☘️4☘️

275 30 1
                                    

Tony ertesi sabah gerçek olsun ya da olmasın daha iyi bir koca olmaya kararlı olarak uyandı. Birlikte olmaları için tek şansı olabilirdi ve eğer gerçekse, her şeyi mahvetmekten sorumlu olmak istemiyordu. Öyle olmasaydı bile, Steve'i herkesin dedikodusunun konusu yaparak onu utandırmaktansa, Steve'e iyi davranmayı borçluydu.

Steve'in yatak odasında dolaştığını duyduğunda kanepeyi katladı, kahve makinesini çalıştırdı ve tost makinesine iki ekmek koydu. Steve ayaklarını sürüyerek çıktı, saçları dağınıktı ve tişörtü buruş buruştu ve oflayarak mutfak masasının yanındaki sandalyelerden birine oturdu. Tony önüne bir fincan kahve ve ekmeklerden birini itti, sonra diğer tarafa oturdu. "Steve, üzgünüm."

Bu Steve'in gözlerini onunkilere getirdi. Sonra içini çekti. "Sorun değil Tony. Çok önemli değil. aşırı tepki verdim Biz gerçekten evli değiliz - yani, istediğin kişiyle flört edebilirsin."

"Yapamam. Çünkü gerçekten evli olup olmamamız önemli değil. O insanlar öyle olduğumuzu düşünüyor ve sana böyle davranmam hiç adil değil. Seninle evli olsaydım, seni asla böyle utandırmak istemezdim. Ya da seni incitmek istemezdim. Bu yüzden üzgünüm. Umarım beni affedebilirsin."

Steve, Tony'nin sözlerini düşünürken biraz dona kaldı, kahvesine bakarken kaşları çatıldı. "Oh evet. Tabii ki, Tony. Tamam. Ben - buna minnettarım."

"Tamam iyi." Tony diğer ekmeği ağzına tıktı. Kahvaltılarını sessizce yediler ama en azından rahat bir sessizlikti.

Günün geri kalanı hızla geçti. Seyretmek için gittikleri bir voleybol turnuvası vardı, kalabalığı yararak ilerlediler ve şüpheli herhangi bir şeye dikkat ettiler. Bundan sonra Steve, spor salonundaki şık koşu bantlarından birinde koşmaya gitti, görünüşe göre Tony'nin düzenli olarak planlanmış bir kickboks dersi vardı.

Öğle yemeğinde tekrar buluştular ve ilerleme eksikliğinden yakınarak yemek seçtiler. Görünüşe göre onları tanıyan yeni bir çiftle karşılaştılar - Mark ve Deirdre Wiley. Tony onlara olup biten tuhaflıkları sormaya çalıştı, ancak çift hiçbir zaman kenarda bir kelimeyi sıkıştırmak için yer bırakmadı. Durmadan tatil yeri, kendi çocukları ve Yenilmezler hakkında konuştular ve Tony ile Steve'in tek yapabildikleri, şaşkın bir sessizlik içinde dinlemekti. Wiley'ler bir süre sonra gittiler ve Tony ile Steve tekrar sessizce homurdanmaya başladılar. Tony hafıza kaybı baş göstermeden önce dokuz yüzüncü kez ne yaptıklarını merak etti. Bu görev gerçekten bu kadar basit miydi? 

Öğleden sonra notlarına ara vermeyi ve yemekten sonra tekrar dönmeyi kabul ettiler. Molalarını kulübede, ön taraftaki şezlonglara kıvrılmış halde geçirdiler. Tony, Steve'e tabletindeki çizim uygulamalarından birini göstermişti ve Tony kitap okurken Steve kalemle oynuyordu.

Sıkıcı bir cinayet gizemiydi - birkaç bölümde çözmüştü - ama ilgi uyandırmayan okumanın getirdiği akılsızca vızıltıdan hoşlanıyordu. Beyninin susup onu kendi haline bıraktığı nadir anlardan biriydi bu.

Akşam yemeğini kamaralarında yediler, gerçek bir yemekten çok çalışırken sürekli bir atıştırmalık gibi oldular ve bu sefer yan yana oturarak ve çapraz referans vererek notlarını yeniden çıkardılar. Steve homurdanıp iki eliyle yüzünü ovuşturduğunda, bir saatten daha kısa bir süre sonuçsuz kalmıştı. "Artık bunu yapamam," diye mırıldandı ve sandalyesinden itti.

Tony onu dışarıdaki çimenlerin üzerinden göle bakan bir çardağa kadar takip etti. Steve içini çekti ve banka oturdu. "Herkes çok… normal görünüyor. Ve bu notlar bizi hiçbir yere götürmüyor."

Bankın dibine dolanmış bir sarmaşık vardı ve Tony tekmeledi. "Belki..." Sözünü kesti.

Steve'in gözüne çarptı. "Belki görev yoktur? Ne? Zaten çözdük ve şimdi sadece tatildeyiz?" kelime, gıcırtı olarak çıktı.

Task/StonyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin