"Siktir," diye tükürdü Tony, geriye doğru fırlayarak. Steve kalkanını getirmemişti, onu çimlerin üzerinde taşımanın pek akıllıca olmadığını düşündü ve bu noktaya kadar her şey o kadar sessizdi ki ikisi de başlarının belaya girebileceğini düşünmemişti. Tony sırtını dış duvara vererek döndü ve Steve'in diğer tarafta da aynısını yaptığını gördü. Saatine birkaç kez baktı ve iticiyi serbest bırakarak parmaklarının üzerinden yukarı çekti. En iyi tasarımı değildi ama işe yarardı.
Steve'le göz göze geldi, sonra kulübeye döndü, alçaldı ve hareket eden her şeyi hedef aldı. İki figür birbirinden ayrıldı ve Tony artık bir erkek ve bir kadın olduğunu görebiliyordu; onları tanımadı. Kadını ayak bileğinden tabancayla çıkardı ve Steve silahsız adamın üzerine çullanarak onu duvara çarptı. Tony silahı almaya çalıştı ama yarasına rağmen önce kadın aldı, kaldırdı ve rastgele ateş etmeye başladı. Steve onu sertçe yere indirirken Tony gömleğinin arkasında bir çekiş hissetti. İki kurşun uzaktaki duvara, tam kafasının olduğu yere saplandığında, homurdanacak kadar sert düştü.
Çift tekrar bir araya geldi ve adam sandığın içine uzanıp Tony'nin o güne kadar gördüğü en tehditkar - ve en yabancı - görünen silahı çıkardı. İticiyi adama doğrulttu, Ateş etti.
İçerideki silah itici patlamayla vurulduğunda barakanın içi parlak ışıklar içinde patladı. Tony, sandığın parçalara ayrıldığını ve farklı türde bir patlama geri sekip tam göğsüne çarpmadan önce yansıyan ışıkla dans eden büyük bir gümüş topun ortaya çıktığını kısa bir süre gördü.
Daha sonra bu duyguyu, steroid kullanan bir atın midesine tekme yemesi ve ardından yere düştüğünde yüzüne tokat atması olarak tanımlayacaktı. Acının ve zihinsel şokun gücü altında yere yığılırken Tony'nin zihnine anılar fırladı. Her yeni anı, bağırsaklarına yeni bir yumrukla geldi.
➖➖➖➖
Fury, SHIELD'in Serenity Oasis sahiplerinin uzaylı silahlarıyla ticaret yaptığından şüphelendiğini ancak gönderdikleri ajanların "ortadan kaybolduğunu" açıkladı. "İçeri girecek tanınmış bir çifte ihtiyacımız var, böylece tanıtım olur ve onlardan sessizce kurtulamazlar."
Clint ve Natasha uzun bir operasyonun içindeydiler. Steve bir süre önce eşcinsel olduğunu açıklamıştı. Tony, ilgilenen herkesle çıkmasıyla ünlüydü. Mantıklı…
➖➖➖➖
Basın toplantısı... Steve tıklanan kameralara "Pek çok nedenden dolayı konuşmak istedim," diye açıkladı. "Ama bunlardan biri, ilişkimi artık bir sır olarak saklamak zorunda kalmadan paylaşma şansı istediğimdi. Nişanlıyım ve önümüzdeki ay evleniyoruz."
Kalabalık, "O kim?" diye bağırarak patladı. ve Steve dönüp Tony'ye gülümsedi. Mikrofona doğru bir adım attı, gözü ön sırada sırıtarak fotoğraf çeken Nat'e takıldı. Bu, bir operasyon için yaptığı en çılgınca şeydi ama dünyanın Kaptan Amerika'nın seninle evlenmeye istekli olduğunu düşünmesinden daha kötü şeyler vardı.
➖➖➖➖
Evlilik cüzdanı, yeni kimlikle birlikte sahteydi. Resepsiyon gerçekti ama sadece tanıdıkları birkaç kişi katıldı. Görüntüler sosyal medyada yayınlandı ve orman yangını gibi yayıldı. Steve ve Tony sıcak anların ünlü çiftiydi.
"İnsanlar bize hediye mi gönderdi?" Steve şaşırarak söyledi. İntikamcılar ortak salonunun köşesine yığılmış, yükselen hediye yığınına acı içinde bakakaldı. "Bu çok dürüst değil."
Tony, Steve'in yanından bara doğru geçerken, "İnsanlar bizim adımıza mutlu," diye sırıttı. "Bırakın eğlensinler."
Steve'in kaşları daha da çatıldı. "DUM-E ne yapıyor?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Task/Stony
Fanfiction🟠Özet: Son altı ayın zihninden silinmiş olarak uyanmak yeterince kötüydü, ama görünüşe göre o kayıp dönemde Steve, Tony'den nefret etmekten onunla evlenmeye gitti... yoksa bunların hepsi bir görev için bir kılıf mıydı? 🟠Tony ve Steve birlikte bir...