Holly je dvaceti čtyřletá švýcarka.
Její celé jméno je Hollyava Koddy Giocometti.
Je přesně z města Basilej, ležících při hranicích s Francii a Německem na obou březích Rýna.Aktuálně nemá rodiče a rodinu, vyhořeli ji, kvůli Zaynovi.
Ach ten Zayn, jak ona ho nenávidí.Bylo jí osmnáct, když si jí všiml v starbucks.
Od tý doby jí nedal pokoj a ona s
se do něj zamilovala.
Tak trochu spolu chodili a mladá naivní Holly byla nejšťastnější holka na světě.Jednoho dne přišli Holly rodiče s tím, že se budou stěhovat i s jejich další dcerou Miriam, která je o 3 roky mladší než Holly.
Holly byla nadšená, když zjistila, že se budou stěhovat do Anglie, protože tam bydlí její milovaný a budou to mít k sobě blíže.
Když mu to oznamovala s radostí, naopak Zayn se hrozně moc naštval a řekl že si na vybrati, buď on, nebo rodina.
Ona nechápala co to mluví, přece ji několik dní dozadu říkal, že se s ni odstěhuje, ať jsme pořád spolu, a dnes?
Ruku na srdce, kdo by si rodinu nevybral?Ano, Zayn je jeji láska, ale rodina je rodina.
Vybrala si tedy rodinu.
Zayn nic neříkal, prostě byl ticho.
Pár dní byl klid, nevolali si spolu a neměli žádný kontakt.
Když šla ráno do školy, uslyšela televizi v školní předsíni, že hořel dům a v něm matka, otec a dcera uhořeli.
Holly to zaujalo, bylo jí líto, že je o pár lidí ve světě míň, dušiček.
Zanedlouho v televizi ukázali ten dům.
Holly se zastavil svět.
To byl jeji rodný dům..
A její rodina v něm, která už není.
Dostala záchvat breku. Nemohla přestat brečet.
Učitelka ji zavolala záchranku.
Nemohli jí jak pomoct.Byla bez rodiny.
Po pár dnech, co se užírala nejhorším pocitem na světě, přijel Zayn.
Prokázal lítost a nabídl ji, že bude s nim, protoze nyní byla v garsonce, která nevypadala zrovna čistě.Když přijeli k němu, moc konverzace za tu dobu moc neměli, ikdyž byly spolu v autě celkem dlouho.
Ona přemýšlela, on přemýšlel též, ale bohužel, ona nevěděla nad čím přemýšlí on.
Hned v předsíni jí přišlo divné, proč je to tak velké, protože pro jednoho kluka není celá luxusní vila hodně?
Nakonec mi řekl, že nebydlí sám.
Řekl, že tu jsou více lidí.
Myslela jsem, že tu má třeba rodinu, kterou ja nemám.
Ach tak.. nemůžu přestat myslet na svou maminku, která vždy udělala v neděli ráno buchtu, nebo na tatu, který byl nejsrandovnější člověk na, světě nebo sestřičku, která měla život před sebou.
Nedalo jí to, musela si ulevit.
Řezala se. Hodně.
Opití alkoholem do bezvědomí ji nestačilo.
Musela se řezat.Teďka ma velkou mikinu, ale když se budu převlékat, nebo dělat dospělácké věci, tak si toho všimne..
Abychom to zrychlili..
Holly zjistila, že je 32 holka v tomto domě.
Dostala další záchvat.
Celej život ji přišel k ničemu, bylo to zbytečné..chtela její muka ukončit.Už se nechtěla trápit.
Bohužel k štěstí i k neštěstí, afroameričanka s jmenem Danielle jí zachránila před zabitím se.
Od tý doby to už neudělala. sama neví proč, ale Danielle jí ukázala, že tohle neni dobrá volba, zabijet se.
Proto od té doby s Danielle tvoří kamarádství, a jsou všude spolu.
Zjistila ze všichni holky to mají podobne, zamilovali si ho, on je oslnil a sly k němu..
Jak já ho nenávidím.
Preju mu všechno špatné.On je zabil, ona to ví.
Zapálil ten oheň a zabil tím jeji rodinu...On sám tvrdi, že ne, že to on nebyl, ale ona mu nevěří ani nos mezi očima.
Řekl jí, že kdyby řekla ano, tak by se nic nestalo, takhle to zjistila.
Ten zkurvysyn je těžkej podvodnik, mafián a všechno co se dá říct..
Nechápu, co jsem na něm viděla...
Teďka jsem tu šest let. Dá se říct, že přežívám.
Nějaké holky jsou pryč, prodány.Teďka to čeká nás a my se můžeme jen modlit, ať to je někdo hodný..
Zažila jsem Zaynovu druhou stranku.
Tu svoji ,andělskou tvářičku' schoval a ted je to ďábel, který se Liamem, Louisem a Nialem dělají bussmiss, těžkej bussmiss.
Mám toho tolik co říct, ale kašlu na to,..budu přemýšlet o rodině, jako vždycky.
,,rodina je největší poklad, který můžeš najít"
ČTEŠ
ignorance |zayn malik|
Fanfictionco se stane, když se zapletená oběť dostane do rukou nejzákeřnějšího může kterého kdy v životě viděla? ,,C-co po m-ě chcete?"Rozestřepaně se ho zeptám a čekám na jeho odpověď. Neodpoví, jen dopije celý drink v skleničce a odejde z místa.. • beginnin...