Arel'den ...
Doruk elini yere vurunca sanki canından can gitti beni yere ittiğini bile unuttum hiç düşünmeden boynuna sarıldım dorukda ellerini belime koydu bende o cesaretle daha sıkı sarıldım ve kokusunu içime çeke bildiğim kadar çektim o kadar huzurluyum ki şuan tam o sırada Büşra denen kadın damladı"doruk bey iyi misiniz, bişey mi oldu"diye girdi bizde o sırada ayrıldık tabi doruk ayağa kalkarak "bişey yok Büşra hanım gide bilirsiniz"dedi Büşra denen kadın yüzünü asarak gitmeye başladı doruk bana dönüp yanıma çömeldi ve "ben nasıl yaptım böyle bişey arel"dedi bende "tamam doruk iyiyim ben gel eline bakalım hadi nasıl olmuş baksana"dedim oda tamam anlamında kafasını salladı ve beni kollarımdan tutup kaldırmaya başladı tekrar eski yerlerimize oturduk ...Doruk'dan...
Arel elime pansuman yaparken onun gerçekten çok güzel bir kız olduğunun farkına vardım iyice gözleri elleri dudakları sanki diğer insanlardan ayrı yaratılmış gibiydi insan bu kadar güzel durabilir mi ya tam o sırada arel de bana baktı ve "Noldu doruk yüzümde bişey mi var"dedi telaşla "ha yok bişey ya"dedim konuyu değiştirmek için hemen "hiç gerek yoktu aslında ben hallederdim"dedim elim için "olsun eğer yapmasaydım gözüm arkada kalırdı"dedi oda nasıl oldu nasıl çıktı ağzımdan o kelimeler bilmiyorum ama söyleyi verdim "arel sana kötü davrandığım için özür dilerim ama ben iyi biri değilim yani çevrem de o kadar beni yok etmeye çalışan insalar var ki... sözümü bitirmeden Ali şerefsizi buraya ne zamam geldi bilmiyorum ama konuşmaya başladı "vay vay vay doruk kardeşim mekan çok iyi olmuş"dedi hemen ayağa kalkıp "kes lan sen nasıl gelirsin buraya sana demedim mi benim olduğum yerlere ayağını basma o ayağını kırarım,demedim mi sana benim mekanlarına gelme yaşatmam diye lan söyle şerefsiz "dedim daha da üstüne giderek tam yumruğu indireceğim sırada arel "doruk yapma lütfen boşver"dedi ağlamak lı sesiyle Ali piçi "doruk bu güzellik kim ,bulmuşsun taş gibi hatunu"dedi "Ali kes sesini arel'in yanını bırak 2 cm yakının da görürsem yaşatmam"dedim "aaa olurmu dorukcum, bu güzellik kaçar mı, hele ki sen birine değer veriyorsan:D" "lan bana bak eğer Arel'e bişey olursa seni yaşatmam lan yaşatmam"dedim ve yumruğu indirdim yüzüne arel kolumu tutup "yapma doruk bırak ne hali varsa görsün nolur gidelim burdan "dedi arel'i hiç duymamış gibi yapıp Ali piçinin üstüne eğildim ve sesizce "eğer ona bişey olursa , ayağı taşa takılsa bile senden bilirim ve seni yaşatmam lan bu sefer"dedim ve üstünden kalktım arel'in kolundan tutarak onuda çıkışa doğru gitmeye başladık ve arabaya bindirip bende direksiyona geçtim Arel'e döndüğümde ağladığını görüp "ağlama,merak etme seni rahatsız etmicek"dedim oda"ben o yüzden ağlamıyorum, elin kanıyo yine"dedi demese hiç farkında bile değilim aslında neyse "tamam acımıyo merak etme tamam mı,seni eve bırakmamı ister misin "dedim "şey sahile gitsek biraz hem konuşuruz biraz olmaz mı"dedi bende cevap vermeden arabayı sahile sürdüm...
"Doruk neden böyle umursamaz davranıyosun neden kendine çevrendekilere bana bu kadar uzaksın""Kapa konuyu arel bir nedeni yok olsada söylemem zaten, sen takma bunları sadece kendine dikkat et mekana gelirken yada gittiğin yerlerde ben yanındayken sana dokunmaya cesaret edemez ama ben olmayınca çok dikkat et"
"Tamam dikkat edicem ama sende dikkat et tamam mı o Ali miydi neydi senle ne alakası at bilmiyorum ama lütfen dikkat et"
"Sen beni merak etme, neyse seni eve bırakayim artık hadi"
"Annem mesaj atmış bugün Amerika'ya gitmişler seminer mi ne varmış bir hafta yoklarmış, ne güzel ailem var dimi gittiklerini bile bana mesajla haber veriyorlar"
"Benimde senden aşağı kalır yanım yok ya neyse hadi"
"Doruk bugün bizde kalsan hem gerçekden korkuyorum bugün yaşadıklarımdan da "
":D noldu cesur Arel'e bana karşı gelen cadı ya "
"Ya doruk, iyi gelme istemiyorum "
"Tamam tamam hadi gidelim "
"Geliyosun yani :D"
"Eğer biraz daha konuşursan evede bırakmicam arel"
"Aman tamam sustum"Arel'den...
Arabaya bindik ve eve gitmeye başladık doruğa hangi ara bu kadar yakın oldum bilmiyorum ama şuan kendimi çok mutlu hissediyorum hatta doruğa bu kadar yaklaşmışken onu böyle tekrar kazanmışken kaybedemem....Doruk'dan...
Arel beni eve çağırınca tuğaf oldum daha düne kadar senle aynı yerde bile durmak istemiyorum diyen kız şimdi kendi çağırıyo beni arelle hangi ara bu kadar yakın olduk bilmiyorum ama kendi istedi gerekirse de zorluklarına katlanacak her ne kadar onu korusamda neyse ki evine gelmiştik tabi arel susar mı oturur oturmaz yinesi açıldı ....
"Ya doruk, hadi sen kendinden bahset sonra ben""Ya kızım sen nasıl bi kızsın ya daha 10 dakika önce ne yaşadın şimdi nasılsın ya"
"Aman iyi sustum tamam mı, konişmicam bir daha hıh"
"Triplere bak ya, tamam tripli halin daha kötü hadi sor ne bilmek istiyosun ama fazla derine inme yakmayim canını"
"Tamam ama ben sormicam srn anlat işte hakkındaki herşeyi ben merak ettiğim yerde dana sorarım"
"Tamam başımın belası tamam,23 yaşındayım Amerika'da işletme okudum okulumu bitirincede babam istanbula gelmemi istedi ve mekan açıcağından bahsetti tabi bir ortak olduğunu söylemedi söylese gelmice mi biliyo neyse işte kızların gözdesi olduğumdan bahsetmeme gerek yok herhalde:D yani bu kadar hayat ne gösterir ileride bilemem tabi "
"Hımm peki hiç aşık oldun mu yada kaç tane sevgilin oldu?"
"Arel fazla derine inme batarızz"
"Ya nolucak işte anlatsan hadi ya nolur nolurrr"
"Beni boşver sen anlat bakalım birazda, mesela şu Emre denen piçi"
"20 yaşındayım radyo ve TV okuyorum ama şuan biraz ara verdim okulu bitirir bitirmez hemen bi mekan açmak istiyordum tabi ortaksız :D, Emreyle lisede çok iyi yakın arkadaştık daha sonra bana ilgisi iyice arttı ve beni iyice rahatsız etmeye başladı bende onunla arama mesafe koydum ama o bunu hiç kabul etmedi hep peşimdeydi işte sonra lise bitince peşimi bıraktı bir ara ama işte tekrar aradı gerisini biliyosun zaten"
"Madem bu kadar takıntılıydı sana niye o gün aradığın da, onunla buluşmayı kabul ettin"
"Şey sen kadük ettim"
"Neyden kabul ettin"
"Ya doruk dalga geçme söylicem, beni sinir ettin herşey benim istediğim gibi olucak dedin bende onu kanıtlamak için hemde seni iyice sinir etmek için"
Arel'den....
Ben o sözleri söyleyince doruk iyice bana yanaştı aramızda iki santim felan varken konuşmaya başladı ...
"Peki istediğine ulaştın mı?""E e evet" dedim neden kekeledim bilmiyorum ama hemen geri çekildi ve..
"Eee ben nerde yatıcam"
"Misafir odasın da, gel göstereyim sana" öküz ya brn nerde yatıcakmışım cehennemin dibinde
"Tamam"denek beni sinir etmek için buluştun ha ben sana bunu ödetmez miyim arel :D
"İşte burada yatıcaksın, neyse iyi geceler sana "dedim ve odadan çıktım insan bi sanada der ama işte insan olan neyse bende odama geçtim ve üstümü değiştirip yattım hemen.Doruk'dan....
Sabah nedense erken kalktım ama iyi oldu hemen Arel'e bir not yazıp kapısına astım "ben mekana geçiriyorum sende oraya gel"dedim hemen evden çıkıp benim tek geceliklerden haleyi aradım ve mekanın adresini verip gelmesini söyledim kaçar mı hemen kabul etti tabi neden arelle uğraşmak istiyorum bilmiyorum ama çok beni kandırmak neymiş göstericem ona....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ GÖRÜNCE
Ficção AdolescenteArel KARAY ...En büyük hayali Radyo ve Televizyon bölümünü okumak ve kendine bir mekan açık işletmek. Üniversite sınavını kazanıp kendi ayaklarının üzerinde durmak ve 20 yaşında güzeller güzeli bir kız.Annesi Hande KARAY kendisi avukattır etiler de...