Arel'den...
Doruğa o lafları nasıl söyledim bilmiyorum ama şuan şokdayım şuan doruk beni öpüyo ve ben mal gibi onu öpmek istiyorum ama hayır bu sefer ona karşı gelicem olmicak onun istediği gibi olmicak hemen doruğu üstümden itmeye çalıştım ama milim komışdamadı öküz ya kımıldamıyo hiç en sonunda pes etti ve bıraktı beni...Doruk'dan .....
Neden onu öptüm bilmiyorum ama hala onu deli gibi öpmek istiyorum lanet olsun arel şokdan çıkmış olucakki beni itmeye çalıştı ah salak kız senin gücünle benim gücüm yarışır mı hiç neyse en sonunda ben bıraktım ve arel bana inanamayan gözlerle bakıyo be kendine gelmiş olucakki "ya sen nasıl bi manyaksın ya ,doruk sana diyorum cevap versene Allah'ın cezası sana diyorum"dedi kızım bi sus ya "arel susarsan cevap vericem"dedim ve bana inanamayan gözlerle baktı arel'in konuşmasına izin vermeden konuşmaya başladım tekrar "şimdi babanı ara ve bugün eve gelmiceğini Barla ilgili sorunlar olduğunu söyle"dedim "ne diyosun be ben senle burda kalmam hele ki yaptığın o saçma şeyden sonra "dedi valla salak bu kız"arek kes,sana ne diyorsam onu yap ve burda kalmicaksın zaten bara gidicez oranın işlerini hızlandırdım bir haftaya bitmesi gerek başında beklicez ve nasıl okucağına karar vericez ayrıca o öpücüğü unut bi saçmalıktı"dedim oda "saçmalıktı öyle mi, o saçmalık dediğin şey benim ill öpücüğümdü gerizekalı"dedi "ne ilk öpücüğün müydü"dedim kendimi o kadar tuğaf hissediyorum ki ilk öpücüğünü aldım kızın kendimi aşşalık herif gibi hissediyorum nasıl yaparım böyle bi saçmalığı hemen kedime gelip "olan oldu arel şimdi kes sesini ve yürü arabaya"dedim hala nasıl öptürme nasıl arel'in ilk öpücüğünü aldıma inanamıyorum....Arel'den .....
Inanamıyorum hala ya öptü ve hiç birşey olmamış gibi şimdide araba sürüyo neymiş barda işimiz varmış babana haber ver girmiceksib salak ya off napıcam ben off neyseki uzun bi sessizlikten sonra bara geldik doruk yine hiç yüzüme bakmadan arabadan indi eve içeri girdi bende arkasından girdim ve o Büşra denen kadını gördüm dorukla bişeyler konuşuyorlardı bende hiç onların yanına gitmeden yukarı çıktım ve arkamdan topuk sesleri geliyordu arkamı döner dönmez Büşra denen kadını gördüm bana "arel hanım hemen sizin isteklerinizi de alim odanız için sonra hızlı bir şekilde bitirip size teslim edelim "dedi " tabi buyrun yapılacak oda da daha iyi anlatırım size"dedim ve içeri girdik "odayı beyaz ve mor istiyorum genelde bu renkler olsun çoğunluk olarak mobilyalar beyaz çiçekler olsun cam kenarında ve balkonda"dedim "tabi arel hanım en geç burayı size 4 günde hazır edicem çünkü açılış 1 hafta sonraymış "dedi bende tam ne açılışı dicekken doruk ne zaman geldi buraya bilmiyorum ama hemen lafa girdi "Büşra hanım tamam Teşekkürler ilginiz için gerisini ben hallederim siz aşağıya inin"dedi ama bu sefer biraz sinirliydi sanki derken çünkü boynundaki damarı çok elli oluyordu Büşra Hanım'da fark etmiş olucakki "yanlış bişey mi dedim doruk bey"dedi "Büşra hanım aşağıya inin"dedi tekrardan ve kadın gitti bende dorukla burda baş başa kalmamak için biromuzdaki terasa girdim ve hemen bi temiz hava çektim içime sanırım dorukda arkamdan geliyo hayır ben ondan kaçarken niye bu kadar yakınımda duruyo anlamıyorum....Doruk'dan .....
Büşra denen kadının patazatsızlığı yüzünden babam da şimdi öğrenicek erken açılışı arel bile öğrendiğine göre bu kadını araştırdığım iyi oldu hem tasarımcıymış hemde babama benim hakkımdaki haberleri uçuruyomuş o yüzden Arel'den de uzak tutmam gerek o yüzden hemen yukarı çıktım yanlarına ama çok geçti bende hemen kadını aşağıya yolladım ve arelle yanlız kaldık ama yanlız kalmak istemediği belli hemen terasa girdi bende arkasından gittim telefon çaldı ama benim değil di arel'indi arayan kişiye baktı ve hiç düşünmeden açtı....Arel'den ....
Doruğa bakmadan çıkmayı planlıyordum ama telefonum çaldı arayan lise arkadaşım emreydi aslında hiç sevmem kendisini yılışıktır biraz ama şuan beni burdan o kurtara bilir "efendim"diye açtım telefonu "arel ben Emre hani liseden"dedi "biliyorum Emre numaran var bende "dedim hemen "iyimiş o zaman akşam işin yoksa ************ barda buluşalım ne dersin "dedi bende Doruk'dan kurtulmak için "tamam olur ben şimdi dışardayım iki saat sonra al beni evden"dedim oda "tamam arelcim nasıl istersen"dedi ve kapattım tam terastan çıkıcakken arkamdan "önemli biriydi herhalde "dedi doruğa doğru dönüp "evet önemli biri ,neyse ben gideyim artık malum işim var"dedim "tabi git sen "dedi ve yüzüme bakmadan benden önce çıktı ve gitti bende hemen bir taxsiye atlayıp eve gittim ve hemen hazırlanmaya başladım hiç de gidesim yok çünkü Doruk'dan kurtulmak için kabul ettim neyse artık geri dönüş yok hemde bi duş aldım ve saçlarımı kuruttum hemen elbise seçmeye geçtim beyaz ve siyah karışımı bir elbisemi bulup giydim gayet güzel oldu ama sanki biraz açık off neyse hiç değiştiremem şimdi hemen siyah topuklularımı ve siyah çantamı da ayarladım ve hafif bir makyaj ve kırmızı bir ruj sürdüm o sırada telefonum çaldı arayan emreydi off "hazırım "dedim direk "tamam prenses kapıdayım ben "dedi bende bişey demeyip kapattım ve çantamı alıp çıktım evden....Doruk'dan ....
Niye böyle davrandım bilmiyorum ama sinirim bozuldu ve hemen eve gittim güzel bir duş alıp en iyi adamını aradım "alo Fuat"dedim buyur abi"dedi oda"şimdi sana bir adres ve fotoğraf yollicam o kız nereye gidiyosa bana hemen haber vericeksin"dedim"tamam abi haber veririm" "tamam koçum güveniyorum sana "deyip kapattım bende hemen üstüme mavi bir gömlek ve siyah bir pantolon giydim cüzdanımı ve telefonumuda hazırlayıp aşağı kata mutfağa indim tam o sırada msj geldi Fuat'dan "abi yenge ************** bu bara geldi yanındada bir dallama vardı"dşye msj atmış "tamam Fuat B'nde geliyorum oraya beni görünce sen git"dedim "tamam abi demiş hemen mutfaktan çıkıp arabamın anahtarını aldım ve arabayı son sürat sürmeye başladım niye böyle oldum bilmiyorum telefonu çakında mutlu oldu beni görmezden geldi ama arel hanım bunu sana kötü ödeticem sen benim nasıl biri olduğumu daha öğrenemedin hem öğreniceksin hemde benden vazgeçemiceksin.... 7 dk sonra barın önüne geldim ve içeri girdim Fuat'ı aradım ve gitmesini söyledim burası tanıdık olduğundan hemen bana özel bir masa açtılar ne tesadüf dimi tam karşımdada arel ve o dallama var neyse hemen barmenden bir viski istedim o sırada yanıma bir kız geldi "merhaba ben Cansu"dedi bende hala arelde takılı kaldığımdan kızı çok takmadım ama elini bacağıma Koyuncu "bende doruk"dedim kendime gelir gelmez tekrar kafamı arellerin olduğu yere çevirdiğimde arelinde beni fark ettiğini gördüm gözleri kocaman açılmış bir şekilde ve masadan viskimi alıp ona doğru salladım oda yanımdaki kızda takılı kaldı ve bacağımda sonra gözlerinin içine baktı sinirli bir hali vardı sonra tekrar o sallamaya döndü....Arel'den ....
Bara girdik ve ben bi meyve kokteyi istedim emrede bira istedi aradan 10 dk geçti geçmedi sıkılmıştım ve gitmek istiyodum o sırada etrafı gözlerimle taradım herkes yiyişiyordu ıy tam o sırada onu doruğu gördüm önüne işi vardı burda sonra oda benim masaya baktı göz göze geldik yanındada kız vardı kızın eli doruğun bacağındaydı sonra doruğa döndüm ve sinirle baktım ve Emre'nin sorusuyla ona döndüm "sıkıldın her halde bebeğim bana gidelim mi "dedi gerizekalı çok içmiş ne dedini bilmiyo "Emre saçmalama istersen "dedi "arel kendini ağırdan alma güzelim biliyorum seninde bana gönlün var "dedi bende hemen bir tokat attım ve ayağa kalkıp gitmeye kalkıştım evet sadece kalkıştım Emre kolumdan tutup oda kalktı ve kolumu sıkmaya çalıştı "bana bak arelcim sana fazla bile kibar davrandım şimdi benimşe geliyorsun yavrum "dedi bende bağırarak "bırak Emre kolumu Napıyosn istemiyorum seni"dedim o sırada kolundaki el kayboldu ve etrafdan çığlık sesleri geldi......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ GÖRÜNCE
Teen FictionArel KARAY ...En büyük hayali Radyo ve Televizyon bölümünü okumak ve kendine bir mekan açık işletmek. Üniversite sınavını kazanıp kendi ayaklarının üzerinde durmak ve 20 yaşında güzeller güzeli bir kız.Annesi Hande KARAY kendisi avukattır etiler de...