Her Eyes♡

95 10 2
                                    

Cidden ona sinir oluyordum ama gözleri insanı büyüleyecek kadar güzeldi. Ve o gözler şuan benim soluk iğrenç gözlerim ile kıyaslanamazdı. Onun gözleri her insanı büyülediği gibi beni de büyülemişti. Birbirimizin yüzüne bakıyorduk. Onun yüzü kusursuzdu gözlerinin altındaki çilleri, ışıltılı gözleri ve en önemlisi pespembe ve parlayan dudakları. O cidden yakışıklı ve kusursuzdu. Ona sadece baktım bir şey deme cesaretinde bulunamadım. O ise sadece bana baktı. Hiçbir şey söylemedi fakat o an aklımda olan tek bir şey vardı o da onun benim çirkin ve iğrenç yüzüme nasıl bakmasıydı. Benim yüzüm kızarık egzamalarım yüzünden oluşan yaralarım ile kaplıydı artık kaşımaktan kızarmışlardı. Onun gibi olmanın aksine ben onun yanından bile geçemezdim. O kusursuzdu Ben ise her yerinde kusur olan biriydim işte. Daha böyle kalamazdık resmen tüm sınıf sadece bize bakıyordu bizim yüzlerimiz yakındı..

Biraz irkildim ve konuşmaya yelkendim. "Yeter artık tae.."
Biraz titremişti sesim bana baktı ve ufaktan sırıtarak
"Daha yeni başladık jeon"
Konuşmasına devam edecekken parmağımı dudaklarına sus işareti yapacak şeklinde yerleştirerek
"Hayla kedi ve fare mi oynayacağız, bana hep böyle mi davranacaksın?
Bu zamana kadar yaşadığımız şeyler seni tatmin etmedimi Tae, bana yaşattığın bu boktan hayattan daha ne kadar zevk alabilirsin ki..?"
Sadece yüzüme baktı şaşırdığı belliydi ama birşey demedi duygularını saklamaya çalışıyordu.
Konuşmak için parmağımı eliyle aşağı indirdiğinde sınıftan çıktım üstüm ıslak olduğu için soyunma odalarına yelkendim.
İçeri girdim dolabımı açıp üstümü çıkardım tam o sırada kapı açıldı.
.
.
.
.
.
.
Heyyoo nasılsınızzz umarım okuyanlar için şuanlık hikaye güzeldir ve evet bu bölümü ortadan kesmek zorunda kaldım üzgünüm amaaa şimdi daha aktif olacağımm kendimize iyi bakınn♡♡


My Bully..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin