hatred

5 0 0
                                    

-Celine-
Od té osudné noci se snažím vyhýbat Zaynovi.

Zatím mi to jde, protože je furt pryč.

Od te doby jsem si vytvořila s Miou krásný vztah.

Máme se rádi jako nejlepší kamarádky a je vážně moc hodná.

Nikdy bych nevěřila, že jí je dvacet osm, vypadá jako dítě.

Detaily mi moc neříkala, ale je tu ze stejného důvodu. Všichni tu jsme.

Nechápe, jak jsem s ním mohla jít dobrovolně. Ona musela jít k němu, protože neměla skoro nic, byla na ulici.

,,Mio?"Zeptám se jí.

Ona se ke mně otočí a čeká, co řeknu.

Jsme venku na verande, je jasný že ne samy.
Jsou tu nějaký bodyguardi.

Vedle nás si Sophia čte nějakou romanci, Alexa brousí nehty brousitkem a Danielle poslouchá hudbu ve sluchátkách.

,,Chci pravdu. Kolik jich tu bylo?"Zeptám se zase po stopadesátý..

,,Nemůžu ti říct kolik jich tu bylo, jsem tu možná nejdéle, ale nepamatuju si kdo tu byl jak dlouho. Řekla bych tak přes dvěstě, ale to je můj odhad"Odpoví.

Holky přestanou dělat jejich aktivitu a začnou se koukat na Miu.

,,A kde jsou teď?"Zeptám se po chvilce civění.

Kouká se na mě intenzivně a já cítím, jak me její poměňkově modré oči probodávají pohledem.

,,Prodány nebo mrtvé, ale řekla bych, že většina mrtvé"Řekne a mě polije studený vítr.

Mrtvé?to je až tak ztracený?

,,Víte co je nejvíce crazy? Že ho jednou omrzíme a buď nás prodá někomu horšímu, nebo zabije."Ozve se Elle.

To je k zamyšlení.

Za nedlouho přijde Holly a začínáme debatovat.

,, Vlastně tu jsme jen, aby jsme umřeli tak či tak, musime se s tim smířit"Řekne Alexa.
Poslední dobou je kamarádská a v pohodě, začala jsem jí mít ráda.

Teďka jsme jedna velká parta, ale říkáme si rodina.

,,Nechci se s tím smířit. Chci pryč a žít hezký život, když tyhle roky byla celkem nahovno"Řekne Holly a já můžu jenom souhlasit.

,,Neuteceme, najdou si nás. Předtím holky se o to snažili.. zastřelil je před nami, abysme věděli, že takhle dopadneme my, když se o to pokusime"Ozve se Mia.

Je tu chvili ticho.
Nikdo nemluví a koukáme do země.

Za necelou minutu cítím silnou mužskou vůni.

Všichni víme kdo to je.

Mia se mě drží za ruku tak pevně, že mám pocit, že mi upadne ruka.

Jakoby věděla, co se stane.

,,Miminka?"Ozve se z dveří u verandy.

Jsou tam šest mužů jako hora a Zayn v čele.

Dojdou k nám a zastaví se před námi.

Nemůžeme se přestat bát a já se například bojím nadechnout.

,,Dneska má Madelyn narozeniny. Oblíkněte se, a připravte se, budete tam i spát."Řekl a odešel.

Je snad naštvaný, že s ním už nejsem? Nechci na nej ani mluvit a zapříčiní se mi, když dýchá stejný vzduch.

Nejednou jsem chtěla zábit ho, dělat si scénáře o tom, ze ho zabíju a budeme mit klid.

Ale strach mi to nedovolil.

,,Kdo je Madelyn?"Zeptám se.

,,Niallova děvka. Má jich 6 a tahle je nejhorší z nich"Odpoví Alexa a začne si uklízet svůj kosmetický salonek.

,,Jak moc je nejhorší?"Zeptám se a prokrupu si zada.

,, Podle stupnice taková 9 a půl.
Je strašné rozmazlená, myslí si že je něco víc a má plno špatných vlastností. Nikdo jí nemá rád, jenom Niall a Zayn"Řekne Holly.

Tak dneska to bude zajímavé.

ignorance |zayn malik|Kde žijí příběhy. Začni objevovat