First day

143 8 2
                                    

Birkaç gündür okula gitmemenin verdiği rahatlık ile sabah uyanıyorum. Yaklaşık iki haftadır okula gitmediğim için hep geç kalkıyordum fakat bugün gitmeye karar verdim. Giyindikten sonra bir şeyler atıştırıp evden çıkıyorum. Okulumu, Sınıfımı hatta sınıf arkadaşlarımdan tiksiniyorum ve nefret ediyorum. İstemsizce sınıfa giriyorum ve onu görüyorum..

Bu Tae kendisi okulda en nefret ettiğim kişi nedenini sorarsanız ise kendisi benim zorbam. Bana yapmadığı şey yok her seferinde daha da iğrençleşiyor bunu müdüre de söyleyemiyorum çünkü müdür onun babası o yüzden bana istediğini yapabiliyor. Buda herkesin ondan korktuğu anlama geliyor geçen sene iki kişiye iftira atarak okuldan atılmasına sebep olduğu ile tanınıyor. Yani hiç kimse onu kızdırmamak için çabalıyor. Özellikle kendisinin çok fazla sinir patlamaları var kendini kontrol edemiyor.

Sınıfa girdiğimde göz göze geldik, gözlerimi kaçırarak yerime oturdum. Bana bakmaya ve incelemeye başladı çok rahatsız ediciydi.

Belli bir süre sonra kızgın bir ifade ile yanıma geldi. Gereksiz bir gerginlik bastı üstüme. Bana belli bir süre baktı ve ardından sırıtarak

"Hey jeon nerelerdeydin? Neden okula gelmedin. Seni çok özledim"

Ona bakmadım çünkü gene her zamanki gibi davranıyordu

Ona cevap vermediğim için kızmıştı biraz. Tekrar konuştu bu sefer sesi biraz daha sertti. Bana

"Sana sordum dilini mi yuttun. Cevap ver jeon!"

Biraz sinirlendim çünkü onun yüzünden okula gitmiyordum. Bunu bilmesine rağmen bana böyle konuşması sinirime gitti ve kızgın bir tonda biraz sert bir şekilde

"Senin yüzünden!, bunu bilmene rağmen benimle böyle konuşamazsın!"

Bunları söyledikten sonra aniden duraksadım. Aklıma gelenleri hiç düşünmeden söyledim hem de Tae'ye yutkunamadım hatta Tae'nin yüzüne bile bakamadım korkmaya başladım. Tae derin bir nefes aldı ve Yüksek bir şekilde

"İki hafta okula gelmedin bu kadar mı götün kalktı. Kendini özgüvenli falan mı sanıyorsun!! Benim ile böyle konuşma cesaretini nerden buluyorsun"

Tae'nin dediği şey kalbime oturmuştu sesi bütün sınıfta yankılanmıştı. Anında gözüm doldu ve hemen Tae'nin elini tutup

"Özür dilerim Tae lütfen affett. Bir anda ağzımdan çıkı verdi." neredeyse ağlayacaktım. Bana baktı kızgındı çok belliydi. Bir hamlede elleriyle beni iterek yere düşürdü.

"Ağına sahip çık o zaman budala." Bunu demesi ile irkildim bana bakmadan yerine geçip oturdu. Ben ise biraz hareketsiz kaldım. Ardından hocanın sertçe kapıyı çarparak içeri girdiğinde ayağı kalktım ve sırama oturdum. Ders zaten sıkıyordu birde üstüne 20 dakika daha uzatılınca kalpten gidiyordum. Üzgün bir şekilde başımı sıraya koydum birkaç saniye içinde de uyumuştum. Ancak üzerime dökülen soğuk su ile irkildim. Kafamı kaldırıp baktığımda Lanet olsun bu Tae. Pişkin pişkin gülerken ona bakmamaya çalıştım o ise eli ile çenemi tutarak başımı kaldırıp "Hadi ama jeon. Çok bunalmış görünüyordun. Serinlemek iyi gelmedi mi"

.

.

.

.

Selamlarrrr bu benim ilk yazma deneyimim umarım beğenirsiniz hikayem okunmasa da sadece keyiften yazacağimm

Şimdilik Görüşürüzzz<3

My Bully..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin