5.Bölüm

75 4 0
                                    

Arel'den...
Doruğun boynuna atlayınca arkadaki koltuğa düştük sanırım boş anına denk geldim yüzüne bakmaya utansam da baktım oda bana bakıyordu sonra gözlerinin dudaklarıma kaydını fark ettim bende o anın etkisiyle bende doruğun büyüsüne kapıldım tam dorukla dudaklarımız arasında 1 cm kalmıştı ki öksürük sesi duyduk ve dorukla hemen kapıya baktık kapıda çok hoş ve güzel bir bayan vardı bize tuğaf bir şekilde bakıyo niye öyle bakıyo diye düşünürken doruğa baktım oda şaşırmış bir hali vardı ve onun üstün de olduğumu fark edip hemen kalkmaya çalıştım elim ayağıma dolaştı dorukda beni kollarımdan tutup ikimizinde kalkmasına yardım etti...

Doruk'dan...
Öksürüp sesiyle şok geçirdim arelle aynı anda kafamızı kapıya çevirdik Allahdan bizim tanıdığımız biri değildi arel üstümden kalkmaya çalıştı ama nafile bende artık dayanamayıp yardım ettim kalkmasına ve birlikte kalktık. Gelen kişiye doğru gittim "kime baktınız"dedim kadın da elini uzatarak "siz doruk bey olmalısınız beni babanız yolladı tasarımcı istemişsiniz"dedi "doğru aklımdan çıkmış adınız nedir "dedim "aa çok pardon ben Büşra Tepe"dedi bende hemen areli tanıtmaya başladım "memnun oldum Büşra hanım, bu arada diğer patronunuz da arel hanım bana ulaşamadınız da ona söyleyin lütfen"dedim "tabi ilk nerden başlamak istersiniz "dedi arel i tanıttığım da biraz tuğaf baktı noluyo lan neyse bu kadın biraz tuğaf davranıyo ama neyse yakında çıkar kokusu "arel ilk burayı mı yaptırmak istersin yoksa bar dan mı başlasın"dedimm"bence aşağıdan başlasın burasını son yaptırmak istiyorum ama yaptırırken sen görmiceksin "dedi aslında biraz olsun rahatladım bana kızgınlığı biraz geçmiş gibiydi "tamam "dedim en soğuk sesimle onu yine kırdığımı biliyorum ama ben böyleyim ne olursa olsun değişmiyeceğim(büyük konuştu ama ne demişler büyük lokma ye ,ama büyük söz konuşma )

Arel'den....
Doruğu çözemiyorum daha o Büşra denen kadın gelmeden önce nasıldı şimdi nasıl tamam dedi ya sadece tamam inanamıyorum neyse sakin olucam sakin niye böyle oldum ben ya o büşra denen kadın nasıl bakıyo hem bana ne bundan ya sakin ol arel sakin "ben aşağı iniyorum"dedim doruk "sen bilirsin"dedi salak insan benide bekle felan der.

Doruk'dan...
Arel aşağı inceni söyleyince sen bilirsin dedim biraz bozuldu gibi aman bana neyse arel inince aşağı Büşra dene kadına döndüm "isterseniz oturup konuşalım"dedim"tabiki de" dedi"büşra hanım ilk olarak aşağıdan başlayalım,renk olarak kırmızı,siyah ve beyaz çoğunluklu istiyorum"dedim oda "tabiki de arel hanım başka bişey katmak ister mi peki "dedi "gerek yok arel hanım Bar la çok ilgilenmicek siz bu odayı onun istediği gibi döşenin yeter ve ben olmadığım da arel'in fikrini alın aşağısı için gerilsiyle ben ilgilenirim "dedim "tamam doruk bey, o zaman yarın ben gereken herşeyi ayarlayıp buraya gelirim "dedi "tamam Büşra hanım size güveniyorum burasını 1 aya bitmiş olarak görmek istiyorum hatta bir aya kalmadn "dedim kesin bir dille oda hemen "tamam doruk bey o zaman yarın görüşmek üzere "dedi"iyi günler "dedim sadece.Büşra denen kadın gideli 15 dk oldu bende aşağı inmeye karar verdim Tam kapıdan çıkacakken arelde içeri giriyormuştu....

Arel'den ....
Büşra denen o kadın gidince ben biraz daha aşağıda oyalandım canım çok sıkılmıştı ve hem çantamın yukarıda olduğunu anladım hemde doruğa gitmek istedimi söylemek için yukarı çıkmaya başladım tam kapıdan giriyodum ki yine dorukla burun buruna geldik doruk sırıtarak "biliyorum beni çok öpmek istiyosun ama, senden hoşlanmıyorum"dedi salak ya valla salak hemen kendime gelip geri çekildim be "off salak salak konuşma çantamı almaya gelmiştim ben hemde çantamı alıp gidiyorum ben "diyim çantamı almak için doruğun sol tarafından geçmeye çalıştım ama kolunu tutup sıktı işte yine yapıyo "bana bak arel bana sakın bir daha salak deme bana bir daha karşı gelme tamam ve ben gitmek istemeden hiç bir yere gidemezsin "dedi "bırak kolumu doruk bırak ya , yeter artık ya ben senin kurallarına neden uymak zorundayız söyle ha annem misin babam mısın sevgilim misin ha söyle ne " doruk baya sinirlenmiş olucakki beni kolumdan tekrar yakalayıp koltuğun üstüne fırlattı "istersen şuan burda sana sahip ola bilirim arel ve sen bana karşı gelemezsin anladın mı beni ha anladın mı şimdi kapa o lanet çeneni"dedi Doruk'dan nefret ediyorum nefret üstümden kalkıp çıktı gitti ...

SENİ GÖRÜNCEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin