☘️3☘️

291 31 1
                                    

Tony, Steve'in sırtına tekrar sıvanmış halde uyandı ama bu sefer irkilmedi, artık bir tehdit olmadığını anlayacak kadar uyanıktı. Steve'in yüzü kürek kemiklerinin arasına sıkışmıştı, yumuşak ve yavaş nefes alıyordu ve vücudunun çeşitli kenarları ve köşeleri Tony'nin sırtına saplanmıştı. Tony yastığına doğru kıkırdadı. Görünüşe göre Steve ilk paylaşımından keyif almıştı.

Steve'i yerinden oynatmaktan nefret eden Tony, artık iyi uyuduğu için gözlerini tekrar kapadı ve uyukladı. Zihni birçok garip yöne gitti ve gözlerini bir dahaki sefere açtığında çok daha geç olduğunu görünce şaşırdı. Yine uyuyakalmış olmalı. Kahvaltıyı kaçırabilecekleri kadar geç oluyordu, bu yüzden Tony yana yuvarlandı ve Steve'in omzunu nazikçe dürttü.

"Steve."

"Mnuh," diye yanıtladı Steve.

Tony güldü. "Sabah oldu."

Steve içini çekti, sonra gözlerini yavaşça açarak yan tarafına geçti. "Neden?"

"Neden sabah oldu? Hiç bir fikrim yok. Kaderin acımasız şakası olabilir?"

Steve bir anlığına sessiz kaldı ve Tony onun bir önyükleme sırasından geçtiğini neredeyse görebiliyordu. "Hâlâ anı yok mu?"

"Hâlâ anı yok," diye onayladı Tony.

"Lanet olsun. Gece rastgele ortaya çıkacaklarını umuyordum."

"Bu uygun olurdu." Tony yatağın kenarına oturuncaya kadar yuvarlandı ve gerindi. Muhtemelen uzun süre aynı pozisyonda uyumaktan bir tarafı biraz tutulmuştu. Yanında yatacak biri olmadığı sürece uykusunda çokça çırpınırdı.

Önce o banyoya girdi ve dışarı çıktığında Steve de kalkmıştı. Biraz beceriksizce ayaklarını sürüdü, Tony'nin bakışlarından açıkça kaçınırken aynı zamanda öyle olmadığını da netleştirmeye çalışıyordu. Böylece Tony, uzandı, kafasına vurdu ve "Sarılman için teşekkürler kocacığım" dedi.

Tony'ye bakarken Steve'in kaşları kalktı, sonra dik dik baktı, sonra da bir gülümsemeyle güldü, "Saçma sapansın," diye içini çekti, gülümsemeye devam etti. Banyoya girip kapıyı kapattı ve Tony yatağın kenarına oturup otomatik pilotta telefonuna uzandı. Eline aldığında, ağ olmadan neredeyse işe yaramaz olduğunu hatırladı, bu yüzden onu yerine koydu ve onun yerine saatini çalıştırdı.

Hareket kitabını itti ve altındaki zincir dışarı çıkarak ona orada çok ağır bir mücevher parçası sakladığını hatırlattı. Steve giydiğinde neden takmadığını merak etti. Onu aldı ve parmaklarının arasında yuvarladı. Seçmeyi umduğu gibi değildi - basit ve yumuşaktı, şık modern oluklar yerine yuvarlak kenarlardı. Güzeldi ama biraz modası geçmişti. Mesela - Steve gibi.

Belki de Steve seçmişti. 

Tony onu zincirden kaydırdı ve parmağında denedi, burada olmasının nedeninin eline tam olmaması yüzünden mı merak etti, ama hayır, mükemmel bir şekilde oturdu. O zaman nedeni atölye olmalı. Tony'nin kullandığı türden malzeme ve makinelerin yanında mücevher takmak pek güvenli değildi, bu yüzden onu boynuna takmak için bir zincire takmıştı. Yine de… burada makine yoktu.

Parmağının etrafında döndürdü ve sanki aitmiş gibi oraya oturdu, sanki ona aitmiş gibi, o da öyle bıraktı. Bunu neden açık tuttuğundan tam olarak emin değildi ve Steve'in bunu fark etmemesini umuyordu çünkü buna ne derdi bilmiyordu.

Sonunda yataktan kalkıp mutfağa yöneldi. Ekmek kızartma makinesine ekmek attı ve bir gazete olup olmadığına baktı, ancak buranın dış dünyayla bağlantısının tamamen kesildiğini hatırladı. Yine de birisi sabahın erken saatlerinde kapısının altından bir program sıkıştırmıştı. Ve Steve temiz ve giyinik göründüğünde ona bakıyordu. "Ooo, bu sabah için bir tekne ayırttım. Mükemmel."

Task/StonyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin