíš se bát, baby.
Nic ti neudělám, slibuju"Řekne jen tak do tmy.K čertu s tím!Je mi zima a nechce se mi jít zase zpátky!
Nic neodpovím, jen nastoupím, vemu si od něj druhou helmu a nepatrně ho chytím za trup.
Okamžitě nastartuje a jedeme.
,, Nevíte kde bydlím"Podotknu mu.
,,To bys chtěla vědět"Zamumlá a jede strašně rychle.
Div že mi všechny chloupky na těle nevytasí.Za několik minut jsme před mým domem a jde slyšet hlasité zvuky.
Takže moje rodina si kouká na filmy, jak to je zvykem.Nejdřív vyskočí on a přejde ke mé straně, aby mi pomohl dolů.
,,Děkuji moc"řeknu mu s úsměvem a helmu z mé hlavy mu předám.
Ten jí položí k řídítkum s kouká na můj obličej.
,,No nic, asi už půjdu.
Děkuju ještě mockrát za záchranu"Řeknu když nic neříká a když se chci otočit, tak mě chytí za předlochtí a otočí mě o 180° k němu.,,Ani pusu nedostanu?"Řekne tím svým sexy chrupavým hlasem a já div se světě, myslela ze se rozteči.
Na nic nečekám a pomalu svůj obličej přiblížím k jeho tváři s dám mu malinkou pusinku na tvář.
On se hezky usměje a popřeje mi dobrou noc.
Nikdy bych nedala pusu cizímu člověku, ale on mi možná i zachránil život!
Je to milý hoch, škoda, že ho už nejspíš nikdy neuvidím.
Přijdu domů a nikdo se mě nevšímá.
Takže jdu nahoru, vysvléknu se a dám si dlouhou osvěžující sprchu.
V posteli usínám nad představou: jak vypadá ve světle a bez toho obleku, černýho malovaní kolem očí..
ČTEŠ
ignorance |zayn malik|
Hayran Kurguco se stane, když se zapletená oběť dostane do rukou nejzákeřnějšího může kterého kdy v životě viděla? ,,C-co po m-ě chcete?"Rozestřepaně se ho zeptám a čekám na jeho odpověď. Neodpoví, jen dopije celý drink v skleničce a odejde z místa.. • beginnin...