Who is right?

76 8 2
                                    

Kapının açılması ile yerimde zıplamam bir oldu. Kapıya doğru kafamı uzattığım da kapının önünde duran Tae'yi fark ettim. Gözlerimi devirip dolabımdan üstümü aldım.
O sırada Tae içeri girdikten sonra kapıyı kapatıp kilitledi. Ona baktım sinirli gözüküyordu bunu herkes anlayabilirdi. Hızlı adımlar ile yanıma geldi ve dolabımın kapısını sertçe kapattı. Biraz korkmaya başlamıştım ama dediklerimin hayla arkasındaydım. Beni birden dolap ile kendi arasına aldı ve konuşmaya hazırlanıyordum ki derin bir nefes çekerek
"Sınıfta yaptığın şov neydi Jeon
Bunları yüzüme vurarak sadece beni daha da sinirlendiriyorsun farkındasın değil mi!
Ve biliyormusun yaptıklarımdan pişman değilim ama sen! sen sen Seen, sen beni çok kızdırdın Jeon sen geçmişi Günyüzüne çıkarma peşindesin Seenn beni küçük düşürme peşindesin ama buna izin vermiyeceğimi herkesten de iyi biliyorsun herkesten..
Az önce yaptığın dikkat ette sonun olmasın"

Bana söylediği şeyler ile anında sinirlendim resmen benimle oynuyordu geçmişi yüzüme vuruyor du o gerçekten iğrenç biriydi sinirlenmişmiş
Elini saçlarımın arasına koydu biraz dolaştırdı anından sertçe çekip kendine yaklaştırdı
"Duydun değil mi Jeon aptal tavuk gibi yüzüme bakmayı kes birşeyler de yoksa elimde kalkıcaksın"

Derin bir nefes alıp öne atıldım
İçimde geçen herşeyi söylemeliyim diye düşündüm.

"Yeter artık Kim Yeter artık senden nefret ediyorum sen çok bencil, pis, iğrenç bir adamsın!
Benim senin ile hiçbir derdim yok senden birşey beklemiyorum benim ile sürekli ilgilenen sensin. Hayatımın ta orta yerine sıçıp hiç birşey olmamış gibi davranmazsın Bana bunları yapamazsın ben artık tükendim. Senin yüzünden ilaç kullanıyorum, Egzama oldum yüzümün ne halde olduğunu görüyorsun değilmi bu saatten sonra bana ne yaparsan yap canımı yakamazsın Tae bunu kendine yedir artık.. Büyü artık TAE! "
.
.
.
.
.
.
Sizce o sır gibi saklanan geçmişin arkasında ne var?
Yazarken ben bile heyecanlanıyorum..
Sizce kim haklıı??

My Bully..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin