Ben Bir Şey Yapmadım Ki

47 4 10
                                    

Bu gün okula geldin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu gün okula geldin.Beni öptün.Bana gerçekten değer verdiğini gösterdin,Taehyung
teşekkür ederim.Bu gün çoğunlukla senin yanında oturdum.

Changbin nin yüzündeki o yalnızlık ifadesini görünce üzüldüm.Neredeyse her tenefüs bahçeye çıktık.Her tenefüs bana hiç sıkılmadan,usanmadan gelip sordu seni üzdü mü diye.

Öğle arasında üzgün olduğumu görünce sordu.Taehyung mu bir şey dedi diye.Hayır dedim.'O' beni kırıyor sadece dedim.

Eskiden ben,'O' ve önümüzde oturan Seungmin çok yakın arkadaştık.Dediğim gibi eskiden.'O' Seungmini çok sevip beni bırakana kadar.Sadece düşünüyorum.Neden sevmiyor ki diye.Ben bir şey yapmadım ki.Yemin ederim.Sadece 'O'na sarıldım ve onu çok sevdim.

Niye benim kaderim böyle olmak zorunda.

Zamanım varken bir sigara yakıp düşünmek istiyorum hayatımı ve yaşadıklarımı.

Seungmin hala beni seviyor.Bunu bellide ediyor.Teşekkür ederim Seungmin sende yanımdasın.Changbin de yanımda.Ve sanırım Taehyung da öyle.Öğle arasında Seungmin, ben,Changbin üçümüz bahçede dolaştık.Dedim Seungmin git bak konuşmayacaklar seninle diye.Ama Seungmin dinlemedi banane trip atarlarsa atsınlar desi.Şaşırdım ilk defa böyle bir şey yaşıyordum.

'O' ve artık yakın arkadaşı olan kişi kol kola gezerken bize itici bakışlar attılar ne yapacağım bilmiyorum bıktım artık.Ölmek istiyorum sadece ölmek.

Herkes ellerimden kayıyordu üzülüyorum bu duruma.Neden ben onca insan arasında neden ben.

Tenefüs boyu konuşup fikirlerimizi dile getirdik.Fikirlerimizin bir çoğu aynıydı.Ama yinede Taehyung u özlüyordum.Eski 'O' yu özlüyordum.

Belki başka bir evrende tekrar karşılaşmak dileği ile iyi bir şekilde.

____________________

Hepinize merhaba nasılsınız umarım iyisinizdir.Ben pek iyi değilim ama olsun.
Umarım hikayeyi beğeniyorsunuzdur.Sizleri seviyorum.

Aslında bölüm dün gelecekti fakat uyuya kalmışım o yüzden gelemedi.
Bu gün bir bölüm daha paylaşırsam o bölüm hikayede yarın olarak devam edecek.

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın iyi günler.

where is your friend | tkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin