New friend?

61 5 0
                                    


Evet o haklıydı zamanında hepsini söylemişti, Saniye saniye, hece hece ama bana yaptığı şeyler sırf bir teklifi reddettim diyeydi. Bu bana çok fazlaydı hemde olduğundan fazla . O gece karşıma geçip bana sunduğu o teklif..
O gece bana dediği şeyleri hepsini hatırlıyorum her harfine kadar ve unutmuyorum unutamıyorum hayatımın bir teklife bağlı olduğunu asla bilemezdim bilseydim de gene kabul etmezdim. Birkaç dakika yüzüme baktı sinirlerini yatıştırmaya çalışıyor gibiydi sadece nefeslerini kontrol altına almaya çalışıyordu. Bende cümleye nasıl başlıyacağımı, nasıl devam ettireceğimi ve sonunda neler olacağını düşünüyordum. Ağzımı konuşmak için araladığım sırada soyunma odasının kapısı çaldı. Tae duraksadı fakat kapıdaki durmadı daha sert vurmaya ve bağırmaya başladı . Bunun üzerine Tae kapıya yöneldi biraz da olsa rahatlamıştım ucuz kurtulmuştum . Kapıyı açtığında kapıdaki kişinin babası olduğunu gördü ve kendini sirkeledi yakalarını düzeltti . Babası kızgın bir şekilde bağırmaya başladı bende fırsatı bulduğum gibi odadan Tae ye omuz atarak hızla çıktım. Sınıfa gitmeye üşendiğim için de çantamı sınıfta bırakıp eve geçtim.

Eve girdiğimde derin bir nefes aldım yere oturdum ve biraz düşündüm tavana falan baktım sonra kendimi direkt duşa attım. Yıkanmak iyi gelmişti ama Taenin dediği şeyler de aklımdaydı. Ailemi öldüren bir kişi bana ne yapmaz ki o ideal biriydi ama bana çok fazlaydı. Duştayken kapı çaldı fazla önemsemedim ama bir türlü kapıdaki gitmedi bende üstüme havlu dolayarak aşağı indim kapıyı açtığımda önümde sarışın kısa ve tatlı biri duruyordu bana baktı ve biraz süzdü. Onu tanıyordum aynı sınıftaydık ama konuşmuyorduk. En sonunda ufak bir tebessümle " Beni içeri almayacak mısın? "
Biraz şok oldum fakat sonra elindekini gördüm bu benim çantam dı onun için gelmişti büyük ihtimal daha fazla bekletmeden içeri aldım oturma odasını göstererek "Oraya geçebilirsin bende geliyorum hemen"
Başıyla sakince onayladı ve içeriye adım atmaya başladı bende odama hızlıca çıkıp üstüme birşeyler giydim. Yanıma aldığım havlu ile saçımı kurutarak aşağı indim. Tekli koltuğa oturmuştu bende tam karşısındaki tekli koltuğa oturdum. Bana baktı ve "Çantanı okulda gördüm sende etrafta yoktun bende getiriyim dedim bende bu mahallede oturuyorum seni bu eve girerken görmüştüm birkaç kez burada yaşadığını düşündüm "
Sesi çok tatlıydı. Ufak bir gülümseme ile teşekkür ettim. Ve ardından biraz ciddileşerek "Bu arada ben Park Jimin tanıştığıma çok memnun oldum."
.
.
.
.
.
İlk olarak sizden özür dilerim bayadır yeni bölümü atamadım biraz meşguldümm
Ve evett hikayeye jimini de katmayı düşündüm belki ardından sugayı da katabilirim aklımda fazla birşey yok yazmaya başladığımda geliyor o yüzden gidişat biraz değişik umarım seversiniz iyi geceler.. ♡

My Bully..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin