Doruk'dan...
Arel'e arabaya bin dediğim halde arkasına bakmadan koştu bende hemen arabadan çıkıp arkasından gittin arabaya binince özür dileyecektim ama o gitti bende daha çok sinirlendim hemen arkasında oldumu fark etmedi kolunu tutup"ben sana ne dedim arel arabaya bin demedim mi lan söyle "dedim kolunu fazla sıkmış olucam ki"kolumu bırak lütfen,tamam binicem"dedi kolunu bırakıp önümden yürümesini sağladım o an gözlerinin doldunu anladım ama bişey demedim...Arabanın yanına geldik ben hemen arabaya binip babamın verdiği kağıda baktım arel de yan koltuğa oturdu kolu fazla acımış olucakki kolunu sıvazlayıp diyor daha fazla dayanamayıp"kolun nasıl "dedim hiç yüzüme bakmadan korkak bir şekilde "iyi"dedi bende üstelemedim Zaten geldik adresin yazdığı yere arel e bişey demeden indim araba dan oda anlamış olucak ki benden sonra oda hemen indi...
Arel'den...
Kolum fazla acımıyor sadece doruğu sadece 4 saatir tanımama rağmen bana neler yaptı babama söyleyip bu işe ya beni katmasın ya da başka birini bulmasını söylicem.Doruğun bir mekana girdini anladım bende o yine sinirlen meden arkasından girdim mekan çok hoş ve tam istediğim gibi içerisi siyah,beyaz ve kırmızı döşeli genelde barın olduğu yere doğru bakıcakken doruğun bakışlarını üstümde hissettim ve bende ona baktım sanki gözlerinde pişmanlık vardı aradan 5 sh geçti geçmedi doruk üstüme geliyo sandım ama o çıkış benim tarafım da olduğu için yanlış anlamışım yanımdan geçerken "seni eve bırakıcam yürü "dedi bende hiç itiraz etmeden tamam dedim ve mekandan çıktık arabaya doğru gittik ve bindik doruk bana "evin nerde "diye sordu benden evi tarif ettim sonra hiç konuşmadık evin önüne gelince tam arabadan inecekken doruk kolumu tutup kendine doğru çekti benimde kolum acıdığı için inledim "ahh"dedim doruk da "özür dilerim bugün olanlar için kendimi kaybettim, babama sinirlendim bide sen karşı çıkınca iyice tepem attı "dedi bende "tamam anladım şimdi bırak kolumu"dedim oda tam tersi daha çok beni kendine çekip "yarın alıcam seni saat birde hazır ol" deyip geri çekildi bende hemen kendime gelip bişey demeden indim arabadan...
Doruk'dan...
Arel'e o kadar yakın olmak biraz tuaftı ama hemen etkilendi ben geriekilince hemen arabadan indi neyse bende eve doğru yol aldım ....
Arel'den
Sabah saat 11:00 da kalktım önce duş aldım bir güzel bornozumu gidip saçlarımı kurutmaya başladım saat'e bakmak için telefonuma uzandın doruk'Dan msj gelmiş hemen baktım"birde kapının önünde olucam geç kalma,bekletilmeyi sevmem..."yazmış hay Allah'ım ya cevap yazmadım hemen dolabımın önüne geçip mor elbisemi dolapdan aldığım gibi giyindim ayakkabı olarak siyah topuklularımı ve siyah çantamı ayarladım telefonu,cüZdanımı koydum hemen bir aylaynır,allık ve kırmızı ruhumu sürdüm ve aşağı inmeye başladım ben telefonu saate bakmak için çıkarmıştım ama doruk salağı yüzünden unuttum hemen çıkarıp teleşfonu saatte baktım 12:35 geçiyo gemen mutfağa geçip birşeyler atıştırdım ve o arada telefonuma msj geldi hemen açık baktım dorukdan "geldim"yazmış Sultan ablaya çıktığımı haber verip çantamı aldığım gibi evden çıktım doruğun arabayı görünce hemen arabanın yanına doğru gittim.Doruğun yanında bir kız oturuyodu bende hemen arka koltuğa oturup "merhaba"dedim kızda hemen "ay merhaba ben sude doruğun sevgilisii"dedi......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ GÖRÜNCE
Novela JuvenilArel KARAY ...En büyük hayali Radyo ve Televizyon bölümünü okumak ve kendine bir mekan açık işletmek. Üniversite sınavını kazanıp kendi ayaklarının üzerinde durmak ve 20 yaşında güzeller güzeli bir kız.Annesi Hande KARAY kendisi avukattır etiler de...