Hoofdstuk 3

72 7 3
                                    

De beat dreunt door de club. Geweldig feest dit. We zijn kampioen geworden, dankzij mijn goal! Wauw. Ik kijk om me heen. Lotte staat te praten met twee jongens. Ze houdt een glas met tequila in haar rechterhand, links de fles. Ze schenkt zichzelf en de jongens steeds bij en lacht uitbundig. Ik lach in mezelf. Dan komt Anne met haar twee meelopers naar me toe. Ik zucht, niet nu ik was net in zo'n goede bui. Anne neemt het woord. "Hé Liz, die goal van jou hè, echt puur geluk." "Ja inderdaad, puur geluk" zegt het meisje dat links van haar staat. Ze grinniken en lopen heupwiegend weg. Ik denk opeens aan mijn vader. Als ik dit aan hem had verteld had hij het echt niet gepikt. Glimlachend denk ik aan die ene keer dat mijn vader een glas cola over de vader van Anne had gegoten. Zij hadden ook altijd ruzie. Ik glimlach.


Dan gaat de deur van de kroeg open. Daar staat Hij. Jack kijkt zoekend om zich heen. Zodra hij mij ziet komt hij op me af. Hij kijkt me aan met zijn sexy blik. Die blik die me toen in de supermarkt ook overhaalde om naar zijn feest te komen. Hij pakt mijn hand en trekt me langs alle mensen de dansvloer op. Hij leunt met zijn voorhoofd tegen de mijne en kijkt me doordringent aan. Zijn ene hand glijdt langs mijn rug naar beneden. Met zijn andere hand streelt hij door mijn haar. We bewegen op de maat van de muziek mee. Hij geeft me langzaam kleine kusjes in mijn nek. Ik kan er niets aan doen, het gaat allemaal vanzelf. Voorzichtig bijt hij in mijn oor en fluistert: "Ik heb je gemist, babe."


Niet veel later staan we schuifelend op de dansvloer totdat hij me mee trekt naar de bar. Daar bestelt Jack twee tequila's. We lopen naar buiten en gaan op een bankje zitten. Daar praten we tot de sterren aan de hemel staan.


Van de rest van de avond herinner ik me niet veel meer.

Ik open mijn ogen en zie een gelig plafond. Huh, een geel plafond? Mijn plafond is wit! Ik kijk om me heen. Ik lig in een tweepersoons bed en op de grond liggen verschillende kledingstukken. Dan hoor ik zachtjes gesnurk. Met een ruk kijk ik om.

Vampire GuyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu